Relaatio 55

  • Viestiketjun aloittaja "sindi"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eurooppa:
Kre... kaikki sanat 8 ja 11 j a8
Tur... ja eurooppa yhdistävä 8+6
NL 3 ja 16
Tuo väliviivallinen järjestö puuttuu vaikka joku vihjasikin
kir...14 ja 11
jum... 4 ja 10
 
???
Miten olette päässeet oikean alakulman kolmeen reunaruutuun
Tai oikean alakulman ruutuun. Mulla ei ole viereisten ruutujen pääsanasta mitään noihin ruutuihin päin :mad::mad:
En tiiä mitkä on ne kolme reunimmaista ruutua. Mitkä sulla on ne viereiset ruudut?

Oikeaan alakulmaan pääsee esim. tintistä, tossa aiemmin annoinkin jo vihjeen pariin jatkosanaan oikealle päin, siis siitä pr. tu. eteenpäin jatkuvista ketjuista pääsee molemmista.
 
???
Eurooppa:
Kre... kaikki sanat 8 ja 11 j a8
Tur... ja eurooppa yhdistävä 8+6 --- tää on se järjestö tai liitto tai miksikä sitä nyt kutsuisi, tur ei kuulu siihen
NL 3 ja 16 --- kolmonen on niiden poliisi
Tuo väliviivallinen järjestö puuttuu vaikka joku vihjasikin --- tää on maa
kir...14 ja 11
jum... 4 ja 10 --- 4 on eräs kre.. jum
Sori, meni ohi tää viesti aiemmin.
 
???
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että missä siellä on virhe, kun itse en löytänyt. Tuolla viitattiin Mi...F...5+8 ja siitä 8, mutta ei siinä pitäisi olla sellaista kytkentää lainkaan. Eli jos saan tietää sen virheen niin toki sen korjaan.
En edes huomannut, että siinä kyseltiin jostain kasista vielä. Sellaista laatikkoa ei pelistä siis löydy.

Virhe on siinä 5+8:ssa, jossa sen ekan sanan vika kirjain on väärä, ja siten siis eri sana kuin se siihen laatikkoon yhdistyvä viisikirjaiminen.
 
???
Joo, selvä. Korjaan. Tuo oli kirjoitettu väärin näköjään yhdellä sivulla, ja tietysti katsoin sen sitten siitä väärästä. Tarkistin nyt useammalta sivulta, ja väärässä olin. Anteeksi.
Ei siis ollut tarkoitus olla hankala ja valittaa, varsinkin kun tuo oli sen verran pieni ero että sen kyllä huomasi listasta helposti.

On ollut tosi kiva relaatio, kiitos. Mietinkin alussa, että joku on tehnyt VR-tyyliin relaation jossa kaikki sanat yhdistyy, mutta sehän olikin sitten itse VR. :)
 
ruu ruu
Ei siis ollut tarkoitus olla hankala ja valittaa, varsinkin kun tuo oli sen verran pieni ero että sen kyllä huomasi listasta helposti.

On ollut tosi kiva relaatio, kiitos. Mietinkin alussa, että joku on tehnyt VR-tyyliin relaation jossa kaikki sanat yhdistyy, mutta sehän olikin sitten itse VR. :)
Mutta nyt ei oo ensimmäistä tai toista maailmansotaa:). ainakaan vielä.

Mutta kiva rellu, vaikka välillä vaikea ymmärtää mitä haetaan. Mutta naisen paikka ei ole hellan ja nyrkin välissä:mad:
 
Ah, kiitti. Olin tuota jo kokeillutkin, mutta taas kerran laittanut kaksi kirjainta väärinpäin. Mulla tulee näitä virheitä ihan jatkuvasti.
NO NYT MUKAAN VIELÄ JÄI 53 YKSI SANA PUUTTUUN JOS TEILLÄ JOLLAN OIS SE NIIN VIHJE JOUKKUE RUUTU
sotil- 10 oikeelle
mutta tilanne nyt tää
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?
8 11 12 9 ?
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?
eli ei kummonen lähenpä kaiveleen te ootte jo monta päivää kaivelleet
 
NO NYT MUKAAN VIELÄ JÄI 53 YKSI SANA PUUTTUUN JOS TEILLÄ JOLLAN OIS SE NIIN VIHJE JOUKKUE RUUTU
sotil- 10 oikeelle
mutta tilanne nyt tää
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?
8 11 12 9 ?
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?
eli ei kummonen lähenpä kaiveleen te ootte jo monta päivää kaivelleet
Se sot.. 10 on synonyymi. On olemassa myös samanniminen elokuva, jossa mm. Mark Wahlberg on näytellyt
 
  • Tykkää
Reactions: tsirp

Yhteistyössä