Yli 4 vuotta työttöminä olleita 46 000 ja määrä kasvaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuntakokeilut ym. eivät toimi. Kokoomus-Satosen kaudella pitkäaikaistyöttömien määrä tulee nousemaan ja köyhyys lisääntyy kymmenillä tuhansilla kuten myös toimeentulotukiasiakkaiden määrä.
 
vierailija
Työkyvyttömät ei pääse eläkkeelle. Olen itse ollut noin 14-vuotta työttömänä tekemättä edes kuntouttavaa, koska olin liian sairas sinne. Ei eläkettä. Ei sairaslomaa kuin lääkäriltä. Kelan mukaan olen työkykyinen.
 
vierailija
Kuntakokeilut ym. eivät toimi. Kokoomus-Satosen kaudella pitkäaikaistyöttömien määrä tulee nousemaan ja köyhyys lisääntyy kymmenillä tuhansilla kuten myös toimeentulotukiasiakkaiden määrä.
auttaisiko oikea kuntoutus ensin?

 
vierailija
A-studiossa asiaa tutkinut naislääkäri kertoi miksi ongelma on pattitilanteessa.
Syynä on asiaan perehtyneen johtajan puute. Kaikki ongelmaan liittyvät tahot hääräävät omissa kuplissa ja koordinaatio puuttuu.
 
vierailija
"Kuntakokeilut ym. eivät toimi. Kokoomus-Satosen kaudella pitkäaikaistyöttömien määrä tulee nousemaan ja köyhyys lisääntyy kymmenillä tuhansilla kuten myös toimeentulotukiasiakkaiden määrä."
Sannan kaudella jääneet työttömiksi. Turha siitä on Satosta syyttää.
Marinin kaudella Suomen työllisyysaste nousi koko mittaushistorian korkeimmaksi, kaikkien ekonomistien yllätykseksi ja kriisesitä huolimatta. Myös kokoaikaiseksi muutettu työllisyysaste nousi, jopa Pohjoismaiden korkeimmaksi. Tarkoittaa sitä että suomalaiset tekivät eniten työtunteja suhteessa työväestön määrään. Eli toisin kuin EK. Suomen Yrittäjät, Etla, Keskuskauppakamari, kokoomus, persut, kepu väittivät, Suomessa olivat Pohjoismaiden ahkerimmat työläiset. Tästä ei oikeistomedioissa ole paljon hiiskuttu työläinen kun on se pakollinen paha, joka tuottaa kaiken lisäarvon ja yritysten voitot.
 
vierailija
PItkäaikaistyöttömiä jo 90 000 ja tämä hallitus tuottaa toimillaan heitä paljon lisää.

Onko nämä tarkoitus saada ilmaistyöläisiksi, joita heitäkin Suomessa on 500 000.
Patka juttu, mutta persutit päätti.
 
vierailija
Kuntakokeilut ym. eivät toimi. Kokoomus-Satosen kaudella pitkäaikaistyöttömien määrä tulee nousemaan ja köyhyys lisääntyy kymmenillä tuhansilla kuten myös toimeentulotukiasiakkaiden määrä.
Ne yli neljä vuotta työttömänä olleet, joiden määrä vaan nousee ovat Marinin kauden työttömiä. Tai sitten jo sitä varhaisemmalta ajalta olevia elämäntapatyöttömiä, jotka eivät ole edes nousukaudella vaivautuneet menemään duuniin.

Satosen kauden neljä vuotta työttöminä olleet ilmaantuvat tilastoihin sitten neljän vuoden päästä, jos ilmaantuvat.
 

Yhteistyössä