V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie. Olen polttanu 11-12vuotta, en muista.... tai no oikeastaan vain 9-10 vuotta koska välillä olin kaks vuotta polttamatta... poltan koska... jaa... en tiä... tuota pitääki miettiä...
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille![]()
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mä en nyt tajua miks joka h*mm*tin asiasta pitää moralisoida muita ja kiillottaa sitä sädekehäänsä.
juu.poltan.
Mä en moralisoi enkä todellakaan tässä kiillottele omaa sädekehääni polttamattomuudella vaan haluaisin ihan oikeasti tietää, et miksi joku polttaa, siis niitä ihan oikeita syitä. Eikö se terveys ihan oikeasti on tarpeeksi hyvä syy olla polttamatta?
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Ja eikös jokainen nyt saa tehdä omassa elämässään mitä lystää? Ei se sun elämääs kai millään tapaa vahingoita, jos joku muu polttaa, vai? Toiset polttaa, toiset juo, toiset ei tee kumpaakaan. On sitä muitakin terveydelle haitallisia juttuja, mitä jokainen meistä joskus tekee...
Antaa niiden polttaa, jotka haluaa...vai hä?
Et taida sitten osata vastata esittämiini kysymyksiin...