K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsekään en ole huomannut tätä, voisiko kirjoittaja laittaa esimerkin missä kappaleessa ja kohdassa kuuluu?
Tämä kiinnostaa minuakin, sen verran usein tätä väitettä on esitetty.

Samoin toivon linkkiä kuvaan tai videoon, jossa on K saaneen näköisenä Liverpoolin kisaviikon tiistaiaamuna. Tästäkin olemme saaneet lukea näillä palstoilla yhtenään, mutta ainakaan minulle ei ole selvinnyt, miten se näkyy.
 
vierailija
Tämä kiinnostaa minuakin, sen verran usein tätä väitettä on esitetty.

Samoin toivon linkkiä kuvaan tai videoon, jossa on K saaneen näköisenä Liverpoolin kisaviikon tiistaiaamuna. Tästäkin olemme saaneet lukea näillä palstoilla yhtenään, mutta ainakaan minulle ei ole selvinnyt, miten se näkyy.
Tuo on varmaan vaan trolli, samoin kun se hissimusapakottaja. Tuskin tullaan saamaan vastausta.
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Mun mielestä haukkuminen noin ylipäänsä on aika eri asia kuin vaikka oman pettymyksen käsitteleminen. Enkä varsinkaan ymmärrä miksi jotain pitäisi haukkua ikään kuin kostoksi jonkun toisen haukkumisesta. Kriittistä siis saa sanoa, mutta kyllähän toiset saavat siihen vastata, tämä kun on keskustelupalsta. Vaikka moni olisi eri mieltä kanssasi, ei se tarkoita etteikö oma tuntemuksesi olisi ihan yhtä oikea. Mutta sitten taas jos tyynesti väittää just tollasta, että bojan ei taida kyllä ruisrockiinkaan tulla, niin totta kai siihen sanotaan vastaan, koska se nyt on aika naurettava väite. Toki jos hyvin perustelee, niin voi saada ihmisiä ymmärtämään sen oman kannan.

Luulen, että kärtsästä on aika monella hyvin samantyyppiset mietteet siitä, mikä sen toiminnassa ei iske ja mistä taas tykätään. Tai ainakin itse olen nähnyt melko paljon vaikka sitä, että sen somevitsit on noloja tms. Jokereista on ehkä useammanlaisia mielipiteitä, eikä sieltä nouse mitään tiettyä yhtä asiaa samalla tavalla esiin. Tiettyjä kirjoitustyylejä on kuitenkin tunnistettavissa molemmilta puolilta. Mun mielestä pelkkää haukkumista on vaikka se kun vaan yökkäillään punaiseksi palanutta ihoa tai julistetaan ettei kukaan jaksa kuunnella mitään balkan-ulinaa. Ei kai tuollaisilla kirjoituksilla ole mitään aikomusta aloittaa keskustelua?
 
vierailija
Ainoat kerrat missä olen kuullut Bojanilta ns. iskelmävibratoa on kun se vetää oikein tunteella jotain slaavi-iskelmää ja tekee sen tietoisesti ja tahallaan vähän yli. Vaikka edelleen silloinkin laulaa upeasti.

Äkkiseltään tulee mieleen siellä NT:n keikkapakussa kun lauloi Kärtsälle, sitten Stozicen bäkkärillä veti oikein antaumuksella jotain Balkan-iskelmää, samoin siellä ruokapöydässä kun siihen tuli joku paikallinen trubaduuri musisoimaan.

Joksujen omissa biiseissä en tällaista kyllä kuule.
 
vierailija
Tuo on varmaan vaan trolli, samoin kun se hissimusapakottaja. Tuskin tullaan saamaan vastausta.
Mullon yks kuva missä K on saaneen näköinen mut tää on kyllä Madridin keikan jälkeen. Noin vaan niinku tieteellistä tutkimusta varten 😛🥰...

 
vierailija
vierailija
Tämä kiinnostaa minuakin, sen verran usein tätä väitettä on esitetty.

Samoin toivon linkkiä kuvaan tai videoon, jossa on K saaneen näköisenä Liverpoolin kisaviikon tiistaiaamuna. Tästäkin olemme saaneet lukea näillä palstoilla yhtenään, mutta ainakaan minulle ei ole selvinnyt, miten se näkyy.
Mä etsin sitä huvikseni mutta vielä en ole sopivaa löytänyt (en siis tiedä mikä kuva tai video se on). Tässä on kuitenkin koottuna (ensimmäisen?) viisuviikon stooreja ja sänkyäkin näkyy useammassakin. Yksikään näistä ei osu finaaliviikon tiistaille tosin. Samalla tilillä on myös "part 2" mutta siinä on vain päivästä 12.5 alkaen ja se on sitten jo finaaliviikon perjantai. Jää vielä mysteeriksi se saaneen näköinen K mikä kiinnostelee enemmän kuin joku sänky.
 
