K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ois mielenkiintosta kyllä tietää millä perusteella D sitten valitsee kuvattavan tai kuvattavat jos meinaa useampaa kuvata... Kun luulis että tuollaseen innokkaita hakijoita löytyy
 
vierailija
Valko pesua valko pesua. Mielenkiintoinen ajoitus.
No eikö tuosta päivityksestä nyt käy hyvin selväksi että sanotaan tämä nyt sitten että annatte meidän olla rauhassa?

Aiheeseen kuuluva biisi on siis tulossa eikä kukaan varmaan ole missään vaiheessa kuvitellut että noinkin vasemmistolainen porukka olisi jotenkin iseaelin puolella tai edes neutraalisti. Tämäkään ei nyt riitä vaan on ne jo ehditty haukkua siitä että tämähän on vain bare minimum. En tiedä mitä heiltä halutaan. Siis en itsekään haluaisi fanittaa jotain jonka arvomaailma olisi kaukana omastani ja arvostan kyllä vahvoja kannanottoja, mutta en niitä erityisesti halua kenestäkään pakottaa esiin. Mulle riittää paljon hienovaraisemmatkin ilmaisut.
 
vierailija
Kyllä nyt Joksut antaa fanien juoksuttaa. Ensin potkittiin Reko kun twitteri halusi, nyt otettiin kantaa kun twitteri halusi. Selkärangattomia ovat. K ei suostunut twitteristien vaatimuksiin, nyt hän on itse stana ja Joksut jumalia. Saisivat hävetä tuo ajankohta postaukselle on niin läpinäkyvä.
 
vierailija
Eihän ne varmaan ole edes tavanneet Rosea, bojania lukuunottamatta. Miksi se heihin vaikuttaisi?
Koska jos B haluaa miellyttää uusia ystäviään, niin sitä kautta. Joksuissa tehdään varmaan monissa asioissa just niin kuin B sanoo. Pidän kaikista Joksuista, mutta kaikki varmaan tiedostaa että jos jostain syystä B lähtisi (enkä tarkoita että Palestiina-kantojen mahdollinen näkemysero olisi se syy) niin se olisi sen bändin tuho. Kaikkien muiden näen olevan korvattavissa - ei helposti, mutta kumminkin.
En siis näe että mitään JO:n hajoamista on näköpiirissä, mutta jos B:n kiinnostukset toisella puolella maailmaa vakiintuvat ja vahvistuvat niin voi se olla bändin tulevaisuuden kannalta kiinnostavaa vaikka ei välttämättä ratkaisevaa.
 
vierailija
Vieläkö se epäilijä pyörii näillä palstoilla? Nyt saisi avautua syistä. Mielenkiinnosta kyllä kuulisin, että miksi epäilet niin monia asioita esim. Miksei joku vauvalla kirjoittaja voinut sun mielestä olla Joksujen Espanjan keikalla? Mihin perustat väitteen, että vauvan ketjuun kirjoittaa vain noin 2-5 henkilöä? Mitä näitä kaikkia nyt olikaan? Niin ja miksei siellä ole sun mielestä miespuolisia kirjoittajia?
 
vierailija
Koska jos B haluaa miellyttää uusia ystäviään, niin sitä kautta. Joksuissa tehdään varmaan monissa asioissa just niin kuin B sanoo. Pidän kaikista Joksuista, mutta kaikki varmaan tiedostaa että jos jostain syystä B lähtisi (enkä tarkoita että Palestiina-kantojen mahdollinen näkemysero olisi se syy) niin se olisi sen bändin tuho. Kaikkien muiden näen olevan korvattavissa - ei helposti, mutta kumminkin.
En siis näe että mitään JO:n hajoamista on näköpiirissä, mutta jos B:n kiinnostukset toisella puolella maailmaa vakiintuvat ja vahvistuvat niin voi se olla bändin tulevaisuuden kannalta kiinnostavaa vaikka ei välttämättä ratkaisevaa.
No eilisen postauksen suhteen ei varmastikkaan oo ainakaan pahemmin mitään näkemyseroja ollut kun kerran Kris ja Jan oli jo aikasemmin allekirjoittaneet sen vetoomuksen että Israel ei sais osallistuia viisuihin.
Toivoisin vaan että Joksut ei aina taipuis noiden huutelijoiden tahtoon millon missäkin asiassa vaikka muuten heistä todella paljon tykkäänkin mutta tuo häiritsee... No eipä käy kyllä todellakaan kateeksi noita julkkiksia tänä some aikana kun aina pitäis olla ottamassa kantaa johonkin ja tekee niin tai näin niin väärin se on kuitenkin tai ei tarpeeksi tehty.
 
