tampereella halpa majoitus

• Viestiketjun aloittaja hinta tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti
hinta tiedustelija
Missähän mahtais olla halvinta majoittua pari-kolme yötä. 5 hengen perhe kyseessä kaikki lapset alle 6 vuotiaita. Särkänniemessä ois tarkoitus käydä..

pimpula
http://www.huviopas.net/tampere/hotellit_k.php

me päädyttiin lopulta omppuhotelliin. siitä pääsee kävelemällä särkänniemeen.

ja sit on vielä se www. mangohotelli.fi

Huomio, omena hotelli. Varaat netissä, maksat verkkopankissa. 4 hengen huoneita, mutta lapsiperhe voi olla pikkulasten kera viidestään huoneessa.

Ite olin turus viimeviikolla samanlafkan hotellissa ja makso 60e. Ja sinne tosiaan ois mahtunu meijen perhe.
Siel huoneessa on parivuode ja levitettävä sohva.

pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja Siniliida:
Huomio, omena hotelli. Varaat netissä, maksat verkkopankissa. 4 hengen huoneita, mutta lapsiperhe voi olla pikkulasten kera viidestään huoneessa.

Ite olin turus viimeviikolla samanlafkan hotellissa ja makso 60e. Ja sinne tosiaan ois mahtunu meijen perhe.
Siel huoneessa on parivuode ja levitettävä sohva.

turun omppu on todella paljon huonokuntoisempi ja epäsiistinpi kuin tampereen vastaava. tai ainakin meidän huone turussa oli, sänky rikki, onneton aamiainen (jogurtti+sämpylä).

tampereen ompun alakerrassa on tosi hyvä ja monipuolinen aamiais ja lounas paikka, suosittelen!

pettynyt asiakas
Tampereelta Hatanpäältä löytyy Hotelli Ville. Muuten ok paikka ja kohtuuhintainen MUTTA sängyt ovat ala-arvoiset. Huoneen sängystä puuttui ikäänkuin patja. Jousellisen runkopatjan päällä oli ohut petäuspatja ja runkopatjan jouset kiusasivat koko yön. Kysymys ei ole tottumuksista vaan sängyn kelpvottomuudesta.
Otin yhteyttä asiakaspalveluun missä sankyjen ala-arvoisuus myönnettiin, MUTTA minkäänlaista hyvitystä ei tarjottu. Itse ainakin suuntaan muualle ensi kerralla ja suosittelen samaa muille.

"Pera"
Olin Tampereella ja yllätyksekseni Hotelli Lamminpään. Se on sellanen Keski-Eurooppalais -tyylinen gasthaus. Kahden hengen suone saatiin jotai 70e:lla, vaikka oli vilkkainta sesonkiaikaa. Ei luksus mutta tosi viihtyisä.

Yhteistyössä