kuinka paljon yleensä 180 cm pitkä mies painaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaah, se riippuu ihan miehestä ja ruumiinrakenteesta
.mun äijä on 184cm ja painaa 71kg

tämä mies on urheilullinen ja hoikka, ei mitenkään lihava eikä sellanen painonnostaja tyyppinen.

minun mies on painonnostaja ja painaa 80kg ja on 184cm pitkä. Painonnostajat eivät ole yleensä sellaisia mielettömiä järkäleitä niin kuin yleensä annetaan ymmärtää.

minun mies on painonnostaja ja painaa 80kg ja on 184cm pitkä. Painonnostajat eivät ole yleensä sellaisia mielettömiä järkäleitä niin kuin yleensä annetaan ymmärtää.

Mun mussukka 179cm ja 95kg, on voittanutkin joskus painonnoston sm:n nuorempana. Vieläkin isokokoinen ja harteikas vaikkei juuri ehdi treenailemaan nykyään.
Hänellä hyvät geenit painonnostoon mutta pesiksen takia se harrastus ollut katkolla. Pesikseen hän on turhankin roteva, onkin kotiuttaja enemmän kuin etenijä :heart:

On se kumma kun jokaisen oma hanipuppeli on ollut joku sm tason painonnostaja . Olkaa ihmiset rehellisiä se että miehesi on joskus 17 vuotiaana käynyt pari kertaa salilla ei tarkoita sitä että hän olisi ollut painonnostaja.

On se kumma kun jokaisen oma hanipuppeli on ollut joku sm tason painonnostaja . Olkaa ihmiset rehellisiä se että miehesi on joskus 17 vuotiaana käynyt pari kertaa salilla ei tarkoita sitä että hän olisi ollut painonnostaja.

Mammat ovat rehellisiä.(y) Eli heidän miehensä nostavat painoaan samaan tapaan kuin palstan @Rätti Väsynyt tekee - makkaraperunoilla ja lihapiirakoilla.

2801makkpermartinsilta4.jpg

Yhteistyössä