Kauanko muuten meni että siirryitte kondomista muuhun ehkäisyyn vakituisen kumppanin kanssa?

vierailija
Naiseni ei halunneet pillereitä kun ne vaikuttaa negasti. Ehkäisyvaahtoja käytettiin kunnes ne aiheutti ihon punotusta ja arkuutta.
Takaisin kumeihin siis.

Sivuvaikutuksista tavallisimpia ovat turvotus, pahoinvointi, päänsärky, mielialamuutokset ja tiputteluvuodot.
 
vierailija
Mun nainen laittaa jeesus-teippiä siihen päälle. Ensin yksi pala pitkittäin ja kaksi lyhyempää palaa päälle poikittain.
Ei ensimmäistäkään raskautta vielä.
 
vierailija
Parasta yksinelämisessä on, kun ei tarvitse käyttää ehkäisypillereitä eikä pelätä sukupuolitauteja. 15 minuutin rynkytys ja kuukauden kauhu ei ole seksiin uhratun ajan arvoista touhua.
 
Parasta yksinelämisessä on, kun ei tarvitse käyttää ehkäisypillereitä eikä pelätä sukupuolitauteja. 15 minuutin rynkytys ja kuukauden kauhu ei ole seksiin uhratun ajan arvoista touhua.
Elät elämästä nauttivien mielestä surullista 🐠🥶🥶 elämää.
Setis on aina tuottanut mitä suurinta nautintoa naisilleen. Ei n*ssien vaan rakastellen. Hellästi ja rajusti. Aina naista lukien.
Parin päivän päästä taas Annie saa vähintään tunnin kyydit ❤😍❤

Elämä on laiffii, mmmmm 🤗
 
vierailija
Elät elämästä nauttivien mielestä surullista elämää.
Setis on aina tuottanut mitä suurinta nautintoa naisilleen. Ei n*ssien vaan rakastellen. Hellästi ja rajusti. Aina naista lukien.
Parin päivän päästä taas Annie saa vähintään tunnin kyydit

Elämä on laiffii, mmmmm
Hyi hitto. Mulla olis ainakin tunnin kohdalla jo paikat ihan arkana. Vartti kerrallaan riittää, kiitos.
 
vierailija
Vihaan kondomeja. Yleensä jos jonkun kanssa olen valmis etenemään seksiin, niin olen kiinnostunut muusakin mielessä. Siksi ns. yhden illan panoja on yhden käden sormilla laskettava määrä.

Ja kun on aina puolivakavissaan heti liikenteessä, niin kyllä se kortsujen käyttö loppuu melkeinpä heti. Mutta joo mulla on säännölliset kuukautiset, joten ihan alkuu pärjää vaikka laskemalla. Ja sitten alan syömään pillereitä.
 

Yhteistyössä