Mitä skandaaleja yläasteellasi tapahtui kouluaikanasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tämä tapahtui jo kylläkin mun ollessa lukiossa, mutta kuitenkin. Erään luokan luokanvalvoja ilmoitti, että hänen salkustaan on viety luokan rahoja 20 000mk. No asiaa tutkittiin ja se opettaja itte oli ne rahat vienyt. En muista saiko potkut vai lähtikö itte.
 
hmm...
Pari juttua putkahti mieleen.. Fysiikan opettajalta varastettiin avainnippu. Kaikki koulukeskuksen lukot vaihdettiin. Eräänä perjantaina jemmattu useita maitopurkkeja avattuina kouluun-> kuuma elokuu teki mielenkiintoisen hajuiset tehtävänsä.. Luokka pääsi valtakunnalliseen Kimppa- yhteishengen parannusohjelmaan josta sai potkut kahden toimintapäivän jälkeen huonon käytöksen takia. Luokan siirtyessä yläasteelle tuleva luokanvalvoja halusi vaihtaa vuodeksi toiseen kouluun opettamaan ettei joutuisi ko. luokan valvojaksi. Näitähän riittäisi.. Toisin sanoen kestoskandaali yläasteen ajan oli E-luokka. :/
 
Ala-asteella mun luokkakaverin isä tappoi tämän mun luokkakaverin ja hänen veljensä
Ala-asteella joku oppilas riehui puukässä luokassa
Yläasteella tapahtui kaksi kolaria, joissa kuoli koulun oppilaita
Yläasteella poikien liikunnanmaikka kuoli
Muuta ei nyt just tuu mieleen, mutta olihan noita
 
ohhoh
Mä oon joko ollut todella sinisilmäinen tai sitten käynyt erittäin suojattua koulua mutta en muista mitään skandaalia. Ei raskauksia, ei kuolemia, ei opettajien hölmöilyjä ei mitään. Ja yläasteella oli tosiaan liki 500 oppilasta eli mistään ihan pienestä sivupisteestä ei ollut kyse.
 
Luokkaretkellä silloisessa Leningradissa. Mukana venäjän kielen opiskelijat: 8 tyttöa ja n. 30 kymppinen naisopettaja(meidän 15 vuotiaitten silmissä ikäloppu =) ).Pääsimme hotelliin, saatiin huoneet ja sen jälkeen 'vapaata ohjelmaa' muutama tunti. Opettajakin heitti vapaalle ja katosi (kirjaimellisesti!) puoleksi vuorokaudeksi. Meillä ei ollut aavistustakaan missä hän luuhaa, mutta paniikki ei iskenyt: osasimme kielen ja kukaan ei lähtenyt yksin liikenteeseen. Vähän ihmeteltiin, että missähän opettaja on. Löytyihän hän lopulta, tuli hotellille posket punoittaen ja somasti hymyillen paikallisen merimiehen käsivarressa...Kukaan meistä ei enää ajatellu, että opettaja on ikäloppu!!!!!! :LOL:
Kotona ei koskaan kerrottu mitä matkalla tapahtui. Mottona: 'mitä Leningradissa tapahtui, tietävät vain matkalla olijat'.
 
hee
No ei munkaan yläasteella ollut kuin yksi teiniraskaus (keskeytetyistä paha sanoa, montako) sen kolmen vuoden aikana mitä mä siellä olin.. mut mä olenkin syntynyt jo 80-luvulla :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Mä oon joko ollut todella sinisilmäinen tai sitten käynyt erittäin suojattua koulua mutta en muista mitään skandaalia. Ei raskauksia, ei kuolemia, ei opettajien hölmöilyjä ei mitään. Ja yläasteella oli tosiaan liki 500 oppilasta eli mistään ihan pienestä sivupisteestä ei ollut kyse.
no munkin yläasteella oli oppilaita 600, joista 7 luokkalaisia pelkästään n. puolet. Ja siellä kyllä tapahtui, näkyipä siellä useasti huumekoiriakin..
Niin juu, olihan siellä pari oppilasta raskaanakin..
 
Millipidetär
Ruotsinopettaja lupasi nostaa yhden "hitaan" numeron jos tämä nostaisi paitaa hälle. (tämä oli kylläkin vaan kiertävä juttu, en puhunut asianomaisen kanssa asiasta suoraan)...muutenkin oli tosi limainen opettaja, vihjaili kaikkea ja puhui kaksimielisiä koko ajan.

