2
2?
Vieras
Mulla on 2? kolikko, joku juhlaraha ja netin mukaan arvo olis 68?. Missä noita voi yleensäkki myydä, en itse tee kolikolla mitään nii vois pistää ihan hyvin rahoiksi sillä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2?:Mulla on 2? kolikko, joku juhlaraha ja netin mukaan arvo olis 68?. Missä noita voi yleensäkki myydä, en itse tee kolikolla mitään nii vois pistää ihan hyvin rahoiksi sillä!
Alkuperäinen kirjoittaja 2?:Mulla on 2? kolikko, joku juhlaraha ja netin mukaan arvo olis 68?. Missä noita voi yleensäkki myydä, en itse tee kolikolla mitään nii vois pistää ihan hyvin rahoiksi sillä!
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja 2?:Mulla on 2? kolikko, joku juhlaraha ja netin mukaan arvo olis 68?. Missä noita voi yleensäkki myydä, en itse tee kolikolla mitään nii vois pistää ihan hyvin rahoiksi sillä!
missä netissä voi katsoa niitä hintoja? miehellä on jemmassa kans joku 2 euronen.
esim eurokolikotmissä netissä voi katsoa niitä hintoja? miehellä on jemmassa kans joku 2 euronen.