Kysymyksiä kristityille. Tarvitsen vastauksia kipeästi.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mutta onhan se hienoa. Toisaalta mitä me ihmiset ollaan tässä kaikkeudessa? Olisi hienoa, jos voisin kysyä suoraan Jumalalta, mutten voi. Mikä on meidän tarkoitus? Itse olen työkalu. Pelkkä työkalu. Tarvitsen jonkin päänmäärän tai tarkoituksen. Ei mua ole muuten olemassa. Jos Jumala voittaa sen ahdistuksen päämäärättömyydestä pois, niin mitä jää jäljelle?

-aloittaja
muista ruokkia pulmusia hangelle/maahan. Niillä on ollut pitkä matka. Eilen löysin ruusupuskan juurelta pelkkiä höyheniä. Varmaan liian vähän ollut ruokaa matkalla: nehän ovat Kevään Sanansaattaja ja syksyllä poistuvat viimeisinä
 
vierailija
Se mitä suurin osa taivaassa/paratiisissa kävijöistä sanovat, niin on että se on hyvin maan kaltainen paikka, on kaupunkia, luontoa, tauluja seinillä, kokoonnutaan syömään ystävien kanssa jne.
Joku taivaskävijä sanoi että kyllä ihmiset siellä tekevät pieniä askareitakin, mut mitään väsymystä tai maanantaiaamun ketutusta ei ole.

Isoin tavoite ei ole siellä enää omassa itsessä vaan Jumalan tuntemisessa. Joku on lisäksi sanonut että Jumala kierrättää porukkaa myös avaruudessa, maailmankaikkeudessa, ja siellähän sitä latua riittää...

Mutta se on 100% varmaa että tylsää siellä ei ole kellään. Ihminen kokee niin syvää iloa ja rauhaa, että Olvit ja Karjalat ei oo mitään siihen verrattuna (enkä siis oo absolutisti, mut ei siellä kännejä tarvita).

Mutta siis, reunahuomautus vielä että uskoontulo ja Jeesuksen vastaanottaminen on sit se ainut pääsylippu Taivaaseen.
Meillä on persoonallisuutemme, vahvuutemme ja intohimomme. Esim minä rakastan luontoa ja puutarhaa sekä eläimiä, musiikkia ja kaikkea esteettistä. Voin vain kuvitella miten ihanaa on toteuttaa itseään paikassa missä ei ole mitään pilattu ja kaikki rullaa jouhevasti. Ei pahuutta, ei syntiä, ei sairauksia.... vain kaikkea kaunista ja ihmiset saavat kehittyä ja nauttia kaikesta mitä saavat aikaan. Olemme "Luojan kuvia" raamatun mukaan. Yksi todiste tästä on kyky luoda, innovoida, keksiä uutta. Muut eläinkunnan olennot eivät luo jatkuvasti uutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Katso luonto-ohjelmia, saatat yllättyä🐧
Meillä on persoonallisuutemme, vahvuutemme ja intohimomme. Esim minä rakastan luontoa ja puutarhaa sekä eläimiä, musiikkia ja kaikkea esteettistä. Voin vain kuvitella miten ihanaa on toteuttaa itseään paikassa missä ei ole mitään pilattu ja kaikki rullaa jouhevasti. Ei pahuutta, ei syntiä, ei sairauksia.... vain kaikkea kaunista ja ihmiset saavat kehittyä ja nauttia kaikesta mitä saavat aikaan. Olemme "Luojan kuvia" raamatun mukaan. Yksi todiste tästä on kyky luoda, innovoida, keksiä uutta. Muut eläinkunnan olennot eivät luo jatkuvasti uutta.
 

Yhteistyössä