K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen samaa mieltä. Minulle tilanne on selvää pässinlihaa hupparin, nykin reissun ja BL:n haastiksen kaikkien linjautuessa yhteen. Jos seuraavalla tauolla B päätyy samaan paikkaan kuin S (erityisesti jos hän itse matkustaa nykiin), niin koko homma on täysin varma omassa mielessäni. Muut voivat selitellä miten tahtovat.
Mulle kaikki muu on ihan höttöä eikä todistetta yhtään mistään paitsi BL:n haastattelu (josta on kahta tulkintaa). Se haastis on ainoa, josta voisi jotain päätelmiä tehdä. Siksi odotan yhä muita, huomattavasti vahvempia todisteita.
 
vierailija
Musta se olis oikein mieleinen uutinen, jos B seurustelisi S:n kanssa. Nuo ns. todisteet ei vaan vakuuta mua. Jos tulis jotain selkeää, mikä viittais siihen, esim. enemmän oleskelua S:n luona, niin sitten muutan mielipidettäni. Silloin tällöin harvakseltaan näkeminen ei kuitenkaan vielä vakuuttaisi, kun ystävätkin tapaa toisiaan välillä. Suhde tuntuisi uskottavalta jos tapasivat jatkossa pitkiä aikoja kerralla tai erityisen usein. Sadie vois mun mielestä tulla oikein mielellään Ruissiin mukaan, olipa sitten ystävyys tai suhde kyseessä. Damon samoin.
 
vierailija
Voi luoja sitä porun määrää jos S tulisi ruissiin
Kiva jos tulis! Ja miksei voisi tullakin jos on kesällä Euroopassa, eikös Suomi ole monen kuuluisuudenkin mielestä ihan kiinnostava paikka kun ollaan näin pohjoisessa. Revontulia ei nyt oo mutta yötön yö.
Ja jos K:sta ja B:stä puhutaan niin vaikka en heitä shippaa, niin olis kiva jos homoleikin lopettaminen ja vakiintuminen tahoillaan + tilanteen rauhoittuminen shippaajiin päin saisi heidät tekemään vaikka sieltä Ruissista jonkun kivan hyväntuulisen kaverivideon taas. En kaipaa mitään something more - esityksiä, mutta heidän kaverihönöilyään oli ihan hauskaa seurata.
 
vierailija
Kiva jos tulis! Ja miksei voisi tullakin jos on kesällä Euroopassa, eikös Suomi ole monen kuuluisuudenkin mielestä ihan kiinnostava paikka kun ollaan näin pohjoisessa. Revontulia ei nyt oo mutta yötön yö.
Ja jos K:sta ja B:stä puhutaan niin vaikka en heitä shippaa, niin olis kiva jos homoleikin lopettaminen ja vakiintuminen tahoillaan + tilanteen rauhoittuminen shippaajiin päin saisi heidät tekemään vaikka sieltä Ruissista jonkun kivan hyväntuulisen kaverivideon taas. En kaipaa mitään something more - esityksiä, mutta heidän kaverihönöilyään oli ihan hauskaa seurata.
Samaa mieltä 😊
 
vierailija
Prinssi löysi prinsessansa. 👑 Menevätköhän suht pian naimisiin, jos seuraavat Emilian ja Conorin esimerkkiä. Hehän ovat olleet naimisissa jo jonkin aikaa, vaikka E täytti vasta 22.
 
vierailija
Juu, mukana oli vaan monta crewn miespuolista jäsentä plus muut Joksut ja keltään muultako ei muka enää yhtään puhdasta paitaa/hupparia löytynyt lainaan kuin Sadielta...
Saattoi muillakin pitkään kiertueella olleilla olla vähän vähissä ne puhtaat. Mutta vaikka olis ollutkin muilla mistä lainata, ei se tarvi kuin yhden hetken, jossa Bojan katselee paitojaan bussissa ja ihmettelee mitä laittaisi päälle ja S sattuu olemaan vieressä ja sanoo että ota tuo mun puhdas huppari lainaan. En väitä että just näin tämä on, tuon vaan esille että hupparin käyttöön on muitakin ihan luonnollisia syitä kuin suhde. Ja mulla ei olis mitään sitä suhdetta vastaan, jos sellainen tosiaan olisi.
 
