zeoliititon, fosfaatiton, hajusteeton ja nestemäinen pesuaine?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesuaine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pesuaine

Vieras
Apuva, nyt on pyykkäril mitta täys.. Mistä saan nestemäistä pesuainetta, jossa ei ole hajusteita, zeoliittia ja fosfaattia? Oon surffannu kaikki paikat ja ei näytä mikään täyttävän kaikkia kriteerejä.. Erisan, omo, serto on kokeiltu, mut ei oo viel löytyny. Viimeisin kokeilu oli allegro ja tahrat ei tullu puhtaiks ja kirkkaat värit muuttu harmaiks sellaisiks "nukallisiksi" (vaikka pesin koneen sillä koneenpuhdistusaineella..) Auttakaa!! KOhta siirryn mäntysuopaan ;)

Ole Hyvä -sarjan tuoksuton pyykinpesuaine! Sitä saa ainakin Punnitse ja säästä -kaupoista Tampereelta ja Helsingistä ja varmaan myös useimmista ekohenkisistä kaupoista.

Kysytkö asiaa kestovaippojen pesuun liittyen vai muusta syystä? Entä onko oltava välttämättä nestemäinen aine? Jos tää nimittäin liittyy huuhtoutumiseen, löysin itse suosikikseni Erisanin jauheen. Ei jää enää raitoja pyykkiin ja likakin näyttäis lähtevän. Sori jos ei liittynyt ongelmaasi mitenkään:)

Alkuperäinen kirjoittaja pesuaine:
Apuva, nyt on pyykkäril mitta täys.. Mistä saan nestemäistä pesuainetta, jossa ei ole hajusteita, zeoliittia ja fosfaattia? Oon surffannu kaikki paikat ja ei näytä mikään täyttävän kaikkia kriteerejä.. Erisan, omo, serto on kokeiltu, mut ei oo viel löytyny. Viimeisin kokeilu oli allegro ja tahrat ei tullu puhtaiks ja kirkkaat värit muuttu harmaiks sellaisiks "nukallisiksi" (vaikka pesin koneen sillä koneenpuhdistusaineella..) Auttakaa!! KOhta siirryn mäntysuopaan ;)

käytitkö sitä likaisen pyykin tehostajaa (hitto kun en muista nyt sen oikeeta nimeä)? siis sitä millä tehostetaan pesuaineen tehoa jos pyykki on erityisen likaista. siis allegron

käytitkö sitä likaisen pyykin tehostajaa (hitto kun en muista nyt sen oikeeta nimeä)? siis sitä millä tehostetaan pesuaineen tehoa jos pyykki on erityisen likaista. siis allegron
[/quote]

En oo uskaltanu käyttää sitä tehostajaa, kun sanottiin et sitä pitää käyttää valkopyykis.. Ja jos se pelkkä allegro vie mun paidoista värin ,niin mitähän se tehostaja tekee?! Esipesin kyl tahrat sappisaippualla, mut ei silläkään ollu haluttua vaikutusta.

Toi ole hyvä- pesuaine alko kiinnostaa kovin..

Nestemäinen ei sisällä zeoliittiä. Serto sisältää vain alle 5% fosfaatteja.
Onko täysin fosfaatittomia aineita pyykeille?
Tiskikoneessa on Pirkan fosfaatiton jauhe ja se on silti tehokasta!

LV Nestemäinen pyykinpesuaine

Nestemäinen pyykinpesuaine, joka sopii kaikille materiaaleille, kuten myös Gore-Tex vaatteille. Sopii käytettäväksi kone- ja käsinpesuun. Ei sisällä väriaineita, hajusteita, zeoliittia, fosfaattia, entsyymejä eikä optisia kirkasteita. Pesuaine on myös säilöntäaineeton. Pakkauskoko 1L. Hinta n. 5,20?

Ehkä lähinnä "kaikkia kriteerejä" on Allegro EKO. Se on fosfaatitonta, zeoliititonta, hajusteetonta ja valkaisuaineettonta pesuainetta. Sitä suositellaan alueille joissa ei ole kunnallista viemäriverkostoa ja jätevedenpuhdistamoa. Verkoston alueella kannattaa käyttää tavallista Allegroa tai vähemmän fosfaattia sisältävää Allegro Plussaa .EKOakin saa kokeilla ihan ilmaiseksi. Kts. Allegro, uudenlainen erikoispyykinpesuaine.

Ehkä lähinnä kaikkia kriteerejä on Allegro EKO. Se on fosfaatitonta, zeoliititonta, hajusteetonta ja valkaisuaineettonta pesuainetta. Sitä suositellaan alueille joissa ei ole kunnallista viemäriverkostoa ja jätevedenpuhdistamoa. Verkoston alueella kannattaa käyttää tavallista Allegroa tai vähemmän fosfaattia sisältävää Allegro Plussaa .EKOakin saa kokeilla ihan ilmaiseksi. Kts.Allegro, uudenlainen erikoispyykinpesuaine.]

Yhteistyössä