T
tuleva äiti
Vieras
Jos saamme tytön, on nimivaihtoehtoina ollut Kiira tai Kira. Mietin vain että lausutaanko tuo Kira kahdella iillä vai niinkuin kirjoitetaankin? (vrt. Kyra, joka lausutaan kahdella.)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ehdottomasti Kiira! Kirasta tulee mieleen kirahvi, eikä se muutenkaan oo yhtään nätti nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kirahan on yksi Kirsi nimen ylesisitä lempinimistä.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kirahan on yksi Kirsi nimen ylesisitä lempinimistä.
.
En ole kyl ikinä kuullut ketään Kirsiä kutsuttavan Kiraksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Kirahan on yksi Kirsi nimen ylesisitä lempinimistä.
.
En ole kyl ikinä kuullut ketään Kirsiä kutsuttavan Kiraksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:molemmat nättejä nimiä...
Kaverin koira on Kira niin sitä en ehkä itse laittais=)
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Jos antaa nimeki Kira niin se lausutaan juuri niin kuin kirjoitataan. Kirahan on yksi Kirsi nimen ylesisitä lempinimistä.
Ja Kiira on Kiira.
Olen itse kuullun pientä vitsailua ala-asteella, ja itsekin olen vitsaillut asiasta. Ehkä pitäisikin muuttaa koko nimi Kira Kirahviksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ehdottomasti Kiira! Kirasta tulee mieleen kirahvi, eikä se muutenkaan oo yhtään nätti nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja ois nätti;12617504:Kira
Annettu tänä vuonna nimeks 19 Kiira 46
kirahvi on kaunis eläinEhdottomasti Kiira! Kirasta tulee mieleen kirahvi, eikä se muutenkaan oo yhtään nätti nimi.