Veeti Kallio ei olekaan oikeesti Veeti!

  • Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti
Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
 
noh..
Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:
Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja noh..:
Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:
Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??:)
Happoradion laulaja. Niillä on kivoja biisejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ehkä Veeti Kallio nosti Veeti nimen "julkisuuteen" mut tuskin kukaan pelkästään siks antaa pojalleen nimeks Veeti
Mun likka on nimetty Siiri Nordinin mukaan :xmas: Kaverin poika taas Tuukka Temosen mukaan :D
Mut jos Siiri oliskin Kyllikki-Impi ja Tuukka olis Yrjö-Kustaa niin tuskin sit se fanius olis saanu antamaan nimee idolin mukaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Eikä Andy McCoy, Mike Monroe, Irwin, Mige, Linde tai Kaasukaan esiinny oikeilla nimillään. Ehkä Veeti Kallio nosti Veeti nimen "julkisuuteen" mut tuskin kukaan pelkästään siks antaa pojalleen nimeks Veeti
Juu, mä kans luulen niin. Jos mä fanittaisin esim. Tauski Peltosta, niin lapsestani ei tulisi Tauskia, eikä edes Taunoa. :whistle: Eli kyllä se hieman vaikuttaa mikä on idolin nimi.
 
iitu
Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:
Alkuperäinen kirjoittaja noh..:
Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:
Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??:)
Happoradion laulaja. Niillä on kivoja biisejä.

hei AKI TYKKI oli hymyhuulissa TURON mukava auuuutstextex kaveri
 
topin äet
topi sorsakoski ei ole topi eikä edes sorsakoski. legenda kertoo että pekka tammilehto oli junassa saanut konduktöörin suuttumaan kun väitti olevansa pekka tammilehto. konduktööri väitti kiven kovaan että kyllä mä sut tunnen ja sä oot muuten topi sorsakoski!
 

Yhteistyössä