Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
on myös Puoliväli, eikös se välimallin jätkä ollukkaan ManninenAlkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Keskiväli.
Aika välimallin jätkä. :xmas:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
Pitäiskö myöntää ettei se väärä numero ollut,ihan tarkoituksella sinne soitettiin penskana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
Ai samperi, niin taiskin olla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:on myös Puoliväli, eikös se välimallin jätkä ollukkaan ManninenAlkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Keskiväli.
Aika välimallin jätkä. :xmas:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
Tää on muuten totta, tunnen tapaukset =)Alkuperäinen kirjoittaja Niitä on monia:Tää juttu tuli mieleen. Elikkäs kaks opiskelijaa asui yhdessä ja toisen sukunimi oli Sikala ja toisen Ihme. Ovikyltissä luki sitten että IHME SIKALA. Aika hauska... ja tää on ihan tosi juttu
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
Mäkin oon tuntenut yhden Sikiön. ..tosin se oli poika. =)Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Riparilla kaauuuaaan sitten oli yhden tyton sukunimi Sikio (pisteet sitten tuohon o'n paalle). Se oli silloin minusta aivan kamala nimi, ja on edelleenkin.
Mä tunsin kakarana yhden rintaoppaan, se sohaisi mua suksisauvalla silmään!Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:Rintaopas,kuulostaa aika koomiselta.
Tuo on kyllä paras.Alkuperäinen kirjoittaja hilikki:Tää on muuten totta, tunnen tapaukset =)Alkuperäinen kirjoittaja Niitä on monia:Tää juttu tuli mieleen. Elikkäs kaks opiskelijaa asui yhdessä ja toisen sukunimi oli Sikala ja toisen Ihme. Ovikyltissä luki sitten että IHME SIKALA. Aika hauska... ja tää on ihan tosi juttu
Mun eno on tehnyt tuota samaa teiniaikoina ja soittanut yhdelle HirvikalliolleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.