kirurgin veitsi vai laihdutus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ultima thule
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatta käydä konsultaatiossa, eihän kukaan pysty tuohon näin vastaamaan.
Minäkin olin jo menossa leikkaukseen kun mielestäni maha roikkui, kirurgi vain oli sitä mieltä ettei leikkausta tarvita vaan rasvaimu riittäisi. Toimenpiteestä nyt reilu kuukausi ja aika hyvä alkaa massu olla.

mä olen harkinnut leikkausta..4 raskautta ja ylipainoa ei ole ku 6kg mutta tuo ala vanne ei tunnu häviävän edes laihdutuksessa :| mutta leikkaus saa odottaa niin kauan ku menen töihin ja on varaa säästää..tässä koitan sen aikaa treenata ja liikkua..

Mä olen laihduttanut tosi paljon ja maha roikkuu vaikka treenaan päivittäin! :whistle: Olen 159cm/54kg eli ei oo ylipainoa.
Haluaisin kiristys leikkaukseen mutta ei taida olla varaa... (ja julkisella puolella eivät luultavasti ala leikkaamaan?!)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Mä olen laihduttanut tosi paljon ja maha roikkuu vaikka treenaan päivittäin! :whistle: Olen 159cm/54kg eli ei oo ylipainoa.
Haluaisin kiristys leikkaukseen mutta ei taida olla varaa... (ja julkisella puolella eivät luultavasti ala leikkaamaan?!)

Käsittääksen leikkaavat julkisella puolella ainoastaan jos roikkuvatsasta on terveydellistä haittaa, hautumia, haavaumia jne...

Alkuperäinen kirjoittaja ultima thule:
boogyman:minne olet suunnitellut meneväsi???
tiina: kiitos =) toiv pääsen sinne asti, sillä tämä on kamala maha, häpeän sitä ja se on oikeasti aika kurja, iho kutiaa ja muhii makkaran alla :(

Tuonne
http://www.nordstromhospital.fi/?gclid=CKzv8LHLmpkCFUEt3god2hf1Dg

Yhteistyössä