SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

Tyttö
Mulla on kohta 13v. synttärit ja mä en haluis pitää mitää lapsellisii synttäreit. Mä haluisin mennä laivalle mun kavein kanssa mutta se ei käy äitil. Uimassa me oltii viimevuonna ja sitä edellis vuonna keilaa. :eek: Nyt pitäis keksii jotai ihan uutta. Ei vaa tuu mitää milelee. Auttakaa mua!
 
necoconeco
mul on kahen viikon pääst synttärit eikä mitään ideaa mitä tehdä kiltit antakaa jotai ideoita kaikki vähän erikoiset ideat kelpaa (kunhan ei mitään sisällä)
 
Tyyppi
Olen kolmetoista vuotias ja hyvin kavereitten kanssa menee saunaan. Ihotuotteiden kokeileminen on ihanaa. Voihan sitä pitää esim. meikkausillan jolloin kaikki tytöt meikataan luonnollisesti, mutta silti paljon kimallusta. Sitten vaikka puetaan kaupungille meno vaatteet päälle ja lähdetään leffaa.
 
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja taikatassu:
Meillä poika vietti kolmen kaverinsa kanssa synttärit elokuvissa ja kävivät sen jälkeen syömässä golden raxissa. Suosittelen saman tyylistä tai vaikka keilaan ja syömään. On hieman "isompien" synttäri fiilis. Tai filmin voi katsoa kotona, viet tytöt makuuniin ja sipsiä, jädee limua karkkia, pitsaa yms.
 
Minä
Joo, ite täs jäsrjestän synttäreitä (myöskin 13v synttärit), ja ajateltiin tässä kaverin kanssa että jos jotain pullonpyöritystä oltais ja katottais joku mukava leffa porukalla.. ja sit syödään vähä kaiken näköistä. ps. tyttöjä ja poikia kannattaa sekoittaa juhliin, saattaa tulla tylsää jos kutsuu vaan oman sukupuolen edustajia. : D
 
Aiggu96
Itselläni on 13-v synttärit parin viikon päästä ja joku kiva teema tai paikka jossa synttärit pidän pitäisi keksiä...HELP.Joitakin ideoita: keilahalli, pyjamabileet, "Spa" kotisynttärit, Ea games Finland studio, avaruudesta kiinnostuneille observatorio/tähtitorni.
 
kohta 14v.
Mää täytän sitte 6.12 14v. Mutta synttärit piän viies päivä. Ihan kotona ollaan, kutun 8 mun parasta kaveria, joo mulla on paljon kavereita tuohon on vielä jotain melkeen 10 päälle. Mutta nää bestat tulee iltapäivällä ja viime vuonna samallai, leffa, takka päälle jossa paistetaan vaahtokarkkeja xD Ja sitte olohuone pimiäksi, jouluvalot sinne. Ja sitte me kyllä iha keskenää keksitään kaikkee hullua ja hauskaa, jutellaa siellä ja noh, viime vuonna meni loppu sekoiluksi. Sitte ite tekemä booli (sinne jotaki limukkaa mehua jne.) Nii kavereiten kanssa semmone tehään, ja hyvin meni viime vuonna, piti tehä kolme annosta.

Joten jos on hyviä kavereita nii olohuoneeseen kattomaa leffaa, aattelin että mentäis tänä vuonna keilaamaan, mutta kaverit vaatimalla vaati että samanlaiset ku viime vuonna. Ja täytekakkua ne rakastaa, eli noh, joko meijän kaveriporukka on outo, tai te hääsitte vaan liikaa, kyllä ne jotaki keksii. Sitte ihania joululeivoksia sinne ;DD
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja taikatassu:
Meillä poika vietti kolmen kaverinsa kanssa synttärit elokuvissa ja kävivät sen jälkeen syömässä golden raxissa. Suosittelen saman tyylistä tai vaikka keilaan ja syömään. On hieman "isompien" synttäri fiilis. Tai filmin voi katsoa kotona, viet tytöt makuuniin ja sipsiä, jädee limua karkkia, pitsaa yms.
Meillä poika täyttää 11v ja ihan samat suunnitelmat. Ekaks Raxiin syömään ja sit leffaan.
 
Nyt mä tiedän!!
13-ween synttäreitä voi viettää esim. ottaa muutaman parhaan kaverin ja menee uimaan, kaupungille ja syömään sitten kaverit voisivat vielä jäädä yöksi....
 
random koht 13
Mulla on kans aika pian synttärit ja täytän 13-vee. Mut en oikee tiiä millaset synttärit haluisin pitää ku sinäänsä en haluis pitää kotoo ku asit mun pitäis niinku vähä kattoo niide vieraide perää enkä voi sillee nite nauttii. Ja sit taas en haluis mennä keilaa tai semmost uimaa tai leffaa. Viime vuonna mun kaverit järjesti mulle yllätys synttärit ja suossittelen sitä kaikille se oli tosi kivaa :D Ja joo kannattaa kutsuu tyttöi ja poikiii ni on kivmepaa :) Mut on ks ideoita mulle? Ja siis kyl jotkut pari aattelin et niist vieraist jää yöks..


