Tuleekohan alexander stubb koskaan

  • Viestiketjun aloittaja ninjapinja
  • Ensimmäinen viesti
ninjapinja
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
:LOL: sil on oikeesti aika kaunis vaimo.. ja lapset samaa Ameriikan meininkiin kiillotettuja..
Niinhän homoilla yleensä on vaimo ja lapsia, se on katsos sitä kaappielämää. Mutta ei hänestä voi erehtyä, kun kuuntelee ja katselee.:)
 
ninjapinja
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ihana mies. =)
Homot yleensä ovat. Mulla ei ole siis yhtäänm mitään homoja vastaan, mietin vaan että aikookohan elää koko elämänsä kaapissa vai ottaako joskus riskin ja alkaa elää elämäänsä. Tuskin alkaa, senverran päässy korkeeseen virkaan kaappeilemalla. :(
 
ninjapinja
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ninjapinja:
..ei hänestä voi erehtyä, kun kuuntelee ja katselee.:)
Mitä kohtia katselet ja millaisia kuulet?
Todella "naismainen", eikä silti mikään metroseksuaali. Vaikea selittää, mutta tunnistaa heti homoksi, ne on vaan oma sukupuolensa tavallaan.
Tämä edustaa sitä naismaista homotyyppiä, sitten on erikseen miesmäiset machohomot.:)
 
näin se on
Suomessa on niin kapea se kuva siitä millainen on "oikea" mies niin jos siitä poikkeaa on vähintään homo tai muuten jotenkin epäilyttävä tapaus.
Minusta Alexander on aika mmmm... mies ja en tuota sängystä pois potkis. On kuiteskin niin ylisuoriutuja etten taitas jaksaa sen matkassa kovin pitkään. En ole kova urheileen ja tykkään lojua sohvalla tuijottamassa telkkua, joten olkoot mun puolesta vaimonsa kanssa onnellisia ja pitkään! :)
 
ninjapinja
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ja mä toivon että siitä tulis pressa meille..
olispahan kerrankin edustuskelpoinen pressa
Tuskin ois maailman ensimmäinen * pressa.
En uskalla enää sanoa sanaa, etten saa mitään syytteitä tms, tarkotus ei ole loukata ainakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninjapinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ihana mies. =)
Homot yleensä ovat. Mulla ei ole siis yhtäänm mitään homoja vastaan, mietin vaan että aikookohan elää koko elämänsä kaapissa vai ottaako joskus riskin ja alkaa elää elämäänsä. Tuskin alkaa, senverran päässy korkeeseen virkaan kaappeilemalla. :(
Montakohan homoa oikeesti tunnet. Tuo toteamus et homot yleesä on ihania ei todellakaan pidä paikkaansa ihan älytön yleistys, niitä on aivan yhtälailla kaikenlaisia kuin heterojaki. Tunnen henk.koht. muutaman fyysisesti todella epämiellyttävän näköisen homomiehen sellasia kaljamaha, risuparta ällöjä joita on myöskin heteroissa.

Ja ihan tosi kurja tyyppi olet kun spekuloit kenekään seksuaalista suuntautumista tollasilla yleistyksillä.
 
"www"
Todella "naismainen", eikä silti mikään metroseksuaali. Vaikea selittää, mutta tunnistaa heti homoksi, ne on vaan oma sukupuolensa tavallaan.
Tämä edustaa sitä naismaista homotyyppiä, sitten on erikseen miesmäiset machohomot.:)
Tää on tää perussuomalainen junttiasenne :D Jos mies käyttää sekä deodoranttia että hammaslankaa, niin pakkohan sen on olla homo :whistle: Ihan oikeesti mä ainakin toivoisin, että entistä useampi suomalainen mies olisi niin kuin Stubb...Tai ainakin kävisi suihkussa aina silloin tällöin, lakkaisi kuseskelemasta tienposkiin, eikä kaivaisi nenäänsä heti kun auto pysähtyy liikennevaloihin...
 

Yhteistyössä