Miehen absolutismi totaalinen turn-off naisille!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709212200408779_rk.shtml

Naiset perääntyvät, kun Henri kertoo salaisuutensa

Kumppanin löytyminen ei ole aina helppoa, vaikka kuinka yrittäisi ja kävisi treffeilläkin. Neljä suomalaista kertovat nyt, miksi se on niin vaikeaa.



Näin terveyttä arvostavana ja urheilullisena miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, olen tavannut useitakin urheilullisia hyvin koulutettuja naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.

Suomalaiseksi mieheksi minulla on tosin ilmeisen anteeksiantamaton salaisuus eli vika mitä yksikään tapaamistani naisista ei ole ollut valmis tosissaan pidemmän päälle katsomaan läpi sormien.

En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänläisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta.


 
vierailija
Kun salaisuuteni aina jossain vaiheessa "paljastuu", niin voi sitä shokissa olevan järkytyksen ilmeitä tapaamieni naisten kasvoilla!

He tekevät nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin.

Olemme kaikki saaneet lukea lukemattomia poliittisesti korrekteja vetoomuksia missä kaikenikäiset naiset eivät millään muka löydä raittiita miehiä mutta totuus onkin todellisuudessa aivan jotain päinvastaista.

Nuorempana kun kokemattomuudessani otin naisten jutut vielä tosissani, menin vahingossa paljastamaan saialsuuteni heille. Ei tullut toisia treffejä koskaan.

Vanhempana ja viisastuneena olen oppinut olemaan hiljaa asiasta ja kas kummaa kun jopa suhteitakin syntynyt.

Montakohan kertaa olen saanut kuulla naisten suusta: "Sovimme muuten niin hyvin yhteen mutta se että et ota ollenkaan häiritsee todella paljon eikä se muutenkaan sovi noin miehekkään oloiselle tyypille!"

Jos tarinoisin olevani vaikkapa ammattirikollinen, niin saisin enemmän ymmärrystä mutta suomalaisen miehen ryyppäämättömyys ei ymmärrystä saa.

Henri
 
vierailija
Absolutisti mies minulla ja itsekin olen. Pienellä eroavaisuudella juttuun, olemme joskus nuorena käyttäneet alkoholia ja tupakkaa. Nyt takana yhdeksän raitista vuotta ellei kahvia lasketa :LOL:

Absolutistia pelätään ja kuvitellaan sen olevan este toisen alkoholin tai tupakan käyttöön tai oletetaan taustalla olevan alkoholismi, joka riistäytyy käsistä alkoholia haistettua :D
 
vierailija
Miksi absolutismin vastakohtana nähdään ryyppääminen? Eikö voisi olla jotain keskitietä? Ottaa lasillinen kuohuvaa kun sitä tarjotaan sukulaistytön ylioppilasjuhlissa, ja se siitä. Tai juhlistetaan appivanhempien 50-vuotishääpäivää lasillisella.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
vierailija
Tuskin missäänpäin maailmaa naisten ajatsmaailma on niin kaksijakoinen kun Suomessa. Täällä naiset valittaa että mies käyttää alkoholia aivan liikaa ja samaan aikaan sanotaan että eihän se ole mies eikä mikään joka ei juo.
Täällä miehen koulutuksella, terveillä elämäntavoilla ja kunnollisuudella ei ole mitään arvoa. Jopa sekakäyttäjä pikkurikollinen peittoaa naisten suosiossa kunnollisen miehen mennen tullen.
 
vierailija
Absolutisti mies minulla ja itsekin olen. Pienellä eroavaisuudella juttuun, olemme joskus nuorena käyttäneet alkoholia ja tupakkaa. Nyt takana yhdeksän raitista vuotta ellei kahvia lasketa :LOL:

Absolutistia pelätään ja kuvitellaan sen olevan este toisen alkoholin tai tupakan käyttöön tai oletetaan taustalla olevan alkoholismi, joka riistäytyy käsistä alkoholia haistettua :D
Tai sitten syväö uskonnollisuus joksi absolutistit mielletään.
 
vierailija
Tuskin missäänpäin maailmaa naisten ajatsmaailma on niin kaksijakoinen kun Suomessa. Täällä naiset valittaa että mies käyttää alkoholia aivan liikaa ja samaan aikaan sanotaan että eihän se ole mies eikä mikään joka ei juo.
Täällä miehen koulutuksella, terveillä elämäntavoilla ja kunnollisuudella ei ole mitään arvoa. Jopa sekakäyttäjä pikkurikollinen peittoaa naisten suosiossa kunnollisen miehen mennen tullen.
Tärkeintä on miehen olla suomalaisen naisen tahtoon alistuva ja hyväksyä, että omat tekemiset ja sanomiset punnitaan ja hyväksytetään tai tuomitaan aina netissä uusfeministejä kuhisevilla keskustelufoorumeilla.

