kenellä JOPO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset haluu jopon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nita:
Hei tietääkö kukaa onko helkaman jopoja keltaisina? olen nähnyt vain punaisia, valkoisia, sinisiä, mustia ja vihreitä mutta haluaisin keltaisen.

Minä löysin vielä viime keväänä. Keltaiset ovat tosiaan vielä niitä Suomessa tehtyjä. Kannatta kysellä pyöräliikkeistä, hyvällä tuurilla löydät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tajua, et kuka sellaisen nykyään haluaa pyöräkseen. Tuskin on mikään ajonautinto.
Mulla on sellainen uudempi Jopo, Suomessa tehty. On muuten tosi hyvä ajaa! 21-vaihteisella en ole ajanut lainkaan sen jälkeen kun Jopon hankin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tajua, et kuka sellaisen nykyään haluaa pyöräkseen. Tuskin on mikään ajonautinto.
Mulla on sellainen uudempi Jopo, Suomessa tehty. On muuten tosi hyvä ajaa! 21-vaihteisella en ole ajanut lainkaan sen jälkeen kun Jopon hankin. :)

Siinähän ei oo vaihteita lainkaan, niin kiva sotkottaa ylämäkiä ja samaan tahtiin ajella teitä, joita ajelisi normaalisti isommalla vaihteella. Niin, eikä nyt 21 vaihdetta tarvitse melkein ketään, 3 tai 7 riittää.

Mullakin on sellanen vanha jopo. Ilmainen, mutta väri on beessi jossa lukee sinisellä ''jopo''. En tiedä onko joku maalannut sen sillä värillä vai onko se niin vanha että se on sen värinen. Tietääkö joku?? ps: tietääkö joku mistä saan vanhaan jopoon värikoodit?

jos teillä on hänen vanha ja hyvä kuntoinen pyörä niin viekää se vuosaaren kontula tai ellunmäen pyörähuoltoon ja hän veloittaa siitä jonkun moisen hinnan jos hinta teitä miellyttää voitte ostaa jostais jopon jos ei niin ostakaa sitten vain ilan sitä rahaa vaikka prismasta jossa se on vähän halvempi kui normisti nimittäin 362€ ja monissa paikoissa se on 389€ juhannuksen jälkeeen muuten alkaa alennus myynit:D :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onks kellään kokemuksia jo näistä Isojopoista mitkä pitäs tänä vuonna uudelleen tulla? :) Tai näistä Jopo 3:sista. Ne pyöräliikkessä sano että maksaa noin 480 euroa nuo Isojopot ja Jopo 3:set suunnilleen 500 euroa.

Yhteistyössä