K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hassua, miten tää voi mennä tunteisiin. Aivan kuin K pettäisi Bojania Joostin kanssa, vaikka Bojanillakin taitaa olla ihan muuta mielessä nyt kuin K. Sellainen fiilis mulla, että tää menee nyt ihan väärin. Älkää vaan ottako tätä mun kommenttia kovin tosissaan. Olihan muuten NM viime vuonnakin mukana, minusta on aika jännä että K siitä huolimatta hurahti Bojaniin, vaikka suhde gf iin oli aika tuore. Kai se sitten oli kaveruutta, mutta näyttääkö K samalta Joostin kanssa, puhuuko yhtä tunteella tästä.
Luulen, että kun täällä kompostissa joku alkaa trollaamaan, niin siihen vastataan samalla mitalla, tai vähän isommalla mitalla. Vähän naurattaa tämä.
 
vierailija
Miksi hän siellä olisi? B:llä lienee oikeasti kova kiire studiolla ja näiden kahden ainakin viisuissa nähty yhteys lienee ohi. Jos joskus haluavat/ehtivät nähdä, niin saanevat sovittua tapaamisensa jonnekin muualle.

Ja NM on tietysti siellä, miksi hän puolestaan taas ei olisi? K ja hän eivät varmaan käy p*skallakaan erikseen.
Mulla on sellainen ystäväpariskunta, jo vanha pari, joka tekee kaiken edelleen yhdessä. Heillä se on toiminut. Sopivat toisilleen. Ei tämä mun ystäväni kuitenkaan raahaa miestään meidän tapaamisiin, vaikka joskus mua vähän harmittaa kun hän järjestelee meidänkin tapaamiset sen mukaan ettei yhteiselo puolison kanssa häiriinny.
 
vierailija
Niinpä, ei Kärtsää muistakaan ja K lla on Joost laastarina.
Mua kiinnostaisi kyllä (vaikka asia ei kuulu mulle tietenkään ym.), millaiset K/B-välit ovat nykyään. Uskon ihan että ovat ystäviä tai hyviä kavereita, mutta mitä enemmän aikaa kuluu viisuista ja miten paljon enemmän tähän saagaan tulee lisää ihmisiä, sitä vähemmän uskon, että heidän yhteytensä missään vaiheessakaan oli mitenkään ekstraspesiaali. Olen katsonut joitain vuodentakaisia viisuklippejä ja näyttää ne nyt erilaisilta, mitä silloin.
Boitsu on musta ihana, mutta koska kompostissa ollaan, niin voinee miettiä myös tuota S-kuviota. Ihan tosi kätevää, että se, jota Boitsu on päätynyt (ehkä tai ilmeisesti) deittailemaan, on amerikkalainen superjulkkis, jolla on varmaan laajat kontaktit elokuva-alalla, ehkä musiikissakin ja suuren maailman piireissä muutenkin. Voi olla tietysti kyse aidosta ja suurestakin rakkaudesta, mutta aika samalla tavalla kätevästi viisuistakin löytyi parhaaksi kaveriksi ennakkosuosikki.
 
vierailija
Mua kiinnostaisi kyllä (vaikka asia ei kuulu mulle tietenkään ym.), millaiset K/B-välit ovat nykyään. Uskon ihan että ovat ystäviä tai hyviä kavereita, mutta mitä enemmän aikaa kuluu viisuista ja miten paljon enemmän tähän saagaan tulee lisää ihmisiä, sitä vähemmän uskon, että heidän yhteytensä missään vaiheessakaan oli mitenkään ekstraspesiaali. Olen katsonut joitain vuodentakaisia viisuklippejä ja näyttää ne nyt erilaisilta, mitä silloin.
Boitsu on musta ihana, mutta koska kompostissa ollaan, niin voinee miettiä myös tuota S-kuviota. Ihan tosi kätevää, että se, jota Boitsu on päätynyt (ehkä tai ilmeisesti) deittailemaan, on amerikkalainen superjulkkis, jolla on varmaan laajat kontaktit elokuva-alalla, ehkä musiikissakin ja suuren maailman piireissä muutenkin. Voi olla tietysti kyse aidosta ja suurestakin rakkaudesta, mutta aika samalla tavalla kätevästi viisuistakin löytyi parhaaksi kaveriksi ennakkosuosikki.
Aika lailla samoja ajatuksia on minulla. Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kiinnostaisi tietää, millaiset ovat K ja B välit tällä hetkellä. Jotain ilmeisesti tapahtui Suomen keikkojen yhteydessä. Pettyikö joku? Noinhan ihmissuhteissa saattaa käydä, että alussa luulee huumassaan sen olevan ikuista. B kyllä onnistuu löytämään ne hyödylliset ystävät, on kertonut olevansa kiinnostunut näyttelemisestä ja sattuipa taas sopivasti tämä Sadieen tutustuminen. Voihan siinä samalla olla kyse myös suuresta rakkaudesta. Mä olen siis edelleen bojanisti, mutta vähän hämmentyneellä mielellä.
 
