Onko naisilla kaulassa aataminomenaa? Ja kuuluuko sen näkyä, yhtään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun miehillä se yleesä näkyy. Joillakin selvemmin kuin toisilla. Entäs naisilla?Näin tässä yks päivä naisella tosi ison ja selkeä aataminomenan. Ja tiedän 100% että hän on nainen... Onko tämä joku hormonitasosta (testosteronista) riippuvainen asia?

En tiiä, mä kun nauran niin kaula liikkuu.. Ei siinä mitään muhkuraa ole tai varsinaista aataminomenaa, mutta jotenkin heilahtaa ylös-alas kun peilistä katson omaa naurua tai nielaisua.

:ashamed: Mulla on..? Ainakin mies jaksaa vi**uilla mun mieshormooneista :) Mulla on aika pitkä ja ohut kaula joten johtuskan osittain siitä. En nyt tiedä onko nyt varsinaisesti aataminomena, mutta kuitenkin jotain mitä kaikilla naisilla ei ole :D

Ei ole aataminomenaa. Mä luulin varmaan parikymppiseksi, että on, koska itselläni on sellainen pallukka kaulassa. En koskaan ite ihmetellyt asiaa, kunnes ex-duunini työhöntulotarkastuksessa siitä tuli "haloo" ja siitä otettiin koepala. Tulos: nestekysta, vaaraton sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Ei ole aataminomenaa. Mä luulin varmaan parikymppiseksi, että on, koska itselläni on sellainen pallukka kaulassa. En koskaan ite ihmetellyt asiaa, kunnes ex-duunini työhöntulotarkastuksessa siitä tuli "haloo" ja siitä otettiin koepala. Tulos: nestekysta, vaaraton sellainen.

Mulla on just tuollainen pallukka...mutta en mä nyt tiedä mikä se on. Ei se nyt silmille hypi, mutta havaittavissa kuitenkin. Jotkut vaan osaa kiinnittää huomionsa liiankin hyvin. On sitä monet ihmetellyt. Oiskohan mullakin sit joku tollanen..? Vaikka samapa tuo, ei siitä haittaa ole ollut.

no se mun tuntema nainen (jolla on aataminomena) on kyllä tosi hoikka. Mulla itselläkin (olen siis nainen) tuntuu joku pieni kyhmy (alle sokerin palan kokoinen kohouma) kaulassa jos nielaisen. Mutta se ei näy kyllä yhtään ihon läpi. Ja olen myös yhtä hoikka.

Onko ketään lääketieteen tuntijoita paikalla?

olen vissiin entinen pappi koska juuri huomattin kun runnelitiin kurkkuani että kurkussani tuntuu patti. olen ajatellut nunnaksi rupeamista joskus about 10 vuotta sitten mutta kai se on silti vaikuttanut. ou nou! :((

[QUOTE="ilpo";26558234]olen vissiin entinen pappi koska juuri huomattin kun runnelitiin kurkkuani että kurkussani tuntuu patti. olen ajatellut nunnaksi rupeamista joskus about 10 vuotta sitten mutta kai se on silti vaikuttanut. ou nou! :(([/QUOTE]

jos se muljahtelee kun nielaset niin olet mies, hyi häpeä homo!!!!?

Yhteistyössä