volvo v40 ( t4 ) kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on. Hyvä ajettavuus, pienempikin ihminen saa hyvän ajoasennon, 2 aikuista sopii nukkumaan takakontissa, kun takapenkit käännetään nurin. Nätti koriltaan (makuasia ), mutta ainut -- on se syönti... Eli hörppää ihan kivasti löpöä, varsinkin jos ajelee reippaammin, ohittelee eikä aja sievästi.
Mutta minä olen kyllä vannonu tuon nimeen, on se sen verran hyvä perusauto.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä on. Hyvä ajettavuus, pienempikin ihminen saa hyvän ajoasennon, 2 aikuista sopii nukkumaan takakontissa, kun takapenkit käännetään nurin. Nätti koriltaan (makuasia ), mutta ainut -- on se syönti... Eli hörppää ihan kivasti löpöä, varsinkin jos ajelee reippaammin, ohittelee eikä aja sievästi.
Mutta minä olen kyllä vannonu tuon nimeen, on se sen verran hyvä perusauto.

Mahtuuko kolme lasta helposti taakse? Paljonko hörppii sataselle, noin?

Henk. koht. kokemusta 3lapsesta takapenkillä ei ole, mutta täälä palstalla on kyllä joku joskus kirjoittanu että mahtuis. N. 7L/100km hörppää, ja vielä lisää, jos on raskas kaasujalka ja nätti ajotapa hukassa. Eikä näillä bensanhinnoilla tosiaankaan naurata tuo määrä!!!

Henk. koht. kokemusta 3lapsesta takapenkillä ei ole, mutta täälä palstalla on kyllä joku joskus kirjoittanu että mahtuis. N. 7L/100km hörppää, ja vielä lisää, jos on raskas kaasujalka ja nätti ajotapa hukassa. Eikä näillä bensanhinnoilla tosiaankaan naurata tuo määrä!!!

kuullut (omistajalta) että huonoin volvo ikinä...

Alkuperäinen kirjoittaja miikku:

kuullut (omistajalta) että huonoin volvo ikinä...

Minä kuullut(omistajilta 2:lta) että ihan hyvä auto.

miulla v40, nätisti kulukee, nätti muotoilu ja kuluttaa miun ajotavalla noin 6,3 - 6,5 L/100 km matka-ajossa. ja en oo missään autossa saanu niin hyvvää ajoasentoa ku tuossa. ja se on tärkiä jos ajaa paljon joka vuosi. mieki oon pari kertaa ajanu yhteen putkeen 900 km (vessataukoja lukuunottamatta) eikä tuntunu missään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla v40, nätisti kulukee, nätti muotoilu ja kuluttaa miun ajotavalla noin 6,3 - 6,5 L/100 km matka-ajossa. ja en oo missään autossa saanu niin hyvvää ajoasentoa ku tuossa. ja se on tärkiä jos ajaa paljon joka vuosi. mieki oon pari kertaa ajanu yhteen putkeen 900 km (vessataukoja lukuunottamatta) eikä tuntunu missään.

Minkä vuoden volvo sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:

'99 muistaakseni on.

'99 muistaakseni on.

Ihastuinkin juuri sellaiseen sit :D

'99 muistaakseni on.

Ihastuinkin juuri sellaiseen sit :D

ne on ihania. volvot vie mennessään :heart: :D

Meillä on ollut toi volvo. Ihan hyvä auto, mutta pienehkö farmari. Meillä ei mahtunut 3 istuinta takapenkille. Itse en tykännyt ajaa sen kanssa kaupunkiajoa, koska kaasua sai painaa tosi paljon ennen kun auto lähti liikkeelle. Auto meinasi aina helposti sammua. Muuten pitkillä matkoilla hyvä ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
volvon T4 mallissa on volvon oma kone ruotsissa volvon tehtaalla rakennettu, eli korkeapaineturbo mallissa. Muissa, 1.6 ja 1.8 ja 2.0 malleissa on rellun kone.
Kyllä volvon koneita on kaikki 2.0l ja osa 1.8l. Myös kaikki 2.0t ja T4 volvon koneella.

Hyviä autoja ei siinä mitään. Hinta/laatusuhde kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Le Pen:
On toi 2-litranenkin ihan jees, ja varmaan 1,8-kin. T4 on perheautoksi ehkä turhankin tehokas ... mut miehes varmaan tykkää. B)

Meidän perheessä meinasi tulla perheriita, kun menin vaihtamaan T4:n Volkkarin tila-autoon :) Sen verran vaimo autosta piti :)

Volvo oli kyllä mukava auto kaikin puolin, mutta pieneksi kävi kun toista lasta pukkasi ja mökille pitää raahata juomavesi, kaasu ja muu sälä.

Meillä on v40 ja kolme muksua ängettynä takapenkille. Mahtuvat just ja just, tosin tilavampikaan auto ei kyllä paha olis vaikka muuten tosta tykkäänkin. Isoin lapsista käyttää koroketta, kakkonen istuinta ja pienimmällä on kaukalo. Perusfarkku. Mutta kyllä mä sen v70:seen vaihtaisin milloin vain.

Miulla on T4 volvo v40 kyllä vie mukanaan minut. Vuosimallia 98 olen nuoriso joten olen tuunannut hiukan sitä Panin siihen ahdin mittarin hopeat tulen lieskat subbarin. Ja pari wunderia. Mutta se bensaa vie mut isä ukolla on s70 automaatti. Mutta kyllä nuo volvot vie aina mennessään mukavasti. Kyllä on hyvä istua minun v 40 kun on puol nahka penkit ja kyllä on mukava istua.

eikä sitä kovin paljoa olekkaan ajettu ja hyvät rengaat on vaikka olen jonku verras revitellyt asfaltilla ja kestää hyvin mulla on menny vaan kerran rikki ohjaustehostimen hihna meni paskaksi.

Yhteistyössä