Pitkät vanhemmat hoi! Minkä pituisia lapsia teillä?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
me ollaan kyllä aika normaalipituisia minä 170 cm ja mies 185 cm. Poika oli 51 cm ja tyttö 52cm syntyessään. Arvioit varmaan samaa luokkaa kuin mekin eli poika yli 180 ja tyttö 170 varmaan.

Veljeni on 197 cm ja hänen vaimonsa 175 niin heidän poika on nyt 5v (täytti juuri) 124 cm ja ennuste on yli 2 metrinen jässikkä. Meidän suvussa on kaikki miehet todella pitkiä (isoisäni, isäni, veljeni)

PitkäM
Minä 178 ja mies samoissa mitoissa.
lapset 52cm pitkä syntyessään, nyt 4v pituutta 108cm ja ennusteen mukaan pitkä tulisi! Minun suvussa todella pitkiä ihmisiä (190 ja yli ) monta, kummalakin puolella. Joten pitkää poikaa odottellaan..

Tyttö oli syntyessään 50cm ja nyt 1v 81cm, pitkä hänestäkin näyttäisi tulevan!

-
Mietin vaan, että kun meillä ei lapsia vielä ole. Itse olen 178 cm ja mies 186 cm pitkiä. Muutenkin kohtuu pitkiä suvussa, niin minkäköhän moisia jättiläisiä lapsista tulee.. :)

pkm
Meiillä minä olen 173cm ja mies 185cm ja miehen puolen suku todella pitkiä,isä ja veljet kaikki lähemmäs tai yli 2 m...
Lapset oli syntyessään 54 ja 55cm...
Nyt 5 vuotiaana poika 120cm :)

tyttöjen äippä
Meillä tytöt ovat 1,5v ja 3,5v. Syntyessään molemmat 50cm ja nyt pituudet 83cm ja 100cm. Vanhemmat 182 ja 191cm. Mitään pituusennusteita ei ole annettu, missä iässä niitä neuvolassa annetaan?

"vieras"
Saanko vastata vaikka olenkin lyhyt :D

Eli minä oon 156cm, mies lähemmäs 190cm. Tyttö oli syntyessään 52cm, nyt 3 vuotiaana on 100cm. Ennuste on, että aikuisena pituutta 170cm

Yhteistyössä