Olen niin onnellinen (valittajat ja kateelliset älkää avatko) :)

• Viestiketjun aloittaja Onnellinen äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinen äiti ja vaimo
Kun täällä yleensä noi topicit on negatiivissävytteisiä, niin tässäpä vastapainoksi tällainen ;)

Olen niin onnellinen, olen kiitollinen terveistä lapsista, ihanasta miehestä, masuvauvasta, kauniista, kirkkaasta, tunnelmallisesta, perjantai-illasta yhdessä rakkaan perheen kanssa...

KIITOS JA YLISTYS JUMALALLE, KIITOS ETTÄ KAIKKI ENTINEN ON MENNYT, KIITOS HERRA, KIITOS, KIITOS UUDESTA ELÄMÄSTÄ!!! <3

onnelinen myös
Voi kun ihana kuulla! Siunausta! Pistetään nyt sit itekki: kiitollinen olen myös näistä kahdesta pötköstä ( vauvasta ), kodista, terveydestä ja siitä, että Jumala on pitänyt meistä huolen! Onnellinen olen myöskin, että selvinnyt elämässä kovista koettelemuksista, ja että Herra on lähettänyt enkeleitä tielleni! Kiitos!

a.p
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Mukavaa, että kaikki on hyvin!
Tuo viimeinen capslockilla kirjoitettu ylistys oli kyllä vähän liikaa.

Säikähditkö sitä tunnetta? Siis kun kerran ylistys oli vähän liikaa... että mitä jos mullekin käy noin ;)

Kuule, jos haluat että sulta menee ihan kaikki, maallinen vauraus, voi mennä talot, autot, ystävyyssuhteet, välit sukulaisiin... kaikki mitä ihmiset nykyään pitää tärkeänä, ja ennen kaikkea jos haluat että sulta menee 'maine ja kunnia'... ota Jeesus omaksesi :D saat paljon parempaa tilalle kuin mitä menetät... kannattaa kokeilla!

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja a.p:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Säikähditkö sitä tunnetta? Siis kun kerran ylistys oli vähän liikaa... että mitä jos mullekin käy noin ;)

Kuule, jos haluat että sulta menee ihan kaikki, maallinen vauraus, voi mennä talot, autot, ystävyyssuhteet, välit sukulaisiin... kaikki mitä ihmiset nykyään pitää tärkeänä, ja ennen kaikkea jos haluat että sulta menee 'maine ja kunnia'... ota Jeesus omaksesi :D saat paljon parempaa tilalle kuin mitä menetät... kannattaa kokeilla!
Mitä tunnetta?
Olen vaan ateisti enkä ymmärrä tuollaista ylistyspuhetta -ei siinä sen kummempaa.
Olen kyllä aidosti onnellinen puolestasi.

vierailija
vierailija
"Ehdokasasettelu tapahtuu marraskuun lopulla kirkolliskokouksessa Valamossa. Kirkolliskokous koostuu piispojen lisäksi yhdestätoista papiston edustajasta, kolmesta kanttoreiden edustajasta ja kahdeksastatoista maallikosta.

Kirkolliskokous ehdottaa arkkipiispaehdokkaita, joiden joukosta piispainkokous valitsee ehdokkaat. Ehdokkaita on perinteisesti asetettu kolme.

Kirkolliskokous haastattelee ehdokkaita. Arkkipiispa valitaan äänestämällä.

Valinnan vahvistaa Turkin Istanbulissa toimivassa Konstantinopolin ekumeenisessa patriarkaatissa, jonka autonominen osa Suomen ortodoksinen kirkko on ollut vuodesta 1923.

– Arkkipiispan valinta on ainoa Suomen kirkon järjestyksessä säädetty päätös, joka ekumeenisen patriarkaatin pitää vahvistaa, Heikkilä sanoo.

Uusi arkkipiispa vihitään virkaansa 15. joulukuuta."-yle-

Yhteistyössä