Voinko häissä ottaa lasin viiniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis ihan alussa raskaana enkä halua paljastaa asiaa kellekään. Voinko siis ottaa sen viinin ja hörpätä siitä muutaman kerran ja juoda sitten vettä. Sanoa vaikka sitten ettei maistunutkaan vai mitä teen?

Voit ottaa. Mulla oli joskus vähän sama tilanne ja join kyllä sen lasillisen viiniä. Samanaikaisesti oli vesilasi pöydässä jota siemailin ahkerasti. Meni varmaan neljä lasia vettä siinä yhtä viinilasillista nautittaessa muutaman tunnin aikana. Kulaus viiniä ja viisi kulausta vettä. Ajattelin että se vesi laimentaa viiniä.... no tuskin niin on... kunhan nyt niin tein....

Kyllähän sä voit niin tehdä, siitä tuskin on mitään vakavaa seurausta.
Ite kuitenkin varmaan ottaisin ton kuskin roolin, jos joku utelis asiasta. Mut eipä sun juomisiis välttämättä kiinnitä kukaan huomiota, ellet sitten ole tunnettu reippaasta kupin kallistamisesta :D

[QUOTE="Mintus";21998775]Helpommalla pääset kun kerrot olevasi lääkekuurilla ja siksi jätät alkoholin väliin. Tai voisitko olla kuskina?[/QUOTE]

Lääkekuuri on tosi vanha vitsi. Sitäpaitsi monien kuurien aikana saa kyllä nauttia alkoholia. Sano ennen vaikka, et sä oot päivystäjänä (kaverin laskettu aika, koiran laskettu aika tms.)

Miksi ei voi vaan olla juomatta sitä viiniä selittelemättä mitään. En ymmärrä miksi asioista tehdä noin vaikeita. ai oletko normisti sellainen happo et vedät hirveetlärvit ja nyt sti pakko jotain juoda. Kyllä ne huomaa ja tajuaa jo siitä ku et rupee tällä kertaa tekee tyhmyyksiä siellä.

[QUOTE="kolme lasta";21998806]Voit ottaa. Mulla oli joskus vähän sama tilanne ja join kyllä sen lasillisen viiniä. Samanaikaisesti oli vesilasi pöydässä jota siemailin ahkerasti. Meni varmaan neljä lasia vettä siinä yhtä viinilasillista nautittaessa muutaman tunnin aikana. Kulaus viiniä ja viisi kulausta vettä. Ajattelin että se vesi laimentaa viiniä.... no tuskin niin on... kunhan nyt niin tein....[/QUOTE]

Loisto neuvo, ryyppää vaan raskaana,huh
Eikö oikeasti voi pysyä erossa alkoholista edes sen lapsen takia? On taas tärkein oli määrä mikä tahansa

Sori vaan mut en antanut ohjetta ryypätä raskaana. Sitä en tosiaankaan ymmärrä. Mut täällä näyttää nyt olevan taas vaan niitä äitejä joilla on kultainen sädekehä pään ympärillä ja kaikesta nipotetaan. Mä oikeasti uskon että lasillinen tai puoli lasia viiniä pari kertaa raskauden aikana ei voi olla vaarallista. tai mistä sen tietää. Mut tykkään ruuan kans JOSKUS ottaa lasillisen viiniä ja niin tein myös raskausaikana, tosin se oli yleensä sit puolilasillista. Lasi viiniä on ihan eri asia kun ryypätä ja vetää kännit. Itse olen juonut kännit viimeks vuonna 1998. Sen jälkeen alkoholin käyttöni on ollut max 1 annos kerralla, ehkä kerran kuussa.

Tää on taas niitä aiheita mistä taidetaan saada kunnon tappelu aikaiseksi. Mut ap, itse teet päätöksen, ole kuskina jos et halua ottaa yhtään. Ja tuskin kukaan huomaa vaikket sitä lasia tyhjäksi juo jos se siinä pöydällä on, käske miehesi juoda.

Yhteistyössä