Mallien ja missien ruokavalio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kilu

Vieras
Tietääkö kukaan mikä tyypillinen päivä. Ei oikein löydy googlettamalla.
Jostakin lehestä luin että eräällä missillä sisälsi vain maustamatonta kanaa, ananasta ja ruisleipää ilman päällisiä.
Ja Noora Hautakangas söi esim. aamupalaksi porkkanaa ja tomaattia..

Pienet annokset vähärasvaista ruokaa. Paljon vihanneksia ja joitakin hedelmä. Vettä litra päivässä. Ei alkoholia, tupakkaa eikä herkkuja. Kuolettavan tylsää... Ruoka ihan tavallista, mut riisit ja pastat tummia, broileri, kala ja liha ilman kastiketta. Leivän päällä vain sipaisu vähärasvaista margariinia. Ja monet missit ja mallit skippaa jonkun ruoan ja syö esim lounaaksi pelkkää salaattia.

no eiköhän ne syö ihan mitä vain, mutta vaan vähän vähemmän kuin muu ylipainoinen kansa. Niin mä ainakin teen. Suklaakakkuja ja karkkia juuri tänäänkin pistelin (muiden lämpimien ruokien lisäksi, joissa kermaa ja rasvaa) ja silti olen mallinmitoissa.

Lasten serkku oli kerran missifinaalissa ja se kyllä muiden nähden syö ihan tavallista ruokaa. Mut ihan turha tulla mulle sanomaan, että ovat vaan luonnostaan hoikkia. Kattokaapa nyt vaikka Lolaa tai ketä vaan ex-missiä, kummasti ovat siellä xl-osastolla kuvastoissa muutamaa vuotta myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja miss:
Pienet annokset vähärasvaista ruokaa. Paljon vihanneksia ja joitakin hedelmä. Vettä litra päivässä. Ei alkoholia, tupakkaa eikä herkkuja. Kuolettavan tylsää... Ruoka ihan tavallista, mut riisit ja pastat tummia, broileri, kala ja liha ilman kastiketta. Leivän päällä vain sipaisu vähärasvaista margariinia. Ja monet missit ja mallit skippaa jonkun ruoan ja syö esim lounaaksi pelkkää salaattia.

voisi kokeilla

Tietääkö kukaan mikä tyypillinen päivä. Ei oikein löydy googlettamalla.
Jostakin lehestä luin että eräällä missillä sisälsi vain maustamatonta kanaa, ananasta ja ruisleipää ilman päällisiä.
Ja Noora Hautakangas söi esim. aamupalaksi porkkanaa ja tomaattia..

Tuollaista se onkin, ei ne todellakaan syö ollenkaan mitään niin hiilihydraattipitoista kuten riisiä, pastaa, perunaa, ei edes täysjyvä! Hyvä että leipää edes.

Yhteistyössä