vierailija
Hassua, miten tää voi mennä tunteisiin. Aivan kuin K pettäisi Bojania Joostin kanssa, vaikka Bojanillakin taitaa olla ihan muuta mielessä nyt kuin K. Sellainen fiilis mulla, että tää menee nyt ihan väärin. Älkää vaan ottako tätä mun kommenttia kovin tosissaan. Olihan muuten NM viime vuonnakin mukana, minusta on aika jännä että K siitä huolimatta hurahti Bojaniin, vaikka suhde gf iin oli aika tuore. Kai se sitten oli kaveruutta, mutta näyttääkö K samalta Joostin kanssa, puhuuko yhtä tunteella tästä.
Se koko Euroviisuissa olo aika oli Kärtsälle tunnemyrskyä. Ainutlaatuinen paikka ja tilanne. Vielä ennakkosuosikin asemassa, jota kaikki ihaili. Joostin kanssa ei ole vielä tullut eteen sellaista tilannetta, että K puhuisi hänestä tunteella. Se päivä voi vielä koittaa tai sitten ei.
 
vierailija
Mua kiinnostaisi kyllä (vaikka asia ei kuulu mulle tietenkään ym.), millaiset K/B-välit ovat nykyään. Uskon ihan että ovat ystäviä tai hyviä kavereita, mutta mitä enemmän aikaa kuluu viisuista ja miten paljon enemmän tähän saagaan tulee lisää ihmisiä, sitä vähemmän uskon, että heidän yhteytensä missään vaiheessakaan oli mitenkään ekstraspesiaali. Olen katsonut joitain vuodentakaisia viisuklippejä ja näyttää ne nyt erilaisilta, mitä silloin.
Boitsu on musta ihana, mutta koska kompostissa ollaan, niin voinee miettiä myös tuota S-kuviota. Ihan tosi kätevää, että se, jota Boitsu on päätynyt (ehkä tai ilmeisesti) deittailemaan, on amerikkalainen superjulkkis, jolla on varmaan laajat kontaktit elokuva-alalla, ehkä musiikissakin ja suuren maailman piireissä muutenkin. Voi olla tietysti kyse aidosta ja suurestakin rakkaudesta, mutta aika samalla tavalla kätevästi viisuistakin löytyi parhaaksi kaveriksi ennakkosuosikki.
Mä uskon että välit voi olla tietyssä hetkessä ekstraspesiaalit, mutta niin kuin sanoit, että kun aikaa kuluu niin siinä se spesiaalius usein haalenee. Ehkä itsekin 20-30 - vuotiaana vielä olin tunteissani ja ajatuksissani jotenkin ehdottomampi ja uskoin ikuisiin ystävyyksiin, mutta niinpä ovat vuodet tehneet tehtävänsä monissa suhteissa kun elämät ovat erillään. Elämä on.
 
vierailija
Mä uskon että välit voi olla tietyssä hetkessä ekstraspesiaalit, mutta niin kuin sanoit, että kun aikaa kuluu niin siinä se spesiaalius usein haalenee. Ehkä itsekin 20-30 - vuotiaana vielä olin tunteissani ja ajatuksissani jotenkin ehdottomampi ja uskoin ikuisiin ystävyyksiin, mutta niinpä ovat vuodet tehneet tehtävänsä monissa suhteissa kun elämät ovat erillään. Elämä on.
Liputan sun kommentille. Myös se tilanne jossa B ja K tutustui oli spesiaali. Eiköhän Euroviisut ja siellä heidän tapaamansa henkilöt jää ikuisiksi ajoiksi heidän mieleensä. Vaikka ystävyys ja yhteydenpito haalenisi, niin näistä jää ne suuret muistot. Mä myös ajattelin niin, että vaikka K:n ja B:n välit olisivat olleet spesiaalit, niin ei se tarkoita sitä, etteikö välit myös muiden ystävien kanssa voisi olla sitä. Se tilanne Euroviisuissa vei vain mukanaan sen ainutlaatuisuuden takia.
 
