Lasten äitien omituinen käytös

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oltiin tänään teatteri näytöksessä jossa myös tyttöni esiintyi. Ni yks mikä ihmetytti et mammat oli ottaneet vauvoi mukaansa. Ja tietenkin ne kitisi. Mua ei siis normaalisti vauvojen itku häiritse. Mut nyt ei kunnolla välillä kuulunut esitystä vauvojen itkujen takia. Et jättäkää ne vauvat kotiin. Mitä oot itte mieltä kuuluuko vauvat teattereihin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei kuulu. Vauva ei esityksestä mitään ymmärrä. Esityspäivän starat ovat lavalla ja heille annetaan täysi huomio. Heitä ollaan katsomassa ja kuuntelemassa.

MUTTA, jos ei ole vauvalle hoitopaikkaa ja oma lapsonen siellä esiintyy niin minkäs teet, mukaanhan vauva on silloin otettava.🤷‍♀️
Esiintyjälle on varmasti kaikki kaikessa että äiti tai isä, tai molemmat, ovat paikalla.

Jos mahdollista, vauvan hoitoavussa tulee olla aina plan b ja c, d on myös suotavaa.

Miten esitys tytöllä meni, mitkä fiilikset!!!???❤
 
vierailija
Ei kuulu. Vauva ei esityksestä mitään ymmärrä. Esityspäivän starat ovat lavalla ja heille annetaan täysi huomio. Heitä ollaan katsomassa ja kuuntelemassa.

MUTTA, jos ei ole vauvalle hoitopaikkaa ja oma lapsonen siellä esiintyy niin minkäs teet, mukaanhan vauva on silloin otettava.
Esiintyjälle on varmasti kaikki kaikessa että äiti tai isä, tai molemmat, ovat paikalla.

Jos mahdollista, vauvan hoitoavussa tulee olla aina plan b ja c, d on myös suotavaa.

Miten esitys tytöllä meni, mitkä fiilikset!!!???
Nooh esitys meni ihan ok. Sanoin kyl tytölle et ääntä voi seuraavalla kerralla käyttää kovempaa ja vetää täysin. Suunnittelen tässä et näytän tybylle teatteri esityksii youtubesta. Haluu jatkaa teatterissa nyt kun eka kausi takana. Sattu oleen et kaverin tyttökin oli samas ryhmäs. Rohkeutta ja reippautta tyttö tarvii viel lisää et uskaltaa antautua esitykselle.

Mut toisaalta mä olisin ollu jännä kakka housus jos olisin joutunu ite oleen lavan edessä😂.

Nojoo onneks ei ollu koko aikaa kitinää et ihan ok.

Mites siellä on lähtenyt kevät rullaamaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nooh esitys meni ihan ok. Sanoin kyl tytölle et ääntä voi seuraavalla kerralla käyttää kovempaa ja vetää täysin. Suunnittelen tässä et näytän tybylle teatteri esityksii youtubesta. Haluu jatkaa teatterissa nyt kun eka kausi takana. Sattu oleen et kaverin tyttökin oli samas ryhmäs. Rohkeutta ja reippautta tyttö tarvii viel lisää et uskaltaa antautua esitykselle.

Mut toisaalta mä olisin ollu jännä kakka housus jos olisin joutunu ite oleen lavan edessä.

Nojoo onneks ei ollu koko aikaa kitinää et ihan ok.

Mites siellä on lähtenyt kevät rullaamaan?
Pieni vinkki: elä ihan hirveästi ala koutsaamaan. Tytöllä on jo ohjaaja joka osaa hommansa. Ehkäpä jollain ihan muilla keinoin lisää rohkeutta, silleen että ei varsinaisesti suoraan liity teatteriin, tai sitten käytte enemmän teatterissa? Meidän vanhempien duuni on kannustaa, kuskata ja olla läsnä. Tämä siinä tapauksessa että ei menis yli, että ei tulis paineita. Tärkeintä olis se, ettö tyttö tekee hommaa siksi että itse rakastaa ja nauttii siitä, eikä siks että suorittaa hommaa teille.🤷‍♀️

Täällä on sarjapelit aloitettu ja hauskaa on! Bussimatkat kauemmaksi ovat olleet hulvattomia. Vävypoika saapui meidän matkassa pelipaikalle mutta erehtyi paluumatkan matkustamaan tyttöbussissa!😂 Kesken matkaa tuli poikkikselta viesti: ”apua auttakaa!!!!!”.
Pelaajat luukuttivat kuulema huonoa musaa, huusivat, sekoilivat ja tanssivat koko matkan.😂

Numero kakkosen tilanteesta laitan sulle yyveetä. Mua jännittää ihan sairaasti ja tarviin vinkkejä!!!
Eiku hei, kai sulla toimii nikki ja yyveeboxi?