vierailija
Saattoi muillakin pitkään kiertueella olleilla olla vähän vähissä ne puhtaat. Mutta vaikka olis ollutkin muilla mistä lainata, ei se tarvi kuin yhden hetken, jossa Bojan katselee paitojaan bussissa ja ihmettelee mitä laittaisi päälle ja S sattuu olemaan vieressä ja sanoo että ota tuo mun puhdas huppari lainaan. En väitä että just näin tämä on, tuon vaan esille että hupparin käyttöön on muitakin ihan luonnollisia syitä kuin suhde. Ja mulla ei olis mitään sitä suhdetta vastaan, jos sellainen tosiaan olisi.
Musta se olis oikein mieleinen uutinen, jos B seurustelisi S:n kanssa. Nuo ns. todisteet ei vaan vakuuta mua. Jos tulis jotain selkeää, mikä viittais siihen, esim. enemmän oleskelua S:n luona, niin sitten muutan mielipidettäni. Silloin tällöin harvakseltaan näkeminen ei kuitenkaan vielä vakuuttaisi, kun ystävätkin tapaa toisiaan välillä. Suhde tuntuisi uskottavalta jos tapasivat jatkossa pitkiä aikoja kerralla tai erityisen usein. Sadie vois mun mielestä tulla oikein mielellään Ruissiin mukaan, olipa sitten ystävyys tai suhde kyseessä. Damon samoin.
Lähtihän B Sadien luo heti kun pääsi.
 
vierailija
Saattoi muillakin pitkään kiertueella olleilla olla vähän vähissä ne puhtaat. Mutta vaikka olis ollutkin muilla mistä lainata, ei se tarvi kuin yhden hetken, jossa Bojan katselee paitojaan bussissa ja ihmettelee mitä laittaisi päälle ja S sattuu olemaan vieressä ja sanoo että ota tuo mun puhdas huppari lainaan. En väitä että just näin tämä on, tuon vaan esille että hupparin käyttöön on muitakin ihan luonnollisia syitä kuin suhde. Ja mulla ei olis mitään sitä suhdetta vastaan, jos sellainen tosiaan olisi.
Ja Sadie toteaa, että äkkiäkös kipaiset sen palauttamassa mulle NYC iin.
 
vierailija
Saattoi muillakin pitkään kiertueella olleilla olla vähän vähissä ne puhtaat. Mutta vaikka olis ollutkin muilla mistä lainata, ei se tarvi kuin yhden hetken, jossa Bojan katselee paitojaan bussissa ja ihmettelee mitä laittaisi päälle ja S sattuu olemaan vieressä ja sanoo että ota tuo mun puhdas huppari lainaan. En väitä että just näin tämä on, tuon vaan esille että hupparin käyttöön on muitakin ihan luonnollisia syitä kuin suhde. Ja mulla ei olis mitään sitä suhdetta vastaan, jos sellainen tosiaan olisi.
Mutta Bojanilla oli sitä ennen ollut useampi eri paita päällä aina vaan päivän ja sitten se the huppari oli päällä viikon putkeen. Esim. Kultsan soundcheckissä oli Joksujen merch-huppari ja sen jälkeen sitä ei nähty. Luulis että se on puhdas kun oli vaan kerran päällä.
 
vierailija
Kyllähän se on helpompaa lähtä palauttamaan se huppari Nykiin kun ois käynyt vaikka itse ostamassa uuden paidan jos ei muka kellään muulla Joksuista tai crewn jäsenistäkään ois ollut lainata
No varmaan se nykin reissu oli jo päätetty, ei sillä hupparilla varmaan ihan niin kiire olis ollut, eiköhän S:lla vaatteita riitä. 😄 B vei sen tietysti sitten samalla mukanaan, kun kerran meni sinne niin pian.
 

Yhteistyössä