Itäkeskus vai Jumbo?

Kumpaan mie suuntaisin 10v pojan ja 15v tytön kanssa, jos mie tarjosisin heille sellaisen pienen shoppailukierroksen?

Siis ihan vaan siltäpohjalta, että kun muutenkin on tuloa sinne pääkaupunkiseudullepäin, niin vois samalla käydä vähän ostoksilla ilman mitään sen suurempaa ajatusta, että nyt tarvitaan sitä, tätä ja tuota.

Itäkeskuksessa mie itse oon käynyt joskus vuosia, vuosia sitten... Jumbossa en ikinä, mutta nuo oli nyt ainoot paikat, mitkä mulle tuli mieleen... minne ois vielä (kai) suhteellisen helppoa ajaakin, kun se seutu ei muutenkaan ole mitään tuttua mulle.
 
shoppailua
Mä menisin Jumboon. Siinä lähiympäristössä kun on esim. Hobby Hall, iso Tarjoustalo, Halvan makeistehdas, Toy's r us jonka vieressä muutama pieni Outlet.

Samat kaupathan ne muutoin on.

 
vieras
Itiksessä on laajimmat kauppavalikoimat, pohjoismaiden suurin kauppakeskus. Siellä on yksittäisiä kauppoja, joita ei ole muualla. Ehdottomasti monipuolisin.

Jumbossa on perusketjutkaupat ja siinä se.

Eli jos oikeasti haluat tosi laajan valikoiman eri kauppoja, niin ehdottomasti Itis.

Ja tottahan tuo on, että Itis on Helsingin köyhällä alueella ja siellä on runsaasti maahanmuuttajia. Siellä kuulee kieliä joka lähtöön. Vähän kun ois ulkomailla.

Jumbo ja Sello on taas täynnä "rikkaita" suomalaisia eikä niissä ole mitään uutta antia.
 
Voi huokaus... en mie tiiä itsekkään nyt enää, kumpi ois "parempi".
Ja mie arvaan jo valmiiksi, että kun kysyn lapsilta, niin toinen sanoo toisen ja toinen toisen... ellen mie oo julma, ja sano, että yhdessä päätätte kumpaan mennään - tai sit ei mennä kumpaankaan :whistle: :kieh:
(Eli mulla ei oo itsellä sen kummempaa "hinkua" kumpaankaan, lapsia vaan ajattelin käyttää jommassa kummassa - mun hermot ei varmasti kestä molempia paikkoja kierrellä :ashamed: )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
jumbo parempi, itis on tosi sekava jos et osaa siellä liikua!
Ai, luulin että toisinpäin :D Oon käyny Itiksessä 10 v sitten paljonkin, ja olihan siellä pitkät kävelymatkat. Jumbossa pari vuotta sitten yhden kerran, ja se oli kyllä aivan valtava! Tiiviisti pakattu ja kauheesti kaikkia hienoja kauppoja. Sinne kun pääsis ilman lapsia koko päiväks :D
 
vieras
Mä menisin edelleen Itikseen. varsinkin nuorille löytyy paljon enemmän näitä pikkuvaateputiikkeja (halpoja) joissa myydään etelämaalaista kamaa ja vaatetta. ja myös on sellaisia intiabasaarikauppoja jne. Ei niitä ole muualla. Itis on sata kertaa parempi ku Jumbo.
 

Yhteistyössä