Mamma itsekin voi oikein hyvin, kevät tuli ja kohta pääsee mökkeilemään ja lillumaan keskelle lätäkköä - siis erilailla luonnon helmaan kuin talvella.❤
Palleroiden turnauksia ja cuppejakin pääsee seuraamaan. Kivakivakiva!❤

Ruusujen sijaan risuja oli eilinen kiekkomatsi! Oli yks jännimmistä mutta Leijonien olis pitänyt pelata kovempaa ja tehdä se maali varsinaisella peliajalla! Nyt sitten Tsekki pääs rankaisemaan rankkareissa. Yks piste ropsahti kuitenkin ja olipas muuten ihanan isoääninen yleisö!❤

Huomenna äitienpäivänä mennään I-B vastaan.🤗🤩🥳

Pistetääs vielä tällainen info:

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pieni vinkki: elä ihan hirveästi ala koutsaamaan. Tytöllä on jo ohjaaja joka osaa hommansa. Ehkäpä jollain ihan muilla keinoin lisää rohkeutta, silleen että ei varsinaisesti suoraan liity teatteriin, tai sitten käytte enemmän teatterissa? Meidän vanhempien duuni on kannustaa, kuskata ja olla läsnä. Tämä siinä tapauksessa että ei menis yli, että ei tulis paineita. Tärkeintä olis se, ettö tyttö tekee hommaa siksi että itse rakastaa ja nauttii siitä, eikä siks että suorittaa hommaa teille.

Täällä on sarjapelit aloitettu ja hauskaa on! Bussimatkat kauemmaksi ovat olleet hulvattomia. Vävypoika saapui meidän matkassa pelipaikalle mutta erehtyi paluumatkan matkustamaan tyttöbussissa! Kesken matkaa tuli poikkikselta viesti: ”apua auttakaa!!!!!”.
Pelaajat luukuttivat kuulema huonoa musaa, huusivat, sekoilivat ja tanssivat koko matkan.

Numero kakkosen tilanteesta laitan sulle yyveetä. Mua jännittää ihan sairaasti ja tarviin vinkkejä!!!
Eiku hei, kai sulla toimii nikki ja yyveeboxi?

Mamma itsekin voi oikein hyvin, kevät tuli ja kohta pääsee mökkeilemään ja lillumaan keskelle lätäkköä - siis erilailla luonnon helmaan kuin talvella.
Palleroiden turnauksia ja cuppejakin pääsee seuraamaan. Kivakivakiva!

Ruusujen sijaan risuja oli eilinen kiekkomatsi! Oli yks jännimmistä mutta Leijonien olis pitänyt pelata kovempaa ja tehdä se maali varsinaisella peliajalla! Nyt sitten Tsekki pääs rankaisemaan rankkareissa. Yks piste ropsahti kuitenkin ja olipas muuten ihanan isoääninen yleisö!

Huomenna äitienpäivänä mennään I-B vastaan.
Emmä tiukkis oo annan kehut ja sit sanon mis mun mielestä parannettavaa ja voi olla et ne koutsit ei niin viel sano kaikkee lapsille. Mä oon aina sanonut et rohkeesti on oma ittensä vaik muut olis mitä ni voi aina olla ittensä ja uskaltaa tuoda sitä omaa esiin rohkeesti. Mä tiedän et tyttö kuuntelee mua tarkoin.
Tyttöö sanottiin koulus oudoksi😊 siis yksi ominaisuus. Opetin vähän tyttöö miten mielikuvitus voi aueta eikä tarvii pelätä sitä vaan antaa tulla luovaa vapautta. Tyttö kysyi miks syön lääkkeitä ni sanoin et ne rauhoittaa mun mielikuvitusta. Sit tyttö sanoi ai mul ei oo oikein mielikuvitusta nooh sitten käytiin oppi mielikuvituksesta. Ja juu tyttö haluaa jatkaa teatterissa. Meillä voidaan jutella mistä vain eikä tyttö mun sanoista loukkaannu. Tytön hymy oli kaunis ku näki et mäkin tulin näytökseen. Ja tyttö pitkästä aikaa sanoi et rakastaa mua. Silt ei usein sitä tuu😊

Mä tein tänne uuden nikin mut ei päästä kirjautumaan ni en näe yv.

