Niinpä Taitaa olla vaikea kysymys vastata, että miksi ihmeessä polttaaAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie. Olen polttanu 11-12vuotta, en muista.... tai no oikeastaan vain 9-10 vuotta koska välillä olin kaks vuotta polttamatta... poltan koska... jaa... en tiä... tuota pitääki miettiä...
Et taida sitten osata vastata esittämiini kysymyksiin...Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille
Niin, koska on koukuttanut elimistönsä siihen, että tupakka rentouttaa. Mä en siis tuomitse niitä jotka polttaa, mut auttakaa mua ymmärtämään, et miksi ihmeessä on parempi polttaa kuin olla polttamatta? Kun siis eihän tupakassa voi olla mitään hyvää, siis ihan oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi::wave:Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille
Mä en moralisoi enkä todellakaan tässä kiillottele omaa sädekehääni polttamattomuudella vaan haluaisin ihan oikeasti tietää, et miksi joku polttaa, siis niitä ihan oikeita syitä. Eikö se terveys ihan oikeasti on tarpeeksi hyvä syy olla polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
Niin, kato ku mesoaa toisten virheistä ja vääryyksistä ja paheista, omat ei tunnu miltään sen rinnalla... Tulee parempi mieli. Aiheuttaa riippuvaisuutta seki ja on epäterveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
kyllähän se terveys on hyvä syy, kaverini ollut nyt kuukauden polttamatta ja juuri terveyden takia lopetti...koska oli pakko.Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Mä en moralisoi enkä todellakaan tässä kiillottele omaa sädekehääni polttamattomuudella vaan haluaisin ihan oikeasti tietää, et miksi joku polttaa, siis niitä ihan oikeita syitä. Eikö se terveys ihan oikeasti on tarpeeksi hyvä syy olla polttamatta?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
Yks pikku juttu, MÄ EN POLTA, mutten tuomitse niitä, jotka polttaa!Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Et taida sitten osata vastata esittämiini kysymyksiin...Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?