Mikä laulu tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jossu

Vieras
UUdehko (?) ilmeisesti lasten laulu. Sanoja en muista, säkeistöjä on kaksi. molemmissa säkeistöissä sama loppu osa. ja siinä loppuosassa puhutaan toiveesta muistaakseni, jonka laittaa tuulen mukaan ja se saa siivet enkelin... ystävyydeestä tai toiveesta siitä, että saisi ystävän, kerrotaan toisessa säkeistössä.. huomaisiko kukaan, mitä tarkoitan?

ei ilmeisesti ole tuttu laulu kellekään. ja jaa-a:lle tiedoksi, et se, joka tän laulun tietää, ymmärtää tuosta mun selityksestä, mitä laulua tarkoitan. molempien säkeistöjen lopussa on tuo, että toive saa siivet enkelin. jaa-a voi edelleen jatkaa nauramista..

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulostaako:
tutulta Laitan matkaan leijan kauneimman, se saa lentää tuulien teitä, laitan matkaan toiveen kauneimman...

tää laulu on tuttu ja jotenkin saman tapainen kuin laulu, jota yritän metsästää... mutta ei se. muistatko tuon leija-laulun tekijää? jos olisi saman tekijän...

Osoitteesta http://www.laulut.fi/ pystyy hakemaan lauluja vaikka tietäis vain yhden sanan. Oikeasta kulmasta näkee laulujen sanoista pikku pätkän. Ei siellä varmaan kaikkia maailman lauluja ole, mutta jos sattuis vahigossa löytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiia:
Osoitteesta http://www.laulut.fi/ pystyy hakemaan lauluja vaikka tietäis vain yhden sanan. Oikeasta kulmasta näkee laulujen sanoista pikku pätkän. Ei siellä varmaan kaikkia maailman lauluja ole, mutta jos sattuis vahigossa löytymään.

kiitos vinkistä- harmi vain ,ettei tällä kertaa löytynyt sieltäkään.

En muista laulun nimeä, sanat kylläkin: 1. Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon, mä mietin, mitä silloin toivoisin. Mä kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon ja annan sille siivet enkelin. 2. Mä toivon jospa ystäviä saisin, ja hetken jonka kanssain jakaisin, niin heille tämän laulun omistaisin, ain laulain heidät saisin takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja R-74:
En muista laulun nimeä, sanat kylläkin: 1. Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon, mä mietin, mitä silloin toivoisin. Mä kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon ja annan sille siivet enkelin. 2. Mä toivon jospa ystäviä saisin, ja hetken jonka kanssain jakaisin, niin heille tämän laulun omistaisin, ain laulain heidät saisin takaisin.

Kiitos! juuri tämä:)

"Tähdenlento" laulu löytyy kirjasta "Musiikin mestarit 3-4". Tällä ISBN numerolla 951-1-17492-4 löytyy oppilaankirja. On olemassa myös opettajan kirja ja 4 kpl CD-levyjä.

Jeps, mie ite tykkään laulella sitä joten annan sen laulun sanat :

Tähdenlento

''Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon,
ja mietin mitä silloin toivoisin.
Mä kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon,
ja annan sille siivet enkelin.

Mä toivon jospa ystäviä saisin,
ja hetken jonka kanssaan jakaisin.
Kun heille tämän laulun omistaisin,
ain' laulain heidät saisin takaisin. ''

Tosi ihana laulu mielestäni. (:

kun nään mää joskus öisen tähdenlennon ja mietin mitä silloin toivoisin mä kuiskaan tuulen toiveeni vain hennon ja annan sille siivet enkelin 2. mä toivon jospa ystäviä saisin ja hetken jonka kanssaan jakaisin heille tämän laulun omistaisin ain laulain heidät saisin takaisin ;) mahtava laulu

Tämä laulu vai?
1.Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon ja mietin, mitä silloin toivoisin, mä kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon ja annan sille siivet enkelin.

2.Mä toivon, jospa ystäviä saisin ja hetken, jonka kanssain jakaisin.Kun heille tämän laulun omistaisin, ain´ laulan heidät saisin takaisin.

sehänn on tähdenlento! löytyy koulun musiikin kirjasta 3-4!! s. 9 jos oikein muistan :))
itsekkin aattelin etsiä joss vois joku sen häissäni laulaa :)!! Ps. olen musiikin opettaja

Se menee näin:kun nään mä joskus öisen tähdenlennon ja mietin mitä silloin toivoisin mä kuiskaa tullen toiveeni hennon ja ananan sille siivet enkelin.mä toivon jospa ystääviä saisin ja hetken jonka kanssaan jakaisin kun heille tämän laulun omistaisin ja annan sille siivet enkelin!

Yhteistyössä