 
RoosA^^
mul on viikon pääst 13v synttärit enkä tiiä mitä tehä..kaverit on nii kova äänisii ja isä hermostuu helposti nii en voi kutsuu yökylää..olin just mun parhaitten kavereiden kaa shoppailemas ku sill oli synttäri ja vähä aika si uimas ja keilaamass.. tääl ei esitetä mitää hyvii elokuvii..et APUA!!
 
:)MÄ:)
Alkuperäinen kirjoittaja 13 v:
Kohta on mullakin synttärit olen itse kiinnostunut kaikenlaisista (vuokrattavista) tiloista, voisi pitää kunnon musiikkia koko ajan päällä ja vieraita olisi monia, tarjottavana olisi vaikka mitä ja sitten lahjat vietäisiin jonnekkin pöydälle, tulis esim. yllätys vieras, kaupungilla eka parhaiden kamujen kans shoppailis ja sitten menis jonnekkin tilaan missä synttärit pietetään ja siel ois sitten kaikki ystävät, ainaskin itse pietän noin, saa matkia ;)
Ja 13 itekki täytän!! No mulla sama juttu mutta mitä SUOMALAISIA artisteja ta bändejä olisi?? Ja miten saisin ``tilattua`` sen jonkun artistin ta bändin?? AUTTAKAA!!
 
Tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Tytär täyttää 12v muutaman viikon kuluttua. Kaverit tuossa luultavasti kaikki yöksi. Ajattelin järkätä saunaillan tytöille ja siihen lisäks jotain ihonhoitotuotteita mukaan, lopuks syövät pizzaa ja katsovat leffan.
Aamulla sitten mennään kaikki ulkoilemaan ja toivotaan että sää suosii..
sauna ei taida ton ikäisille olla se paras paikka. meidän tytöllä ainakin jäis väliin hyvä kun kehtaa oman perheen kanssa mennä.
Kannattaa ottaa huomioon, että ihmiset ovat erilaisia. Jotkut kehtaavat, jotkut eivät. Ainakin kehtaan minä mennä kavereiden kanssa saunaan, vaikken niin rakasta vartaloani. Ja täytän 13. Itse ajattelin mennä tyyliin. ikaalisten kylpylään serkkuni/parhaan ystäväni kanssa. :)

 
synttärisankari
täytän 13 enkä oo keksiny mitää ohjelmaa! (6 kaveria tulossa eli 7 meitä sitten on)
wesing karaoke kyllä wiihin on, mut ei oo paljoo biisejä.
synttärit on 16-18 ja jotain kivaa ohjelmaa haluisin, mut ei mitään lapsellista!
pliis auttakaa! Ja pian. synttärit siis tänään!
laittakaa vastaukseen et se on mulle eli synttärisankari:........
edellä mainituista ei oikeen mikään karaoken lisäks kiinnosta ja synttärit on kotona.
 
suurperheen äiti
Meillä tyttö teki kavereidensa kanssa itse pizzaa ja herkkuja oli leivottu ennakkoon. joku lautapeli oli tosi hauska ja toi karaokse niin ja singstar.
Myös perheen lemmikit viihdyttivät juhlaväkeä
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja synttärisankari:
täytän 13 enkä oo keksiny mitää ohjelmaa! (6 kaveria tulossa eli 7 meitä sitten on)
wesing karaoke kyllä wiihin on, mut ei oo paljoo biisejä.
synttärit on 16-18 ja jotain kivaa ohjelmaa haluisin, mut ei mitään lapsellista!
pliis auttakaa! Ja pian. synttärit siis tänään!
laittakaa vastaukseen et se on mulle eli synttärisankari:........
edellä mainituista ei oikeen mikään karaoken lisäks kiinnosta ja synttärit on kotona.
-jos sun kamuullas on karaoke mis on enemmä/parempia biisejä pyyä tuomma?
-voisitte menn leffaa tai kaupungille?
-pitää hauskat öy bileet ja valvoo oon ittekki tehny siillee)
-tai menn syömään johoki?
-kylpylää tai johki keilaa tai muuta ????
-pelaa minigolfii se on hauskaa!
tässä nyt pari vinkkii en enää keksi muuta

 

Yhteistyössä