vierailija
Aika lailla samoja ajatuksia on minulla. Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kiinnostaisi tietää, millaiset ovat K ja B välit tällä hetkellä. Jotain ilmeisesti tapahtui Suomen keikkojen yhteydessä. Pettyikö joku? Noinhan ihmissuhteissa saattaa käydä, että alussa luulee huumassaan sen olevan ikuista. B kyllä onnistuu löytämään ne hyödylliset ystävät, on kertonut olevansa kiinnostunut näyttelemisestä ja sattuipa taas sopivasti tämä Sadieen tutustuminen. Voihan siinä samalla olla kyse myös suuresta rakkaudesta. Mä olen siis edelleen bojanisti, mutta vähän hämmentyneellä mielellä.
Ei välttämättä kukaan pettynyt, eikä edes tapahtunut mitään sen ihmeempiä kyseisen kiertueen aikana. Jos nyt jotain pitäisi tässä arvuutella, niin sanoisin että viisukupla puhkesi lopulta täysin ja se kiireinen arki astui kuvioihin. Ei se tunne ollutkaan niin ihana ja kestävä kuin miltä se viisuissa tuntui. Tämä on vaan tällaista mun omaa spekulaatiota ja voi olla että jotakin tapahtui ainoastaan meidän katsojien silmissä. Välit voi pojilla olla edelleen tosi hyvät, mutta koska me ei saatu ns. shippaukseen sopivaa materiaalia heiltä, niin olo jäi vähän kylmäksi monella.
 
vierailija
Aika lailla samoja ajatuksia on minulla. Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kiinnostaisi tietää, millaiset ovat K ja B välit tällä hetkellä. Jotain ilmeisesti tapahtui Suomen keikkojen yhteydessä. Pettyikö joku? Noinhan ihmissuhteissa saattaa käydä, että alussa luulee huumassaan sen olevan ikuista. B kyllä onnistuu löytämään ne hyödylliset ystävät, on kertonut olevansa kiinnostunut näyttelemisestä ja sattuipa taas sopivasti tämä Sadieen tutustuminen. Voihan siinä samalla olla kyse myös suuresta rakkaudesta. Mä olen siis edelleen bojanisti, mutta vähän hämmentyneellä mielellä.
Nää Suomen viime keikat muakin mietityttää. Toisaalta ennen niitä kaikki tuntui olevan enemmän kuin hyvin julkisuudessa olleissa haastiksissa eikä vierailun aikana julki tulleessa materiaalissakaan ollut sinänsä mitään vikaa, mutta joku laimeus toisaalta välittyi. Ei yhteiskuvia, ei (muistaakseni) Boitsulta kiitoksia tmv.
En kaivannut mitään kourintaesityksiä tai something more -läppiä NT:n jatkoksi, mutta esim. yhdenkin yhteiskuvan saaminen olisi ollut ihan kiva. Tajusiko jompi kumpi tai kummatkin, että entistä yhteyttä/tunnetta ei sittenkään enää ole ja siksi tunnelma oli ehkä laimea/apea tmv? Tallinnnan CCC toki on hieno, mutta siinä on mun omin silmin sellaista jäähyväisfiilistä.
Ja tekevät ja tekivät ihan miten halusivat toki ja saattaa ystävyys olla vaikka paremmissa kantimissa kuin koskaan, mutta mitäs täällä muutakaan tekisi kuin spekuloisi....
 
vierailija
Näistä kaikista K:n vuoden aikana tapaamista ihmisistä Joost on sellainen, jonka kanssa ystävyys voisi mun mielestä kantaa tosi pitkälle. Ovat niin samanhenkisiä K:n kanssa. Toki hekin asuvat eri maissa ja ovat kumpikin kiireisiä, joten vasta aika tulee näyttämään senkin. Varmasti K on ystävystynyt myös Tommyn, Peksin, Alen ym. kanssa, mutta tiivis yhteydenpito jää, kun tilanteet muuttuvat. Vanhat ystävät ja perhe tuntuvat olevan K:lle tosi tärkeitä.
 
vierailija
Aika lailla samoja ajatuksia on minulla. Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kiinnostaisi tietää, millaiset ovat K ja B välit tällä hetkellä. Jotain ilmeisesti tapahtui Suomen keikkojen yhteydessä. Pettyikö joku? Noinhan ihmissuhteissa saattaa käydä, että alussa luulee huumassaan sen olevan ikuista. B kyllä onnistuu löytämään ne hyödylliset ystävät, on kertonut olevansa kiinnostunut näyttelemisestä ja sattuipa taas sopivasti tämä Sadieen tutustuminen. Voihan siinä samalla olla kyse myös suuresta rakkaudesta. Mä olen siis edelleen bojanisti, mutta vähän hämmentyneellä mielellä.
Mä en usko että kukaan pettyi tai että mitään tapahtui. Se että Bllä oli uusi suhde tänne tullessaan, hillitsi sitä entisenlaista käytöstä. Ei esim. jakanut kuin sen yhden keilauspätkän stoorissaan ja lavalla oli Kn kanssa ihan eri ihminen. Kta ei ole tyde ennenkään hidastanut ja olisi varmasti jatkanut samalla tavalla, mutta B ei halunnut enää tällaista matskua nettiin. Ehkä se ennen tänne tuloa Brotherin korostaminen oli myös sitä, että tajutkaa jo me ollaan vain ystäviä.
 
