Pituus
Minkä pituinen hän on? Tyttäreni on 164cm ja kuvittelee kasvavansa hyvin pitkäksi, koska on luokkansa pisin -ainakin tytöistä. Kärsii asiasta. Me vanhemmat olemme 164cm ja isä 178cm.
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
päällään seisottaminen tehoo kuulemma paremmin on vaan hankalaa kun taju menee nii nopeesti ja pitää olla taas laittamassa uuestaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
No en aivan sitäkään tarkoita mutta voisihan vähän miettiä. Epämiellyttävän näköistä kun tyttö huitelee kahdessa metrissä ja painoa on päälle sata kiloa. Siinä ja miehet kakkoseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
Jos oli tarkoitus olla vitsikäs, niin tiedoksi: Ei naurattanut. Ongelma on aito tyttärelleni, vaikkakaan en itse ole huolissani. Kuukautiset on hänelläkin alkaneet eli jos pituuskasvu sen jälkeen hidastuu, tytöstä tuskin tulee mitenkään erityisen pitkä. Ja jos tulisikin, olen varma, että hän älyllään ja kauniilla sisäisellä ja ulkoisella olemuksellaan lähellään olevat...Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
miula on sellanen käsitys että pituuskasvuun ei kotikonsteilla pysty vaikuttamaan..Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:No en aivan sitäkään tarkoita mutta voisihan vähän miettiä. Epämiellyttävän näköistä kun tyttö huitelee kahdessa metrissä ja painoa on päälle sata kiloa. Siinä ja miehet kakkoseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
hidastuu ihan selkeesti, kakkosella tais tulla kolme senttiä lisää mittaaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Jos oli tarkoitus olla vitsikäs, niin tiedoksi: Ei naurattanut. Ongelma on aito tyttärelleni, vaikkakaan en itse ole huolissani. Kuukautiset on hänelläkin alkaneet eli jos pituuskasvu sen jälkeen hidastuu, tytöstä tuskin tulee mitenkään erityisen pitkä. Ja jos tulisikin, olen varma, että hän älyllään ja kauniilla sisäisellä ja ulkoisella olemuksellaan lähellään olevat...Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
Että kuussa pystytään käymään muttei säätelemään ihmisen kasvua? Onneksi itselläni on vain poikia, saavat kasvaa rauhassa pitkiksi, komeiksi miehiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Maura:miula on sellanen käsitys että pituuskasvuun ei kotikonsteilla pysty vaikuttamaan..
Valloittaa siis lähellään olevat tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Jos oli tarkoitus olla vitsikäs, niin tiedoksi: Ei naurattanut. Ongelma on aito tyttärelleni, vaikkakaan en itse ole huolissani. Kuukautiset on hänelläkin alkaneet eli jos pituuskasvu sen jälkeen hidastuu, tytöstä tuskin tulee mitenkään erityisen pitkä. Ja jos tulisikin, olen varma, että hän älyllään ja kauniilla sisäisellä ja ulkoisella olemuksellaan lähellään olevat...Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
.....kotikonsteilla....Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Että kuussa pystytään käymään muttei säätelemään ihmisen kasvua? Onneksi itselläni on vain poikia, saavat kasvaa rauhassa pitkiksi, komeiksi miehiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Maura:miula on sellanen käsitys että pituuskasvuun ei kotikonsteilla pysty vaikuttamaan..
jepAlkuperäinen kirjoittaja inkku:Mä olin tuossa iässä 168cm ja kuudennen luokan jälkeen en enää kasvanut. Mutta kai se kasvun päättyminen riippuu menkkojen alkamisesta?
No miten lapsen kasvu estetään?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:No en aivan sitäkään tarkoita mutta voisihan vähän miettiä. Epämiellyttävän näköistä kun tyttö huitelee kahdessa metrissä ja painoa on päälle sata kiloa. Siinä ja miehet kakkoseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
Hormonihoidoilla, serkkua tutkittiin pituuskasvun takia, mutta kuurit jäi sitten saamatta.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:No miten lapsen kasvu estetään?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:No en aivan sitäkään tarkoita mutta voisihan vähän miettiä. Epämiellyttävän näköistä kun tyttö huitelee kahdessa metrissä ja painoa on päälle sata kiloa. Siinä ja miehet kakkoseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pöydän alleko pitäis laittaa ettei saa kasvaa?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Herranen aika minkä pituisia hirviöitä. Vähän vois rajoittaa, ei kai tytöistä tarvii mitään amatsooneja kasvattaa.
Vai mitä piti miettiä?