Fiksu mies hakee tänä päivänä kumppaninsa jostain ihan muualta kuin Suomesta. Suomalaisen naisen arvo parisuhdemarkkinoilla on vuosien syöksykierteen jälkeen nollissa.
 
vierailija
Tuskin missäänpäin maailmaa naisten ajatsmaailma on niin kaksijakoinen kun Suomessa. Täällä naiset valittaa että mies käyttää alkoholia aivan liikaa ja samaan aikaan sanotaan että eihän se ole mies eikä mikään joka ei juo.
Täällä miehen koulutuksella, terveillä elämäntavoilla ja kunnollisuudella ei ole mitään arvoa. Jopa sekakäyttäjä pikkurikollinen peittoaa naisten suosiossa kunnollisen miehen mennen tullen.
Se nyt vaan kuuluu naisten luonteeseen etteivät ole tyytyväisiä oikein mihinkään.
 
vierailija
Kundi kuulostaa joltain rasittavalta himosaarnaajalta ettei ole ihme että on yksin. Rentoutuisi vähän vaikka ei joisikaan. Kukaan ei jaksa jotain öykkäriääliöidioottia.
 
MiesTE
Kundi kuulostaa joltain rasittavalta himosaarnaajalta ettei ole ihme että on yksin. Rentoutuisi vähän vaikka ei joisikaan. Kukaan ei jaksa jotain öykkäriääliöidioottia.
Nimenomaan. En usko, että monellakkaan naiselle olisi absolutismi este (toki näitäkin on varmasti). Kannattaisi olla vaan tekemättä numeroa asiasta ja olla juomatta.

Itse olen nuoruudessani käyttänyt todella paljon alkoholia ja muitakin päihteitä. Jossain vaiheessa tuli vastaan se, että oli pakko lopettaa. Minulle ei sopinut muutakuin nollatoleranssi. Eka vuodet oli vaikeita, mutta tietyssä vaiheessa siitä tuli itsestäänselvyys, eikä edes tehnyt mieli päihdyttäviä aineita.

Ei ole ollut ongelmia naisten kanssa, ainakaan tuon takia. Ymmärrän myös vallan hyvin, että kun alussa treffaillaan, niin se voi häiritä jos toinen on juomatta. Koska voi tulla fiilis, että toinen haluaa säilyttää kontrollin. Itse olen ratkaissut asian näin. Olen juonut jotain alkoholitonta juomaa. Yleensä ei vastapuoleni ole ollut tästä edes tietoinen. Ok, kenties hieman kyseenalaista tämäkin, mutta olen todennut sen toimivaksi.

SItten kun treffeistä on mahdollisesti jotain suhteenpoikasta pukannut, niin olen asian kertonut. EI ole haitannut ketään. Ja kukaan seurustelukumppani ei muuten ole ollut absolutisti.

Nyt olen ollut 10 vuotta avioliitossa ja luonnollisesti ei mitään ongelmaa. Tosin vaimonikin nauttii alkoholia jo ääriharvoin, kännissä ei ole koskaan.
 
vierailija
Nimenomaan. En usko, että monellakkaan naiselle olisi absolutismi este (toki näitäkin on varmasti). Kannattaisi olla vaan tekemättä numeroa asiasta ja olla juomatta.

Itse olen nuoruudessani käyttänyt todella paljon alkoholia ja muitakin päihteitä. Jossain vaiheessa tuli vastaan se, että oli pakko lopettaa. Minulle ei sopinut muutakuin nollatoleranssi. Eka vuodet oli vaikeita, mutta tietyssä vaiheessa siitä tuli itsestäänselvyys, eikä edes tehnyt mieli päihdyttäviä aineita.

Ei ole ollut ongelmia naisten kanssa, ainakaan tuon takia. Ymmärrän myös vallan hyvin, että kun alussa treffaillaan, niin se voi häiritä jos toinen on juomatta. Koska voi tulla fiilis, että toinen haluaa säilyttää kontrollin. Itse olen ratkaissut asian näin. Olen juonut jotain alkoholitonta juomaa. Yleensä ei vastapuoleni ole ollut tästä edes tietoinen. Ok, kenties hieman kyseenalaista tämäkin, mutta olen todennut sen toimivaksi.

SItten kun treffeistä on mahdollisesti jotain suhteenpoikasta pukannut, niin olen asian kertonut. EI ole haitannut ketään. Ja kukaan seurustelukumppani ei muuten ole ollut absolutisti.

