Niin on, meillä on olohuoneessa sellaista tapettia yhdellä seinällä (harmaata ) ja samanlaiset verhot punaisena. =)Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:Toi oranssi on ihana :wave:
1½-vuotiaalle. Noi on käteviä kuumalla, on paita ja shortsit samassa. Ja sit ei poika pääse repimään vaippaa pois kun noi on päällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis minkä ikäiselle nuo hankit?
Itsellä kun 9kk ikäinen käyttää jo ihan normivaatteita..
Ihania oli kyllä, itse pitäisin ihan pienellä <-4kk vauvalla..
Juu, sinne sais palamaan rahaa vaikka kuinka paljon. :ashamed: Mä ostin punasen, ku ajattelin, et kyllä pojatkin voi pitää sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Baossa kai kävit?
Meil tuollainen kärpässieni sinisenä t-paitana.
Kyllä meilläkin vielä tuollaista pidettäisiin jos vaan saisi 98cmAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta noi on aivan vauvapukuja 1,5vuotiaalle....
ootas ku kuopus herää, niin laitan kuvan kun puku on pojan päällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta noi on aivan vauvapukuja 1,5vuotiaalle....
no nii... voi persetti!! pakkohan se sinne on sitte rykässä.. nyt rupes niin tekemään mieli tuota oranssia pukua neitille...Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Juu, sinne sais palamaan rahaa vaikka kuinka paljon. :ashamed: Mä ostin punasen, ku ajattelin, et kyllä pojatkin voi pitää sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Baossa kai kävit?
Meil tuollainen kärpässieni sinisenä t-paitana.
no niin näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Näyttää ihan Vaahteramäen Eemeliltä :heart: