Kuinkas tiukasti on äitienpäivä aikataulutettu?

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Me lähetään liikkeelle n.klo 10 ja mennään mun mummulle, sit n.klo 11.30 anoppilaa lahja heittään ja niiden kanssa mennään sitten syömään klo13, varmaan klo 15 päästään mun vanhemmille ja sieltä sitten n.klo 17.30-18 mennään mun mammalle...onneks miehen mamma tulee lounaalle mukaan...
 
no jossain vaiheessa mennään minun mummolle kahville, siinä se. Mä todella toivosin et saisin tänän äitienpäivänä nukkua pitkään, ilman et mun tarvii herätellä tunti miestä ja sit ei enää väsytäkkään.
 
vieras
Ah, ihanaa vapaata koko kauniin päivän. Odottelen mieheltä aamupalaa (tää oli mun toive) ja jos vaikka saisi nukkua vähän pidempään, jos hän heräilis vauvan kanssa =)
 
Mä en tiedä vielä. Sisko pääsee duunista siinä kolmen maissa, joten ainakin neljän jälkeen ollaan menossa meidän äidille. Sitten pitäisi vielä anoppilassakin käydä. Mie en tiedä mistään vielä mittään :|
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Mä en tiedä vielä. Sisko pääsee duunista siinä kolmen maissa, joten ainakin neljän jälkeen ollaan menossa meidän äidille. Sitten pitäisi vielä anoppilassakin käydä. Mie en tiedä mistään vielä mittään :|
Mä tulisin hulluks jos mulla ei olis ollut suunnitelmaa valmiina viikko sitten :whistle: vaikka kaikista mieluiten olisin koko päivän kotona :snotty:
 
vieras
Ei sen kummempaa aikataulua kun että iltapäivällä mennään äidin luo syömään,äiti laittaa ruoan ja mä teen sinne kakun viemisiksi.Muuten vaan kotosalla,niin ja aamupäivällä tyttö tulee kotona käymään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Mä en tiedä vielä. Sisko pääsee duunista siinä kolmen maissa, joten ainakin neljän jälkeen ollaan menossa meidän äidille. Sitten pitäisi vielä anoppilassakin käydä. Mie en tiedä mistään vielä mittään :|
Mä tulisin hulluks jos mulla ei olis ollut suunnitelmaa valmiina viikko sitten :whistle: vaikka kaikista mieluiten olisin koko päivän kotona :snotty:
Mä yritän vältellä suunnittelemista nyt todella taitavasti :ashamed: :D Ja totuus on, että mä haluan mennä viettämään äitienpäivää, koska en jaksa leipoa ja kukaan ei kotona leivo ellen minä B) Mä saan nisua ja kaakkua sekä äidillä, että anoppilassa (okei, tuo voidaan laskea jo suunnitelmaksi :D )
 
Mie e oikeen tiiä... mies ainakin menee äidilleen ja en tiedä, lähdetäänkö kahdella autolla, eli menenkö mie kanssa.
Mun äidilläkin vois käydä samalla, mutta molemmissa paikoissa tulee ahdasta, jos me mennään niihin kaikki ja oletetaan vielä että siellä ois muitakin vieraita :ashamed:

Sit telkkarista tulee formulat päivällä, ne mies ainakin katsoo... ja illalla jääkiekkoa.

Juu, ei mitään hajua. Voip olla, että aamupäivästä mies käy äitillään kylässä osa lapsia mukanaan, ja koittaa saada mut menemään iltapäivällä "kakkoskattaukselle", kuten usein on käynyt, jos iltapäivällä tulee telkkarista katsottavaa.
 
Lauantaina käydään mun mummilla ja anoppilassa. Sunnuntai-iltapäivällä äidin luo syömään. Lauantai-iltana jos leipois kakun äidin luo jälkkäriksi vietäväksi. En ole koskaan marsipaanikakkua tehnyt ja haluttais kokeilla... Ihaninta tietenkin olisi jos mies leipois (lue: ostaisi) mulle kakun...
 
Ei ole aikatauluja. Pitäskö olla? Muistettaviakin on tosin vaan yks, kun mun äiti on kuollut ja miehen mummo niin dementoitunut, että lähinnä ahdistuu ventovieraista (joita omat lapsenlapset ja hetkittäin jo lapsetkin hänelle nykyään on :( ) ja oma mummo asuu niin kaukana, että puhelinsoitto saa riittää.
 
Rennon letkeä päivä luvassa. Puutarhassa puuhastellaan oman perheen kesken ja jos säät yhtään sallii, niin meiltä leviää ympäristöön huikeat grillituoksut. Tulukee nuuhkimaan! Ja ulkosauna lämpiää iliman muuta :)

Mummoloille laitettiin postipaketit, tänä vuonna ei lähetä kahvittelukiertueelle (matkaa kun tulisi muutama sata kilometriä sillä kiepillä ).
 
Joka äitienpäivä olen äitiäni muistanut, entistä anoppiani kun naimissa olimme ja nyt mieheni äitipuolta. He ovat sen ansainneet ehdottomasti, mä en vaan millään jaksais lähtee sukuloimaan, mielelläni olisin kotona ja viettäisin rennon päivän lasteni kanssa, pienenkin tällä hetkellä kipeä ja on tullut valvottua ihan kiitettävästi niin enpä tiedä pitääkö tässä sitten anopille ja äidille mennä, siellähän kakkua saisi syödä mutta olis kiva jos sais kotona kerrankin kakun tehdä, yleensä se on ollu turhaa kun aina jossakin on kakkua saanut eikä koskaan ole ollu sitten aikaa, olenhan minäkin äiti joten tavallaan toivoisin että voisin sen päivän kotona lasteni kanssa viettää, mutta pitänee "konsultoida" miestäni että mitäs tehdään, eikä tosiaan millään pahalla äitiäni kohtaan mutta olenhan minäkin äiti, kummaa kun äitien päivänä pitää juosta aina kahteen tahi neljään eri paikkaan
 

Yhteistyössä