Nyt olen ollut 10 vuotta avioliitossa ja luonnollisesti ei mitään ongelmaa. Tosin vaimonikin nauttii alkoholia jo ääriharvoin, kännissä ei ole koskaan.
Puhut asiaa. Enemmän este tuon Henrin suhteelle on este narina olemattomasta ongelmasta. Jos tapaa jonkun ja ensimmäisenä julistaa että minä en sitten ikinä ole juonut pisaraakaan enkä tule juomaan, niin saa syyttää itseään. Kukaan ei jaksa tosikkoa.
 
vierailija
No minkä takia itse hakeutuu alkoholia käyttävien naisten kanssa suhteeseen?

Vrt en minäkään valitse miestä joka tykkää kuunnella jotain örinä heviä. Tai onnellisempi sellainen mies olis jolla olis samaa musiikkia kuunteleva puoliso
 
vierailija
Nuorena seurustelin hetken aikaa ensin absolutistin kanssa, joka oli lestadiolainen. Absolutismi ei ollut ongelma, mutta rajoittunut ja ahdasmielinen maailmankuva ja sen tuputtaminen muillekin koitui suhteen kohtaloksi.

Löysin myöhemmin toisen kumppanin, joka oli myös täysin päihteetön. Taustalla ei ollut uskonnollista tai muutakaan ideologiaa. Suhde toimi ihan hyvin, vaikka itse käytinkin satunnaisesti alkoholia, tosin vähäisissä määrin. Se suhde kaatui muihin asioihin kuin absolutismiin,

Monesti kovin ehdottomat ihmiset jossakin tietyssä asiassa tuppaavat olemaan mustavalkoisia muissakin asioissa, samoin tuomitsevat herkästi muiden elämäntavat. Veikkaan, ettei aloittajan suhteetkaan kaadu päihteettömyyteen vaan ihan muihin asioihin miehen luonteessa.

Ei tosiaankaan kannata tehdä isoa numeroa siitä, että on absolutisti. Ihan sama, jos joku on vaikkapa himourheilija tai ehdoton jonkun tietyn kapean ruokavalion suhteen ja pitää siitä jatkuvasti melua, niin asia on todella ärsyttävää ja jopa elämää rajoittavaa.
 
Minkä tahansa asian korostaminen, ei asia sinänsä, voi olla turn off. Veikkaan, syyn löytyvän jostain muusta kuten henkilöä ei koeta mielenkiintoiseksi.
Mun puoliso on erittäin päihdevastainen. Asia ei häiritse, kun tästä ei pidetä numeroa.
 
vierailija
Ei minulle ainakaan ole paihtettomyys turn-off. Pain vastoin! Ei, en ole absolutisti, uskovainen tms. Pidan miehista jotka osaavat myos olla ilman viinaa. Etenkin se lahes joka iltainen parin (tai enemman) kaljan tissutteluon PAHA turn-off. Jos elama on niin kamalaa, ettei pysty rentoutumaan tai vain olemaan ilman muutamaa drinksua, niin ei ole elamisen arvoista.
 
Mä olen kertaalleen jo ryhtynyt suhteeseen absolutistimiehen kanssa.
ei mua toisen absolutismi haittaa. Mutta jos absolutistia haittaa se että mä juon ja se jaksaa moralisoida niin heihei heti ekoilla treffeillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ihanan miehen vaimo
Mua sitten ärsyttää nämä jotkut jotka toitottaa, että suomalaiselle naiselle pitää olla jännämies, matu, juoppo, rikollinen jne.

No ei mulle ainakaan kelpaa mikään noista! Oma mies on ihan tavallinen, kunnollinen töissä käyvä suomalainen mies. Osallistuu kotitöihin, ei ole alkoholisti, harrastaa liikuntaa, hänen kanssaan voi keskustella, hän on huolehtiva ja hellä. Seksi on hyvää ja mies huolehtii, että mäkin nautin. Ei mies absolutisti ole, mutta pystyy olemaan juomatta aivan helposti. On ihan tavallinen duunari, ihan ok-tuloinen, mutta ei mikään huippupalkkainen. Olen mäkin töissä ja yhdessä tätä taloutta pyöritetään. Jos mä makaisin työttömänä kotona ja odottaisin, että mies maksaa kaiken, niin ei meillä olisi varaa asua tässä talossa.

Mitä helvettiä mä tekisin epäluotettavalla juopolla rikollisella?!? En yhtään mitään.
 
vierailija
Mua sitten ärsyttää nämä jotkut jotka toitottaa, että suomalaiselle naiselle pitää olla jännämies, matu, juoppo, rikollinen jne.

