Kuinka moni täällä oikein polttaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierastaja
  • Ensimmäinen viesti
vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie. Olen polttanu 11-12vuotta, en muista.... tai no oikeastaan vain 9-10 vuotta koska välillä olin kaks vuotta polttamatta... poltan koska... jaa... en tiä... tuota pitääki miettiä...
Niinpä ;) Taitaa olla vaikea kysymys vastata, että miksi ihmeessä polttaa :)
 
Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
 
vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
Et taida sitten osata vastata esittämiini kysymyksiin...

 
vierailija
miksi ap syö suklaata? kävelee päin punaisia? tonkii korvaansa vanupuikolla? pidättää pieruja? kaikki huonoja ja epäterveellisiä tapoja, mutta silti ihmiset vaan tekee niin.
 
vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille :D
:wave:
Niin, koska on koukuttanut elimistönsä siihen, että tupakka rentouttaa. Mä en siis tuomitse niitä jotka polttaa, mut auttakaa mua ymmärtämään, et miksi ihmeessä on parempi polttaa kuin olla polttamatta? Kun siis eihän tupakassa voi olla mitään hyvää, siis ihan oikeasti?

 
vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.

juu.poltan.
Mä en moralisoi enkä todellakaan tässä kiillottele omaa sädekehääni polttamattomuudella vaan haluaisin ihan oikeasti tietää, et miksi joku polttaa, siis niitä ihan oikeita syitä. Eikö se terveys ihan oikeasti on tarpeeksi hyvä syy olla polttamatta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.

juu.poltan.
Niin, kato ku mesoaa toisten virheistä ja vääryyksistä ja paheista, omat ei tunnu miltään sen rinnalla... Tulee parempi mieli. Aiheuttaa riippuvaisuutta seki ja on epäterveellistä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.

juu.poltan.
Mä en moralisoi enkä todellakaan tässä kiillottele omaa sädekehääni polttamattomuudella vaan haluaisin ihan oikeasti tietää, et miksi joku polttaa, siis niitä ihan oikeita syitä. Eikö se terveys ihan oikeasti on tarpeeksi hyvä syy olla polttamatta?
kyllähän se terveys on hyvä syy, kaverini ollut nyt kuukauden polttamatta ja juuri terveyden takia lopetti...koska oli pakko.
eikai sille polttamiselle mitään järkevää syytä löydykkään.

hyytikyppynen näinpä näin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
Et taida sitten osata vastata esittämiini kysymyksiin...
Yks pikku juttu, MÄ EN POLTA, mutten tuomitse niitä, jotka polttaa! :D
 
vieras
hyvä kysymys ap mut niiku varmaan jo huomasit ei ne osaa vastata järkevää selitystä kun ei siihen ole järkevää selitystä=) hyvin yksinkertaista on että vain tyhmät polttaa!!!
Tosi tyhmää sauhutella esim. vitutukseen...mua ainaki vituttas entistä enemmän jos pitäs polttaa sen takia etteim muuten saa hillittyä hermojaan! ei tjuma mitä touhua! aivan sama kun söis mielenterveyslääkkeitä sama juttu et tarvii röökiä pitääkseen ittesä kurissa! hah hah ei voi ku nauraa
 
ääliö
ootko lihava? ootko edes yrittäny laihduttaa? onko sulla hyvä kunto? ootko edes yrittäny kuntoilla? onko sulla hyvin käyttäytyvät lapset? ootko edes yrittäny kasvattaa? HOHHOIJAA!!
 
Mä lopetin tammikuussa 2006 ja en sen jälkeen o polttanu. Miks poltin aiemmin? Koita itte olla selvinpäin baarissa kuuntelemassa sitä v*****lua tarpeeks kauan. Sit ku menee hermo on helpompi lähtee röökille ku avata se oma suu ja kertoo mitä oikeesti ajattelee...
 

Yhteistyössä