Mitä esteitä kierukan laitolle?

Kylmä ämmä

Jäsen
15.06.2007
780
0
16
Sain reseptin Mirena-kierukkaan,ja jäi vaivaamaan kun lääkäri sanoi että pitää käydä papassa ensin et jos löytyy mahdollisesti jotain esteitä sen kierukan laitolle.Mitäs esteitä siihen voi olla?On se kumma kun ei saa suutansa auki siellä lääkärissä ettei tarviis täällä kysellä... |O Ja pitääkö paikkansa kun se lekuri sanoi että vuodot loppuu kokonaan,eikö mun tartte kärsiä menkoista piiiitkään aikaan? :kieh:

Jos esim tulehdus, niin se pitää hoitaa ensin alta pois.Mulle kierukka laitettiin tammikuussa -08.Aluksi vuosin kolmatta viikkoa yhteen soittoon.Sitten alkoi tasaantua.Muutamat menkat kesti pari viikkoa.Nyt tasaantuneet, mutta ei ainakaan vielä poisjääneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Sain reseptin Mirena-kierukkaan,ja jäi vaivaamaan kun lääkäri sanoi että pitää käydä papassa ensin et jos löytyy mahdollisesti jotain esteitä sen kierukan laitolle.Mitäs esteitä siihen voi olla?On se kumma kun ei saa suutansa auki siellä lääkärissä ettei tarviis täällä kysellä... |O Ja pitääkö paikkansa kun se lekuri sanoi että vuodot loppuu kokonaan,eikö mun tartte kärsiä menkoista piiiitkään aikaan? :kieh:

jaah...oisko jotain että ei löydy solumuutoksia ja alakerta on ok? Mun ei pitäny otattaa papaa ennen asennusta, se otettiin vasta monta kk jälkeenpäin.

Yhteistyössä