vierailija
Kyllä tästä "we will try to make it clear once more through music" tulee se fiilis että fanit ovat vinkuneet bändille asiasta ja nyt sitten JO yrittää vielä vääntää rautalangasta jos vaikka ymmärtäisitte. Seuraavalla kerralla (johon tuskin on pitkä aika) sitten taas joku muu asia ja tyytyväisiä ei olla ennen kuin tulee toivottu reaktio. Näkispä sen päivän kun vinkuvat jostain ja JO vähät välittää tai sanoo suoraan että mepä tehdäänkin toisin.
 
vierailija
No eilisen postauksen suhteen ei varmastikkaan oo ainakaan pahemmin mitään näkemyseroja ollut kun kerran Kris ja Jan oli jo aikasemmin allekirjoittaneet sen vetoomuksen että Israel ei sais osallistuia viisuihin.
Toivoisin vaan että Joksut ei aina taipuis noiden huutelijoiden tahtoon millon missäkin asiassa vaikka muuten heistä todella paljon tykkäänkin mutta tuo häiritsee... No eipä käy kyllä todellakaan kateeksi noita julkkiksia tänä some aikana kun aina pitäis olla ottamassa kantaa johonkin ja tekee niin tai näin niin väärin se on kuitenkin tai ei tarpeeksi tehty.
Mä luulen että eilen Mark on laittanut niille viestiä että juuuuh, laitoin stoorin ja tuli vähän palautetta, ja ne on sitten todenneet että voi helkkari, heidän takiaan läheisetkin saa kärsiä.
 
vierailija
Koska jos B haluaa miellyttää uusia ystäviään, niin sitä kautta. Joksuissa tehdään varmaan monissa asioissa just niin kuin B sanoo. Pidän kaikista Joksuista, mutta kaikki varmaan tiedostaa että jos jostain syystä B lähtisi (enkä tarkoita että Palestiina-kantojen mahdollinen näkemysero olisi se syy) niin se olisi sen bändin tuho. Kaikkien muiden näen olevan korvattavissa - ei helposti, mutta kumminkin.
En siis näe että mitään JO:n hajoamista on näköpiirissä, mutta jos B:n kiinnostukset toisella puolella maailmaa vakiintuvat ja vahvistuvat niin voi se olla bändin tulevaisuuden kannalta kiinnostavaa vaikka ei välttämättä ratkaisevaa.
Mä en kyllä usko että Bojan mitenkään haluaa miellyttää jotain uusia ystäviä 😄

Lisäksi joksut tekevät aiempaa selkeämmin biisejä nyt yhdessä ja ovat sen myös avoimesti kertoneet. Eli vaikka olen ihan samaa mieltä siitä, että Bojan ei olisi korvattavissa, hän ihan itse on pienentänyt omaa osuuttaan muiden eduksi. Tosin mun mielestä myöskään Kris ja Jan eivät olisi korvattavissa. He eivät ole samaan tapaan keulakuvia kuin bojan, mutta jos heistä jompikumpi lähtisi, bändi muuttuisi niin olennaisesti, että luultavasti siinä vaiheessa tilanne nollautuisi ja loppuporukka jatkaisi ehkä uudella nimellä ja ehkä muutenkin jollain tavalla erilaisena.
 
vierailija
Mä luulen että eilen Mark on laittanut niille viestiä että juuuuh, laitoin stoorin ja tuli vähän palautetta, ja ne on sitten todenneet että voi helkkari, heidän takiaan läheisetkin saa kärsiä.
Todennäköisemmin voi ei nyt lähtee taas laukalle, yritetään katkaista homma heti alkuunsa jotta eivät ala mustamaalaamaan enemmän. Ei se vaan toimi että hypitään fanien oikkujen mukaan.
 

Yhteistyössä