Op:stä ei saa enää edes tiliä jos ei ole luottotietoja!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
ap
taitaa osuuspankki olla ensimmäinen pankki joka sitten konkurssiin menee!
Mä ite yritin avata tilim, niin ei.
Miehellä on tili siellä, jonka olis nyt ottanu käyttöön. Mutta ei saa nettipankki tunnuksia, saati sitten pankkikorttia, koska ei luottotietoja!

Miten voi olla mahdollista!???
 
hyvä
ihan oikein jos ei ole luottotietoja ja jos ne on menneet.
meidän osuuspankillamme menee hyvin kun tässä juuri luin lehdestä että osuuspankeilla menee hyvin. olemme oikein tyytyväisiä osuuspankkiin. asiakkaita jo 20 vuotta! ja olemme asiaksomistajia jäseniä.
 
kyllä op stä saa visa electronin ja tilin ja jopa lainaa vaik ois luottotiedot menny!!!! meil on miehen kanssa tilit siel ja ikinä ei ole ollu mitään ongelmaa. ja tiedän monia luottotiedottomia joilla on asuntolaina sielt ja pankkikortteja. ei todellakaan pidä paikkaansa. eri konttoreilla voi tietty mennä juonommin ja siksi ovat tarkkoja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
ihan oikein jos ei ole luottotietoja ja jos ne on menneet.
meidän osuuspankillamme menee hyvin kun tässä juuri luin lehdestä että osuuspankeilla menee hyvin. olemme oikein tyytyväisiä osuuspankkiin. asiakkaita jo 20 vuotta! ja olemme asiaksomistajia jäseniä.
Kerrotko mitä haittaa luottotiedottomista asiakkaista on pankille?
 
vieras
No eiköhän noissa liene jotain muutakin takana kuin vain noi luottotiedot.. Mitä järkeä pankin on sellaisia asiakkaita haalia joista ei tule muuta kuin vaivaa ja kuluja.
 
ap
miehellä joskus pari vuotta sitten sanottiin, että sinne pitää ensin tulla rahaa, niin sitten saa kortin.
Nyt ei saa enää ollenkaan.

Kyllä mulla suu loksahti auki, kun kuulin
 
leena
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
onko tämä nyt ihan fakta??
Fakta on. Just eilen kävin.
Oltais otettu nordean sijasta op käyttöön, kun olis miehen tili tullut päivää aikasemmin.
No mulla vaikutti se kun oli ennestään ollu tili op:ssa mut se oli pojan nimellä eli mä olin tilinkäyttäjä ni sanoivat et senkin takia saan avattua itelleni ihan oman henk.kohtasen tilin ja tää edellinen tili sit siirty pojan käyttöön
 
meillä ainakin onnistui
Liekö tämä sitten paikkakuntakohtaista? Tampereella nimittäin ainakin onnistuu tilin avaaminen ja electron kortin saaminen luottotiedottomuudesta huolimatta. Just miehelle tili avattiin, nordeasta vaihtoi. Oltaisiin yhdistetty miehen nimi mun tiliin, joka op:ssä, mutta täti sanoi että juridisesti suotavaa on että molemmilla on oma tili, ja kovasti suositteli miestä avaamaan oman tilin. Vaikkakin olisi toki ollut mahdollista laittaa mulle ja miehelle yhteinenkin tili.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
onko tämä nyt ihan fakta??
Fakta on. Just eilen kävin.
Oltais otettu nordean sijasta op käyttöön, kun olis miehen tili tullut päivää aikasemmin.
No mulla vaikutti se kun oli ennestään ollu tili op:ssa mut se oli pojan nimellä eli mä olin tilinkäyttäjä ni sanoivat et senkin takia saan avattua itelleni ihan oman henk.kohtasen tilin ja tää edellinen tili sit siirty pojan käyttöön
mulla tyttörellä on siellä tili, joka otettu ennen kun luottotiedot menny. silläkään ei ollu merkitystä, en saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
kyllä op stä saa visa electronin ja tilin ja jopa lainaa vaik ois luottotiedot menny!!!! meil on miehen kanssa tilit siel ja ikinä ei ole ollu mitään ongelmaa. ja tiedän monia luottotiedottomia joilla on asuntolaina sielt ja pankkikortteja. ei todellakaan pidä paikkaansa. eri konttoreilla voi tietty mennä juonommin ja siksi ovat tarkkoja!!
No minusta on hiukan outoa, että luottotiedottomat saa luottokortteja ja asuntolainaa. Missä näin?
 

Yhteistyössä