M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja virailija:Onko se ihan OK jos minun Yorkilla on yläkuono pitempi kuna ala ??
Alkuperäinen kirjoittaja seria:Anoppilassa on yorkki/ollut yorkkeja useimpia kovia ovat haukkumaan ja tämä nykyinen tapaus on vielä luonteeltaan sellainen aran puoleinen. Turkikkia pitää jaksaa hoitaa menee todella huonon näköseksi nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No joo...ei sillä oleka rotupapereitä, kai .."kettu" on käynyt asialla))
Teidättekö...onnisuko jostain löydä "prinssi" sille,..että voisi paritta, vaikka tulisi ns pitkäkuonosia pentuja? ikä on jo 1,3 vuotta,että soisi visiis paritta?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:mutta, haluais kyllä sille pentuja....neuvoja otan vastaan,
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:nimittäin maailmalla ovat sekarotuiset nykyä joba IN, ja sä olet sitä mieltä,että...ei pentuja, että jos FRIIKI ..sitten kaivataan kuoppa vai ??
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:nimittäin maailmalla ovat sekarotuiset nykyä joba IN, ja sä olet sitä mieltä,että...ei pentuja, että jos FRIIKI ..sitten kaivataan kuoppa vai ??
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:York on ihan väriltä ja kaikin puolin OK, paitsi se yläkuono,...nooh ...uskon,että halukkaita, joilla on ehkä samanlaisia ..ei täysi rotupapereilla olevia Yorkkeja suomesta löydy.
Sun ajatuksien mukaisesti myös vammaisillä ihmisillä kieletän lisääntyminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ystävä sitä tarjosi ja silloin kun se oli PENTU ..se oli vastustamaton...se tuli otetuksi HETI, mutta myöhemmin kävi ilmiin,että üläkuono on kasvamassa pitemmäksi.
Miksi pitäisi ottaa se rotu....kuka sitten ottaa niitä FRIIKEJÄ...ne kans halua hyvä ja hellä kotia. Ei ainoastaan rotukoirilla ole oikeutta ELÄÄ
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ystävä sitä tarjosi ja silloin kun se oli PENTU ..se oli vastustamaton...se tuli otetuksi HETI, mutta myöhemmin kävi ilmiin,että üläkuono on kasvamassa pitemmäksi.
Miksi pitäisi ottaa se rotu....kuka sitten ottaa niitä FRIIKEJÄ...ne kans halua hyvä ja hellä kotia. Ei ainoastaan rotukoirilla ole oikeutta ELÄÄ
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:täs montaa ketaa mainitset ** laillinen, ...mikä on laillinen ?? Myös minun Yorki on laillinen, en mä ole sitä tuonut salatavarana ulkomailta. housujen taskussa. siilä on PASSi ja kaikki viralliset rokotukset. Kysymys kuului vaan alunperin,että.... kuono on piteempi. ja lisäkysymys oli ..olisiko madollisia samanlaisia ..etä voisi teettä pentuja.
En mä jaksa maksaa sin mielestä LAILLISESTA 1500 euroa ja raaha sitä koiranäytteluissa yms. se on lemmikki ja sattui olemaan vähe toisella "naamalla". mutta lemmikki ,kun lemmikki. Ei eroa varmaan sinuns LAILLISESTA pätkäkää ( paitsi kuono) on varmaa paljon vastustuskykyinen sairauksille, on fiksu yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Sairasta ????? oletko sinä sairaas, jos sulla on hampaat toisin kun" JALO" ihmisillä, omituinen ajattelutapa sinulla.
ok tä juttu ei vie mihinkään.
Kiitos keskutelusta !