M
milla
Vieras
Yksi kampaaja kieltäityi laittamasta mulle hiusväriä kun olen raskaana!Neuvolan tädin mielestä taas ei 3 ensimmäisen raskauskuukauden aikana..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No toki, mutta mä en ottaisi, kun hiukset käyttäytyvät silloin muutenkin oudosti.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:niin siis kumpaan päähän ajattelit laittaa kikkurat?
oon kuullu tuosta että jotkut kieltäytyy, mutta sen takia kun äidit voi laattailla aineiden hajun takia, ei siis ole mitään terveysriskiä jos sitä tarkoitit.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:niin siis kumpaan päähän ajattelit laittaa kikkurat?
oon kuullu tuosta että jotkut kieltäytyy, mutta sen takia kun äidit voi laattailla aineiden hajun takia, ei siis ole mitään terveysriskiä jos sitä tarkoitit.
ihan yläpäähän ajattelin,alapäässä on jo muutenkinkampaaja nimeen omaan kertoi että Wellalta oli tullut ohjeistus ettei raskaana olevien hiuksia suositella värjättävän kuin asiakkaan omalla vastuulla juuri sikiön terveysriskien vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:niin siis kumpaan päähän ajattelit laittaa kikkurat?
ihan yläpäähän ajattelin,alapäässä on jo muutenkinkampaaja nimeen omaan kertoi että Wellalta oli tullut ohjeistus ettei raskaana olevien hiuksia suositella värjättävän kuin asiakkaan omalla vastuulla juuri sikiön terveysriskien vuoksi.
mielenkiintosta! mitenkähän ne aineet menee sinne sikiöön jos väri/ permiskama on yläpäässä?? mulla joistakin väreistä tullut raskausaikana tummempia kuin normaalista mutta ei muuta ongelmaa, ja kaikki kakarat terveitä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:niin siis kumpaan päähän ajattelit laittaa kikkurat?
mielenkiintosta! mitenkähän ne aineet menee sinne sikiöön jos väri/ permiskama on yläpäässä?? mulla joistakin väreistä tullut raskausaikana tummempia kuin normaalista mutta ei muuta ongelmaa, ja kaikki kakarat terveitä!![]()
aineet imeytyy verenkiertoon ihonkin kautta...
Alkuperäinen kirjoittaja ella:mun sisko saa aina ihottuman taipeisiinsa kun värjää hiukset.Miten on mahdollista jos väri ei ole kosketuksissa sekä polvi,että kyynärtaipeisiin?