pettynyt m
Tilanne on tämä: ollaan noin 25v molemmat, naimisissa oltu 5v, yksi kolmevuotias lapsi löytyy ja paljon rakkautta ja yhteenkuuluvuutta molemmilla. Tai ainakin luulin niin. Nimittäin tässä yks kaks vaimoni ilmoitti, että hän haluaa avoimeen suhteeseen. Ja olisi yksi mies jo kiikarissa kenen kanssa on sovittu asiat jo valmiiksi, kyseessä entinen avomies, johon on siis huom. tunteita ollut aiemmin, mistä tiedän mitä tänäpäivänä on. Ei kuulemma halua kuin seksiä, eikä naista voi sitoa yhteen mieheen, se on muuten kuulemma alistamista. Koskaan ennen en ole tällaista kuullut hänen suustaan, mutta tänään alkoi vaatimaan tällaista. Aina ennen oli kaikkea tällaista vastaan, mutta nyt mieli sitten muuttunut. Riitoja tai suhteen kylmenemistä ei ole ollut.
Ei kuulemma halua erota, kerroin että en sellaista kestä katsoa koska rakastan häntä. Sanoo rakastavansa minua eikä halua menettää minua, mutta kahlita en saa. Samantien sanoi myös, että ei aio alkaa huolehtimaan lapsesta, joten minusta tulisi yksinhuoltaja. Mitä hemmettiä minä nyt teen? Pitäisikö yhtäkkiä hyväksyä seksisuhde puolisolle toiseen mieheen, johon on ollut vahvoja tunnesiteitäkin aikaisemmin? En pysty kestämään ajatusta, ei kuulemma kuitenkaan anna ottaa eroa kun ei voisi elää ilman minua. Mitä hittoa?
Sydän tässä särkyy kun luulee tuntevansa toisen ja sitten yhtäkkiä kaikki muuttuu, ja kai musta sitten tulee yksinhuoltajaisä.
Ei kuulemma halua erota, kerroin että en sellaista kestä katsoa koska rakastan häntä. Sanoo rakastavansa minua eikä halua menettää minua, mutta kahlita en saa. Samantien sanoi myös, että ei aio alkaa huolehtimaan lapsesta, joten minusta tulisi yksinhuoltaja. Mitä hemmettiä minä nyt teen? Pitäisikö yhtäkkiä hyväksyä seksisuhde puolisolle toiseen mieheen, johon on ollut vahvoja tunnesiteitäkin aikaisemmin? En pysty kestämään ajatusta, ei kuulemma kuitenkaan anna ottaa eroa kun ei voisi elää ilman minua. Mitä hittoa?
Sydän tässä särkyy kun luulee tuntevansa toisen ja sitten yhtäkkiä kaikki muuttuu, ja kai musta sitten tulee yksinhuoltajaisä.