Tintti-tossutko
Hermot menee kun tossuihin kun lapsilla hajoaa tarhassa tossut harva se kuukausi. Ei tosin olla ostettu kuin markettien "halppistossuja" kun miehen mielestä 20 ? on liikaa sisätossuista.
Noita juuri katselin. Vaikuttaa siis kestäviltä. Vaan pysyykö jalassa kun näyttää niin löysältä toi "resorikohta". Tai sitten on vain itse tottunut sellaisiin tinttitossujen näköisiin joustoresoreihin.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Meidän lapsilla on ollut tintti tossuja joihin olen ollut tyytyväinen mutta löysin jotain uutta ja ihanaa ja näihin ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä =)
http://www.tohvelisankari.fi/
Kalliiks tulee ostaa halpaa. :| Osta itse kunnon tossut etkä kerro miehelle ennenku sen on myöhäistä valittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tintti-tossutko:Hermot menee kun tossuihin kun lapsilla hajoaa tarhassa tossut harva se kuukausi. Ei tosin olla ostettu kuin markettien "halppistossuja" kun miehen mielestä 20 ? on liikaa sisätossuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Kalliiks tulee ostaa halpaa. :| Osta itse kunnon tossut etkä kerro miehelle ennenku sen on myöhäistä valittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tintti-tossutko:Hermot menee kun tossuihin kun lapsilla hajoaa tarhassa tossut harva se kuukausi. Ei tosin olla ostettu kuin markettien "halppistossuja" kun miehen mielestä 20 ? on liikaa sisätossuista.
Jaa. Meillä lapset leikkii ihan tavallisia leikkejä ja silti hajoaa tossut.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mitähän meidän poika siellä tarhassa tekee... Meillä on ehjänä pysynyt niin Prisman edulliset tossut, alesta ostetut sandaalit. Puoli vuotta on maks, kun jalka kasvaa kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:jaa, meillä on niitä tokmannin 2,9e "tavistossuja" ja ne on kestäneet kerhoilukäytössä ja kotileikeissä kolmella lapsella..
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:crocsit
Täälläkin kestänyt ehjänä "halppisjumppatossut" prismasta,vapaa valinnasta yms paikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mitähän meidän poika siellä tarhassa tekee... Meillä on ehjänä pysynyt niin Prisman edulliset tossut, alesta ostetut sandaalit. Puoli vuotta on maks, kun jalka kasvaa kuitenkin.
Crocsit ei kyllä sovi sisätossuiksi. En usko että ne on lapsen jalan kasvun kannalta hyvät -> tulee helposti askelvirheitä.Alkuperäinen kirjoittaja Platina:crocsit