vierailija
Mua kyllä nyt kiinnostaa että miten olet päätynyt tälle palstalle jos kuuntelet jatsia, jota sen kummemmin käärijä kuin jokeritkaan eivät ole.
K oli viimekesänä jazzteltassa esiintymässä. Menin sinne ja jazziahan sieltä ei tullut.
Muuten K oli esiintyjänä viihdyttävä. Ja tuota Bojania sitten kuuntelin, kun nimi tuli tutuksi.
Kummankaan musiikki ei iske yhtään.
Valvon öisin ja kulutan aikaani.
 
vierailija
K oli viimekesänä jazzteltassa esiintymässä. Menin sinne ja jazziahan sieltä ei tullut.
Muuten K oli esiintyjänä viihdyttävä. Ja tuota Bojania sitten kuuntelin, kun nimi tuli tutuksi.
Kummankaan musiikki ei iske yhtään.
Valvon öisin ja kulutan aikaani.
Mutta kun tämä ketju on lähinnä sille B/K-shippipettymykselle, ei edes varsinaisesti musakeskustelulle.

En siis ole ajamassa sinua pois täältä, saat ilman muuta viettää aikaa täällä. Kunhan vaan ihmettelin, että miksi juuri tämä ketju, kun molemmista on yhdessä ja erikseen niitäkin ketjuja joissa käydään enemmän just musaan liittyviä aiheita.
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Väittäisin että on sallittua, tosin kriittisyys ei ole sama asia kuin haukkuminen. Mutta missään ei ole kielletty pettymyksen ilmaisua myös jokereita kohtaan. Tää nyt kuitenkin on keskustelupalsta, niin saa sitä muut olla eri mieltäkin.
 
vierailija
Mutta kun tämä ketju on lähinnä sille B/K-shippipettymykselle, ei edes varsinaisesti musakeskustelulle.

En siis ole ajamassa sinua pois täältä, saat ilman muuta viettää aikaa täällä. Kunhan vaan ihmettelin, että miksi juuri tämä ketju, kun molemmista on yhdessä ja erikseen niitäkin ketjuja joissa käydään enemmän just musaan liittyviä aiheita.
Onhan tämä tosiaan outo ketju mulle. Populaatio on niin kummallista. Ja kummallisten outojen asioiden veivaaminen.
Olen täysin ulkona.
 
vierailija
Tässä on nyt tiistaina 9.5 kuvattu K huoneessaan mutta ei tuostakaan mielestäni saa selvää onko sänky myllätty vai ei tai onko saaneen näköinen, pirun väsyneeltä mielestäni näyttää. Tällä tilillä on muuten hyvin kerättynä K videoita pitkältä ajalta.

Plus vielä naisäänen kikattelua saunalla. Tällä videolla saattaisi sitten olla myös se Fuengirolan karvamaha noin minuutin kohdilla. Kikattelu sitten sen jälkeen.
 
vierailija
Kutsuvieras ensi illat eivät ole sama asia kuin yleisön ensi illat. Ja sitä paitsi Sadie on ensi illassa varmaan Euroopassa,koska leffa on täällä kuvattu.
Tämähän ei nyt ollenkaan kerro siitä missä ensi-iltajuhlat järjestetään. Kuvauspaikkoja voi olla vaikka missä, mutta elokuva silti yhdysvaltalainen tai ensisijaisesti tarkoitettu sinne levitykseen tms. Juuri tästä kyseisestä elokuvasta en tiedä, mutta noin yleisesti ottaen siis näin.
 
vierailija
Tämä kiinnostaa minuakin, sen verran usein tätä väitettä on esitetty.

Samoin toivon linkkiä kuvaan tai videoon, jossa on K saaneen näköisenä Liverpoolin kisaviikon tiistaiaamuna. Tästäkin olemme saaneet lukea näillä palstoilla yhtenään, mutta ainakaan minulle ei ole selvinnyt, miten se näkyy.
Tiistaiaamun Kn stoorissa, jossa soi calm down
 
vierailija
Tämähän ei nyt ollenkaan kerro siitä missä ensi-iltajuhlat järjestetään. Kuvauspaikkoja voi olla vaikka missä, mutta elokuva silti yhdysvaltalainen tai ensisijaisesti tarkoitettu sinne levitykseen tms. Juuri tästä kyseisestä elokuvasta en tiedä, mutta noin yleisesti ottaen siis näin.
Leffa on kuvattu Berliinissä ja sijoittuu sinne joten kutsuvierasensi-ilta saattaa hyvin olla siellä.

-eri
 

Yhteistyössä