Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
Alkuperäinen kirjoittaja ai:En katsonut...Mihin sarjaan voisi verrata, minkä tasonen?Jos vaikka seuraavalla kerralla viittis katsoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
No sinähän mun älykkyyden varmasti tiedät![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja ai:En katsonut...Mihin sarjaan voisi verrata, minkä tasonen?Jos vaikka seuraavalla kerralla viittis katsoa...
Aika pitkälti samaa sarjaa kuin Pelinaiset =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
![]()
olet sen täällä palstalla moneen otteeseen näyttänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
![]()
No täällä voi kirjoitella AIVAN mitä tahtoo,voin täällä susta vaikuttaa tyhmälle mutta välttämättä oikeasti en sitä ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja ai:En katsonut...Mihin sarjaan voisi verrata, minkä tasonen?Jos vaikka seuraavalla kerralla viittis katsoa...
Aika pitkälti samaa sarjaa kuin Pelinaiset =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
![]()
No täällä voi kirjoitella AIVAN mitä tahtoo,voin täällä susta vaikuttaa tyhmälle mutta välttämättä oikeasti en sitä ole![]()
seli seli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
![]()
seli seli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan paska. mut joo sopii sun älykkyydelle.
![]()
seli seli![]()
onks tää nyt Platina harmaana täällä perhoiselle vittuilemassa vai mikä mättää? :kieh:
oisit perhoinen vaan pitäny sen aikasemman nikkis niin ei ois kukaan huomannu että kuka oot![]()
![]()
oliko se ulkomainen se lätkävaimot? ja miltä kanavalta se tuli? :ashamed:
No vaik esim. täydellisiin naisiin, paitsi ympärillä on vaa se jäkis.En katsonut...Mihin sarjaan voisi verrata, minkä tasonen?Jos vaikka seuraavalla kerralla viittis katsoa...