No ei mulle ainakaan kelpaa mikään noista! Oma mies on ihan tavallinen, kunnollinen töissä käyvä suomalainen mies. Osallistuu kotitöihin, ei ole alkoholisti, harrastaa liikuntaa, hänen kanssaan voi keskustella, hän on huolehtiva ja hellä. Seksi on hyvää ja mies huolehtii, että mäkin nautin. Ei mies absolutisti ole, mutta pystyy olemaan juomatta aivan helposti. On ihan tavallinen duunari, ihan ok-tuloinen, mutta ei mikään huippupalkkainen. Olen mäkin töissä ja yhdessä tätä taloutta pyöritetään. Jos mä makaisin työttömänä kotona ja odottaisin, että mies maksaa kaiken, niin ei meillä olisi varaa asua tässä talossa.

Mitä helvettiä mä tekisin epäluotettavalla juopolla rikollisella?!? En yhtään mitään.
Ei kannata provosoitua noiden muutamien luonnevikaisten yksilöiden takia. Suurin osa suomalais-naisista arvostaa tavallista suomalaista miestä. Sama menee myös toisinpäin.
 
vierailija
Ei minulle ainakaan ole paihtettomyys turn-off. Pain vastoin! Ei, en ole absolutisti, uskovainen tms. Pidan miehista jotka osaavat myos olla ilman viinaa. Etenkin se lahes joka iltainen parin (tai enemman) kaljan tissutteluon PAHA turn-off. Jos elama on niin kamalaa, ettei pysty rentoutumaan tai vain olemaan ilman muutamaa drinksua, niin ei ole elamisen arvoista.
Samaa mieltä minäkin. Omasta suvusta riittää ihan tarpeeksi esimerkkejä niin tissuttelijoista kuin humalahakuisista ryyppääjistä, joten sellaista en puolisokseni huolisi.
En ole täysabsolutisti, eikä ole mieskään. Onnittelumaljat juodaan ja hienolla tarjotulla aterialla ruoan kanssa tarjottu viinilasikin voi mennä, mutta kotioloissa ei tuollaista harrasteta. Jossain illanvietoissa mies voi joukon jatkona ottaa jonkin lasillisen. Joillekin on todella vaikea saada perille, ettei se viina/olut vaan maistu, väkisin ollaan tuputtamassa. Osaan kyllä kieltäytyä, etten nyt halua. Toisaalta absolutismiaan mainostava ja siitä saarnaava voi olla yhtälailla ärsyttävä kuin tuo viinan tuputtaja.
Taitaa Henri hakea naisseuraa vääristä piireistä, aivan varmuudella löytyy naisia, jotka sen absolutistin huolivat.
 
vierailija
Tuskin missäänpäin maailmaa naisten ajatsmaailma on niin kaksijakoinen kun Suomessa. Täällä naiset valittaa että mies käyttää alkoholia aivan liikaa ja samaan aikaan sanotaan että eihän se ole mies eikä mikään joka ei juo.
Täällä miehen koulutuksella, terveillä elämäntavoilla ja kunnollisuudella ei ole mitään arvoa. Jopa sekakäyttäjä pikkurikollinen peittoaa naisten suosiossa kunnollisen miehen mennen tullen.
joo ja sitten mielellään vielä Sporttinen treenattu mies no ne käyttää aika vähän alkoholia sitten kun löytää sellaisen niin ei kiitos
 
vierailija
Viinamäen miehiin ei kannata kajota missään tapauksessa.
Minulle kallein sampanja ja muut alkoholipitoiset juomat ovat kissan pissaa.
Osaan pitää hauskaa selvinpäin enkä tarvitse mitään aineita rentoutumiseen.
Suomi olisi oikeasti maailman onnellisin maa, jos täällä ei ryypättäisi rajusti.
Vankilat olisivat tyhjät, viinan aiheuttamia sairauksia ja kuolemia olisi nolla.
Perheet olisivat onnellisia ja tasapainoisia. Alkoholi on vaarallinen myrkky, joka tuhoaa aivot ja sisäelimet. Moni odottava äiti pilaa ja on pilannut vauvan elämän ryyppäämisellään. Minua vahtaavat lukijat tällä palstalla vihaavat minua, koska tiedän kaiken alkoholismin aiheuttamista tuhoista. Kummallista ja outoa. Media on täynnä surullisia uutisia ja tarinoita luettavina eikä niille lopua näy. Siitä asiasta pitää hyvän huolen valtion monopoli Alko, jonka nimi pitäisi muutta sanaan Tuho.
 

Yhteistyössä