Ku kerran on ollu jo se tissiketju ni...(peppuketju!)

mie
Ohjeita keskustelijoille
Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla.
 
vuohix
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ohjeita keskustelijoille
Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Kuten sanoin, niin se nyt on mulle aivan yksi ja sama, että tuleeko bannia vai ei. Mulla on muutakin tuohuiltavaa kuin pyöriä tällä palstalla jos niikseen tulee. Että nou hätä, anti tulla vaan kaiken oikeuden mukaisuuden nimessä jos modet katsovat mun sen ansainneen. :)
 
papukaija
Kuva EI ahdista juuri minua, mutta en pidä sitä millinkään vertaa tarpeellisena tai tälle palstalle kuuluvana!

Mulla on rautahermot, mutta silti vituttaa, jos joutuu kiertelemään koiranpaskoja jalkakäytävällä, koska joku vähä-älyinen tomppeli on paskattanut piskiään ihan väärässä paikassa ja jättänyt tuotokset keräämättä.

Huomaa vertaus
koiranpaska = tuo sun ääliö anuskuva
jalkakäytävä = tämä palsta
 

Yhteistyössä