Oppilaita meni omalta luokalta 2-3 hullujen huoneelle kun oli itsetuhoisia ja aivan sekaisin.

3 poikaa pani puskassa yhtä koulun jakorasiaa perä perään, 2 ekaa veteli paljaalla, kolmas otti puskasta likaisen muovipussin kondomiksi. Siitä kohistiin pitkään.

Iltasanomissa oli juttua kun miehet tulivat ja kävivät erään oppilaan niskaan ja hakkasivat tämän. Todellisuudessa ammattikouluikäiset kävivät hieman kovistelemassa rinnakkaisluokkalaista rääväsuu jätkää.

Kaveri sai 15-vuotiaana muksun.
 
kakarat,huoh
Miten näihin teiniraskauksiin ollan ylä-asteella suhtauduttu? Siis kysymys teille jotka ette ole olleet raskaana ja olette kuulleet juorut!? saa toki joku teiniäitikin vastata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kakarat:
Miten näihin teiniraskauksiin ollan ylä-asteella suhtauduttu? Siis kysymys teille jotka ette ole olleet raskaana ja olette kuulleet juorut!? saa toki joku teiniäitikin vastata.
kauhisteltiin ja ajateltiin olevan jakorasia ja tietysti vahinko...näin meillä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Ruotsinopettaja lupasi nostaa yhden "hitaan" numeron jos tämä nostaisi paitaa hälle. (tämä oli kylläkin vaan kiertävä juttu, en puhunut asianomaisen kanssa asiasta suoraan)...muutenkin oli tosi limainen opettaja, vihjaili kaikkea ja puhui kaksimielisiä koko ajan.

Oppilaita meni omalta luokalta 2-3 hullujen huoneelle kun oli itsetuhoisia ja aivan sekaisin.

3 poikaa pani puskassa yhtä koulun jakorasiaa perä perään, 2 ekaa veteli paljaalla, kolmas otti puskasta likaisen muovipussin kondomiksi. Siitä kohistiin pitkään.

Iltasanomissa oli juttua kun miehet tulivat ja kävivät erään oppilaan niskaan ja hakkasivat tämän. Todellisuudessa ammattikouluikäiset kävivät hieman kovistelemassa rinnakkaisluokkalaista rääväsuu jätkää.

Kaveri sai 15-vuotiaana muksun.
Aika mahtava vehje kun vain muovipussi on riittävän iso kondoomiksi. :p
 
hemppa
mun aikaan yksi oppilas sai pahoinpitelysyytteen, kun kävi opettajaan käsiksi. puristeli raukkaparan mustelmille.
- muutama oppilas ryyppäsi kesken koulupäivän koulussa, useasti peräkkäin, joutuivat asiasta hankaluuksiin.
- yksi oppilas kuoli
- yksi sai lapsen 9 luokalla
- eräälle luokkakaverille puhkesi jonkun sortin mielenterveysongelma kesken lukuvuoden ja pisti koko koulun asiat sekaisin.
- puukäsityön opettaja mies sai useamman varoituksen tyttöjen lähentelystä, veti myös yhtä poikaa turpaan, jolloin sai potkut...

mitähän vielä..... :eek:
 
mie
Meillä rehtori kävi käsiks yhteen oppilaaseen ja joku älykkö laitto lokeroon räjähtämään jotain ilotulitusjuttuja. Oli muuten savua. Olihan noita muitakin, mut ei enää muista... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Oli vielä yläasteella ruotsin maikka joka itki aina yhden luokan tunneilla...luokka oli niin kauhea
ollaankohan oltu samalla luokalla.. :LOL:
Siis mä olin yläasteen kilteimmällä luokalla, meidän luokasta tykkäs kaikki, mutta rinnakkaisluokalla ruotsin maikka itki useilla tunneilla, ja olipas tuolla luokalla yksi Mila niminenkin ;)
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja kakarat:
Miten näihin teiniraskauksiin ollan ylä-asteella suhtauduttu? Siis kysymys teille jotka ette ole olleet raskaana ja olette kuulleet juorut!? saa toki joku teiniäitikin vastata.
kauhisteltiin ja ajateltiin olevan jakorasia ja tietysti vahinko...näin meillä
kauhisteltiin ja ihmeteltiin.
 
