Jasmine84, oletko lestadiolainen?

• Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..
kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmän

kaikkia sitä..
itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmän

Niin just. Mutta pointtihan näissä jutuissa on, mitä ihminen ITE haluaa. Et sä oo lesta tai jehova tai mikään muukaan vaikka sun koko suku ois ja haluaa et säkin oot, jos et vaan halua olla.

henk.koht kysymykset on liikaa
repesin pahiten ikinä tälle ketjulle. Miten voidaan antaa potkut uskonnosta?!?! :D:D:D
JA ps. aika henk.koht jäillä mennään uskonasioiden puitteissa. Voisin tässä heittää ap:lle verrannollisen kysymyksen: Oletko koskaan mitannut vaginasi leveyttä? Mitat kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja henk.koht kysymykset on liikaa:
repesin pahiten ikinä tälle ketjulle. Miten voidaan antaa potkut uskonnosta?!?! :D:D:D
JA ps. aika henk.koht jäillä mennään uskonasioiden puitteissa. Voisin tässä heittää ap:lle verrannollisen kysymyksen: Oletko koskaan mitannut vaginasi leveyttä? Mitat kiitos!
:LOL: eipä oo tullut mittailtua, mutta hyvältä tuntuu kuulemma

eikä oo mikään isomunaisin mies mulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja henk.koht kysymykset on liikaa:
:LOL: eipä oo tullut mittailtua, mutta hyvältä tuntuu kuulemma

eikä oo mikään isomunaisin mies mulla :D
Ai sinä olet tämän ketjun ap? Ahaa.

fakiiri
ai, eikö se ollutkaan mulle tarkoitettu kysymys :eek: Sekoitti nimeni tuossa otsikossa :LOL:
ok ok:D Se oli läppä. Mut joo eli siis ärsyttää ku porukka kyselee niin henk.koht asioita. Itse ole vl ja toki myöntäisin olevani, koska kieltäminenkin on väärin, mutta miksi tuollaista asiaa pitää kysellä? Eikö me olla ihmisiä siinä missä muutkin. Yhtä huonoja ja hyviä. Vakaumusko ratkaisee arvon?

Alkuperäinen kirjoittaja fakiiri:
ai, eikö se ollutkaan mulle tarkoitettu kysymys :eek: Sekoitti nimeni tuossa otsikossa :LOL:
ok ok:D Se oli läppä. Mut joo eli siis ärsyttää ku porukka kyselee niin henk.koht asioita. Itse ole vl ja toki myöntäisin olevani, koska kieltäminenkin on väärin, mutta miksi tuollaista asiaa pitää kysellä? Eikö me olla ihmisiä siinä missä muutkin. Yhtä huonoja ja hyviä. Vakaumusko ratkaisee arvon?
Niimpä... Ja mitä väliä sillä on, vaikka olisinkin.. vaikka en edelleenkään siis ole.

Ihmettelen vaan

No se on kyllä todennäköisesti hyvin huono idea mennä evankelioimaan Jehovasta Rauhanyhdistyksellä.

entinen
Jos luulette, ettei uskonnosta voi saada potkuja, niin googlettakaapa vanhoillislestadiolaisuus ja hoitokokoukset. 70-luvulla varsinkin, mutta vielä nykyäänkin sieltä tosiaan erotettiin porukkaa, kun eivät eläneet sääntöjen mukaan. On kyllä nykyisin paljon harvinaisempaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No se on kyllä todennäköisesti hyvin huono idea mennä evankelioimaan Jehovasta Rauhanyhdistyksellä.
Jehovan todistajat on Sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan Raamattuun

Yhteistyössä