Ai säkin oot ollu bussin kyydis pelimatkoil. Miten ne vahemmat jaetaan ketkä pääsee joukkoeen kyytiin ja ketkä ei?.

Juuh ois mukavaa jos vois mennä mökille puusauna ja järvenranta. Onko sul ihan oma ostama mökki? Miten te kaikki nykyään mahutte autoon. Ootko joskus yksin mökillä?.

Juuh mut yks pistekin oli hyvä ku suomi oli aika huono 2 erää. Mua ärsyttää et puola ei oo samas lohkos olis ollu kiva nähä uus maa. Mun mielestä puola ei oo ikinä pelannu a sarjas ainakaan mun elinaikana.

Mitäs teitte vappuna?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Emmä tiukkis oo annan kehut ja sit sanon mis mun mielestä parannettavaa ja voi olla et ne koutsit ei niin viel sano kaikkee lapsille. Mä oon aina sanonut et rohkeesti on oma ittensä vaik muut olis mitä ni voi aina olla ittensä ja uskaltaa tuoda sitä omaa esiin rohkeesti. Mä tiedän et tyttö kuuntelee mua tarkoin.
Tyttöö sanottiin koulus oudoksi siis yksi ominaisuus. Opetin vähän tyttöö miten mielikuvitus voi aueta eikä tarvii pelätä sitä vaan antaa tulla luovaa vapautta. Tyttö kysyi miks syön lääkkeitä ni sanoin et ne rauhoittaa mun mielikuvitusta. Sit tyttö sanoi ai mul ei oo oikein mielikuvitusta nooh sitten käytiin oppi mielikuvituksesta. Ja juu tyttö haluaa jatkaa teatterissa. Meillä voidaan jutella mistä vain eikä tyttö mun sanoista loukkaannu. Tytön hymy oli kaunis ku näki et mäkin tulin näytökseen. Ja tyttö pitkästä aikaa sanoi et rakastaa mua. Silt ei usein sitä tuu

Mä tein tänne uuden nikin mut ei päästä kirjautumaan ni en näe yv.

Ai säkin oot ollu bussin kyydis pelimatkoil. Miten ne vahemmat jaetaan ketkä pääsee joukkoeen kyytiin ja ketkä ei?.

Juuh ois mukavaa jos vois mennä mökille puusauna ja järvenranta. Onko sul ihan oma ostama mökki? Miten te kaikki nykyään mahutte autoon. Ootko joskus yksin mökillä?.

Juuh mut yks pistekin oli hyvä ku suomi oli aika huono 2 erää. Mua ärsyttää et puola ei oo samas lohkos olis ollu kiva nähä uus maa. Mun mielestä puola ei oo ikinä pelannu a sarjas ainakaan mun elinaikana.

Mitäs teitte vappuna?
En viitti tässä kaikkea kertoa niin jatkan sit osasta asioista kun sulla on toimiva nikki.

Kuulostaa niin hyvältä tytön ja sun kuvio.❤ Ihana kommunikaatio!!!!❤

”Rakastan sinua” on muuten ehkä hiukan vähentynyt täälläkin munakkaiden osalta. Olen pojalta kuitenkin haleja saanut. Veikkaan että huomenna taas!🤗
Tytöt sentään edelleen rakastaa lähes päivittäin, sanoinkin.🥰
 
vierailija
En viitti tässä kaikkea kertoa niin jatkan sit osasta asioista kun sulla on toimiva nikki.

Kuulostaa niin hyvältä tytön ja sun kuvio.❤ Ihana kommunikaatio!!!!❤

”Rakastan sinua” on muuten ehkä hiukan vähentynyt täälläkin munakkaiden osalta. Olen pojalta kuitenkin haleja saanut. Veikkaan että huomenna taas!🤗
Tytöt sentään edelleen rakastaa lähes päivittäin, sanoinkin.🥰
Nääh otava media can kiss my fat asss. Se herjaa vaan et disabled vaik tein uuden nikin vittu. Pitäiskö jaksaa luoda uus sähköposti jos toimis sit. Siis kun luon uuden sähköpostin ni sit sil sähköpostil rekkaudun otava mediaan ja ei tarvii muuta?
 

Yhteistyössä