hmm... jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:
Luokkaretkellä silloisessa Leningradissa. Mukana venäjän kielen opiskelijat: 8 tyttöa ja n. 30 kymppinen naisopettaja(meidän 15 vuotiaitten silmissä ikäloppu =) ).Pääsimme hotelliin, saatiin huoneet ja sen jälkeen 'vapaata ohjelmaa' muutama tunti. Opettajakin heitti vapaalle ja katosi (kirjaimellisesti!) puoleksi vuorokaudeksi. Meillä ei ollut aavistustakaan missä hän luuhaa, mutta paniikki ei iskenyt: osasimme kielen ja kukaan ei lähtenyt yksin liikenteeseen. Vähän ihmeteltiin, että missähän opettaja on. Löytyihän hän lopulta, tuli hotellille posket punoittaen ja somasti hymyillen paikallisen merimiehen käsivarressa...Kukaan meistä ei enää ajatellu, että opettaja on ikäloppu!!!!!! :LOL:
Kotona ei koskaan kerrottu mitä matkalla tapahtui. Mottona: 'mitä Leningradissa tapahtui, tietävät vain matkalla olijat'.
Meilläkin 5lk:n luokkaretkellä samanmoista touhua.. Lähdettiin junalla JYVÄSKYLÄÄN luokkaretkelle. Toki vähän ihmeteltiin etukäteen kun ei mitään järjestettyä ohjelmaakaan ollut et mitä helvettiä me Jyväskylässä tehään.. Päästiin Jyväskylän assalle ni opettaja ilmoittaa et saatte 3h tehdä mitä haluatte ja tavataan tässä klo sejase. Pyörittiin kaupungilla ilman rahaa se aika.. Oltiin sovitussa paikassa sovittuun aikaan ja opettajaa ei näy missään. Tehtiin jo suunnitelma mitä tehdään jos se ei tosiaan tuukkaan. 2min ennenku juna lähti opettaja juoksee paikalle niinku ei mitään. Myöhemmin tajuttiin että että miks tää meni niinkun meni: se oli kotosin Jyväskylästä ja sen mies asui siellä. ! Hyi helvetti..
 
hmm... jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:
Luokkaretkellä silloisessa Leningradissa. Mukana venäjän kielen opiskelijat: 8 tyttöa ja n. 30 kymppinen naisopettaja(meidän 15 vuotiaitten silmissä ikäloppu =) ).Pääsimme hotelliin, saatiin huoneet ja sen jälkeen 'vapaata ohjelmaa' muutama tunti. Opettajakin heitti vapaalle ja katosi (kirjaimellisesti!) puoleksi vuorokaudeksi. Meillä ei ollut aavistustakaan missä hän luuhaa, mutta paniikki ei iskenyt: osasimme kielen ja kukaan ei lähtenyt yksin liikenteeseen. Vähän ihmeteltiin, että missähän opettaja on. Löytyihän hän lopulta, tuli hotellille posket punoittaen ja somasti hymyillen paikallisen merimiehen käsivarressa...Kukaan meistä ei enää ajatellu, että opettaja on ikäloppu!!!!!! :LOL:
Kotona ei koskaan kerrottu mitä matkalla tapahtui. Mottona: 'mitä Leningradissa tapahtui, tietävät vain matkalla olijat'.
Meilläkin 5lk:n luokkaretkellä samanmoista touhua.. Lähdettiin junalla JYVÄSKYLÄÄN luokkaretkelle. Toki vähän ihmeteltiin etukäteen kun ei mitään järjestettyä ohjelmaakaan ollut et mitä helvettiä me Jyväskylässä tehään.. Päästiin Jyväskylän assalle ni opettaja ilmoittaa et saatte 3h tehdä mitä haluatte ja tavataan tässä klo sejase. Pyörittiin kaupungilla ilman rahaa se aika.. Oltiin sovitussa paikassa sovittuun aikaan ja opettajaa ei näy missään. Tehtiin jo suunnitelma mitä tehdään jos se ei tosiaan tuukkaan. 2min ennenku juna lähti opettaja juoksee paikalle niinku ei mitään. Myöhemmin tajuttiin että että miks tää meni niinkun meni: se oli kotosin Jyväskylästä ja sen mies asui siellä. ! Hyi helvetti..
 

Yhteistyössä