Sain kiinni tyttäreni ja hänen poikaystävänsä seksin harrastamisesta, mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunutäiti
  • Ensimmäinen viesti
o
Moni täällä teilaa pojan.. mutta kuinkakohan moni poika oikeasti seurustelisi vuoden verran ihan vain siksi, että saisi lopulta p.llua?? Tuskin kauhean moni!

En sitä sano, 14-vuotias on kamalan pieni. Mutta ei tyttö todellakaan ainoa sen ikäinen ole, joka seksiä harrastaa. Paljon nuoremmatkin nykyään, valitettavasti. Mun mielestä ei ole tarpeen nostaa kamalaa meteliä, mutta asiallista keskustelua ehkäisystä. Jotta varmasti muistavat pitää sitä huolta.

Kunnioitettavaa sikäli, että tyttö on valinnut (todennäköisesti) ensimmäiseksi seksikumppanikseen pojan, jonka kanssa on viihtynyt pitkään. Yleensähän se tuon ikäisellä on sitä, että sutaistaan pikaisesti jonkun kanssa pusikossa kaameassa kännissä.
 
hoppari92
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs olikaan se ikäraja, eli onko tuo poika nyt lain silmissä rikollinen? Tyttöhän on alaikäinen.
Jep. Rikosilmoitusta peliin.
Rikosilmoitus ei auta mitään, pilaa vain välit lapseen. Itse olen siis 18-vuotias ja tyttöystäväni 15-vuotias ja olen perehtynyt asiaan. Toimiota ei tultaisi antamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mun mielestä noin nuori tyttö ei saisi harrastaa seksiä. Poika on aika paljon vanhempi. Ehkäisykään ei aina estä raskaaksituloa. Sitten olette kusessa.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi!
Valitettavasti seksiltä ei voi mitenkään toista suojella.
Mutta totta tosiaan, 14-vuotias ja 17-vuotias harrastamassa seksiä, tekisin rikosilmoituksen. :kieh:
Joo. Ikäeroa kokonaiset kolme vuotta... Tyttö voi hyvinkin olla kehistysasteeltaan samalla tasolla pojan kanssa.
Rikos on rikos. Yli 15-vuotias on rikosoikeudellisessa vastuussa itsenäisesti ja vieläpä käyttänyt alle 15-vuotiasta seksuaalisesti hyväksi.
En jättäisi asiaa tähän. Hyi helvetti mikä ääliö miesystävä sillä on.
miesystävä :eek: mun mielestä 17 vuotiaan ei tarvi vielä harrastaa seksiä, mutta 17 POIKA ei ole vielä mies eikä mikään miesystävä. lapsi se on 17 vuotiaskin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Kyllä ihanan naivi ap kun antaa 17 pojan tulla tyttöystävänsä luokse yökylään ja kuvittelee, ettei poika harrasta seksiä.....

Hmmm...

:)
ettei poika harrasta seksiä :D :D
no mikäs hätä ap:lla sitten on jos tyttö ei edes osallistunut siihen :LOL:
te ette voi olla näin tyhmiä.
 
lökäripoitsu92
Alkuperäinen kirjoittaja Lökäpöksylle turpaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hoppari92:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs olikaan se ikäraja, eli onko tuo poika nyt lain silmissä rikollinen? Tyttöhän on alaikäinen.
Jep. Rikosilmoitusta peliin.
Rikosilmoitus ei auta mitään, pilaa vain välit lapseen. Itse olen siis 18-vuotias ja tyttöystäväni 15-vuotias ja olen perehtynyt asiaan. Toimiota ei tultaisi antamaan.
Turpaan saisit lökäpöksy jos yrittäisit kajota mun alaikäiseen tyttäreen. Et sellainen tuomio sulle rapsahtais.
Tyttäresi olisi kyllä aika heikkona minun edessäni ;) Eikä pahemmin tuomiot siinä auttaisi!
 
Ooo
Yläkouluikäisistä tytöistä aika monella tuntuu olevan pillerit ja seksiä harrastetaan varsin vapaastikin. Kai se on mukava asia jos suhde on kestävä, enemmän huolettaa ne tytöt, joilla partneri vaihtuu joka viikonloppu ja "kaikki käy". Asiallinen keskustelu ja pillerien hankinnasta keskustelu olisi paikallaan. Ja toki mietin itsekin, että miten 17-vuotiaalla on oma asunto? Oletko tietoinen millainen paikka on ja millaista elämää siellä vietetään? Tunnetko pojan vanhemmat? Jos suhde nyt on tuolla tasolla, niin olisi varmaan hyvä selvittää taustat vähän paremmin ainakin, vaikkei suhteeseen muuten puuttuisikaan. Jos olet antanut yökyläillä, niin täytyy sinun olla aika naivi, jos olet ajatellut suhteen olevan seksitön.
 
minääää
oisit todennut, että "anteeksi, jatkakaa" ja poistunut huoneesta. Sen jälkeen lopun ikääsi ollut kuin koskaan mitään ei olisi tapahtunutkaan. AInakaan seksistä puhuminen ei kannata. Ties millaisia pervoja niistä lapsista tulisi!
 

Yhteistyössä