Minkämerkkiset kerhotossut ovat oikeasti kestäviä?

• Viestiketjun aloittaja Tintti-tossutko
  • Ensimmäinen viesti
Tintti-tossutko
Hermot menee kun tossuihin kun lapsilla hajoaa tarhassa tossut harva se kuukausi. Ei tosin olla ostettu kuin markettien "halppistossuja" kun miehen mielestä 20 ? on liikaa sisätossuista. :eek: :(

mamma
Meidän lapsilla on ollut tintti tossuja joihin olen ollut tyytyväinen mutta löysin jotain uutta ja ihanaa ja näihin ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä =)

http://www.tohvelisankari.fi/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meidän lapsilla on ollut tintti tossuja joihin olen ollut tyytyväinen mutta löysin jotain uutta ja ihanaa ja näihin ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä =)

http://www.tohvelisankari.fi/
Noita juuri katselin. Vaikuttaa siis kestäviltä. :) Vaan pysyykö jalassa kun näyttää niin löysältä toi "resorikohta". Tai sitten on vain itse tottunut sellaisiin tinttitossujen näköisiin joustoresoreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti-tossutko:
Hermot menee kun tossuihin kun lapsilla hajoaa tarhassa tossut harva se kuukausi. Ei tosin olla ostettu kuin markettien "halppistossuja" kun miehen mielestä 20 ? on liikaa sisätossuista. :eek: :(
Kalliiks tulee ostaa halpaa. :| Osta itse kunnon tossut etkä kerro miehelle ennenku sen on myöhäistä valittaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti-tossutko:
Kalliiks tulee ostaa halpaa. :| Osta itse kunnon tossut etkä kerro miehelle ennenku sen on myöhäistä valittaa.

Niinpä. Mun mies kuvittelee säästävänsä kun ostaa halpaa ja lopulta olisi rahat säästynyt jos olisi kerralla ostanut sen yhden hyvän eikä kymmentä halpaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mitähän meidän poika siellä tarhassa tekee... Meillä on ehjänä pysynyt niin Prisman edulliset tossut, alesta ostetut sandaalit. Puoli vuotta on maks, kun jalka kasvaa kuitenkin.
Jaa. Meillä lapset leikkii ihan tavallisia leikkejä ja silti hajoaa tossut.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
jaa, meillä on niitä tokmannin 2,9e "tavistossuja" ja ne on kestäneet kerhoilukäytössä ja kotileikeissä kolmella lapsella..

Voi kun meilläkin kestäisi.
Tilasin nyt tuolta tohvelisankarista tossut. Toivottavasti kestää käytössä kauemmin kuin kuukauden tai kaksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mitähän meidän poika siellä tarhassa tekee... Meillä on ehjänä pysynyt niin Prisman edulliset tossut, alesta ostetut sandaalit. Puoli vuotta on maks, kun jalka kasvaa kuitenkin.
Täälläkin kestänyt ehjänä "halppisjumppatossut" prismasta,vapaa valinnasta yms paikoista.
Maksaneet jotain alle 4e.

näin
Meillä on kestänyt kaikki muut paitsi ne punaiset ja siniset pussit missä on raidallinen resori ja pohjassa jotain näppyläjuttua.

Nyt on toisella Tintit ja toisella sellaiset tavalliset marketin jumppatossut, mutta nahkaiset!

Yhteistyössä