Vallankumouksellisen mietteitä yöjunasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hesoissa olin ilmaismatkalla, liput junan saatiin ja ruiat, itse en osannut niin mieltä osoittaa. Nyt pitäisi vielä mennä ravintolavaunun yhteiskuvasn ja ehkä haastatteluun mutta niin väsyttää.
Hirveän vähän oli sitten kuitenkin vallankumousta hakemassa meitä vasemmistolaisia, lässähtikö kuitenkin vallankumous taas kerran?
Meillä tässä oman kunnan sdp- porukan ja muutamien venäläisten kanssa ollaan reissussa, en millään jaksaisi enää ravintolavaunun mennä mutta Igor joka meidän matkanjohtaja niin haluaisin yhteiskuvan-oltaisiin semmoinen iskuporukka sdpllä matkalla pohjoiseen.
Miten muut koki vapun, onnistuiko muualla vallankumous paremmin, oliko paljon meitä vasemmistolaisia?
Meillä junakin myöhässä, onko sitten äärioikeiston "tunnin juna"?
Sisko pojan kotona kävin katsomassa Hesoissa, mukana kävelin mielenosoitukseen, vieläkö vallankumouksen vuoksi on pakko 5hteiskuvaan mennä, opinioita?
N58, vallankumouksellinen mutta jo nukkumaan haluava
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Kannattaa mennä yhteiskuvaan, jää niitä tärkeitä muistoja.
Saisitko myös igorin ja muun porukan sdpn rauhanvaltuuston ryhmäkuvan taustalle, äärioikeiston vastustamisessa tärkeää meidän normaalien ryhmävoima!
Alas hallitus, alas Israel rasismille ei saa antaa tiloja!
 
vierailija
Joo, alas hallitus ja natsit täälläkin, n36 oon Tikkurilaan bussilla menossa. Ehkä vähän oli lässähdystä kun ei se oma porukka tullut vahvemmin esille, ei ehkä täysillä osattu löytää sitä rasismia hallituksen teoista, ilmastoasist jäi miekkarissa lapsipuolen asemaan.
Nyt vaan lakkoja päälle ja ensi vuonna uudestaan, tärkeää kuitenkin vastustaa hallitusta ja rasismia
 

Yhteistyössä