vierailija
Nää Suomen viime keikat muakin mietityttää. Toisaalta ennen niitä kaikki tuntui olevan enemmän kuin hyvin julkisuudessa olleissa haastiksissa eikä vierailun aikana julki tulleessa materiaalissakaan ollut sinänsä mitään vikaa, mutta joku laimeus toisaalta välittyi. Ei yhteiskuvia, ei (muistaakseni) Boitsulta kiitoksia tmv.
En kaivannut mitään kourintaesityksiä tai something more -läppiä NT:n jatkoksi, mutta esim. yhdenkin yhteiskuvan saaminen olisi ollut ihan kiva. Tajusiko jompi kumpi tai kummatkin, että entistä yhteyttä/tunnetta ei sittenkään enää ole ja siksi tunnelma oli ehkä laimea/apea tmv? Tallinnnan CCC toki on hieno, mutta siinä on mun omin silmin sellaista jäähyväisfiilistä.
Ja tekevät ja tekivät ihan miten halusivat toki ja saattaa ystävyys olla vaikka paremmissa kantimissa kuin koskaan, mutta mitäs täällä muutakaan tekisi kuin spekuloisi....
Uskon edelleen, että joku syy siihen oikeasti oli, että Suomen vierailusta välittyi laimea kuva. Ristiriitainen tilanne, kun joksut oli kuitenkin kutsuttu K n vanhempien kotiin, mikä taas kertoisi läheisistä väleistä. Ja tosiaan, vaikka ei haluttaisikaan enää jatkaa vihjailuja K ja B suhteesta, niin luulisi, että olisivat voineet postata jotain kaverikuvia vaikka kaikkien joksujen kanssa. Joksutkaan eivät olleet ollenkaan postaus tuulella. Kirsikkana kakussa vielä se vanhojen vitsien väsynyt kertaus keilailutilanteessa. Oliko syynä B n uusi rakkaus, K n jääminen/jättäminen pois bussista, yhteyden luonnollinen katoaminen? Ruissi ehkä kertoo jotain tai sitten ei.
 
vierailija
Mä en usko että kukaan pettyi tai että mitään tapahtui. Se että Bllä oli uusi suhde tänne tullessaan, hillitsi sitä entisenlaista käytöstä. Ei esim. jakanut kuin sen yhden keilauspätkän stoorissaan ja lavalla oli Kn kanssa ihan eri ihminen. Kta ei ole tyde ennenkään hidastanut ja olisi varmasti jatkanut samalla tavalla, mutta B ei halunnut enää tällaista matskua nettiin. Ehkä se ennen tänne tuloa Brotherin korostaminen oli myös sitä, että tajutkaa jo me ollaan vain ystäviä.
Tähän uskon minäkin sanasta sanaan.
 
vierailija
Mä en usko että kukaan pettyi tai että mitään tapahtui. Se että Bllä oli uusi suhde tänne tullessaan, hillitsi sitä entisenlaista käytöstä. Ei esim. jakanut kuin sen yhden keilauspätkän stoorissaan ja lavalla oli Kn kanssa ihan eri ihminen. Kta ei ole tyde ennenkään hidastanut ja olisi varmasti jatkanut samalla tavalla, mutta B ei halunnut enää tällaista matskua nettiin. Ehkä se ennen tänne tuloa Brotherin korostaminen oli myös sitä, että tajutkaa jo me ollaan vain ystäviä.
Mua oikeasti nyt huvittaa, kun keikkojen jälkeen joka oaikassa huudettiin, et kun K raahaa tyttistä mukanaan niin B on surullinen yms. ja Bllä olikin koko ajan jo uusi rakkaus. Nyt katsoo kaikkea ihan uusin silmin kun tää Sadie juttu tuli tietoon.
 
vierailija
Oliko niin, että K oli edelleen samoissa tunnelmissa Bojanin suhteen kuin aiemmin, mutta B ei rumasti sanoen ollut enää uuden suhteensa takia kiinnostunut. Luulisi, että Bojanilta olisi riittänyt tunteita myös Kärtsälle uudesta suhteesta riippumatta, jos kyse hänen puoleltaan olisi ollut 30-40 vuotta kestävästä ikuisesta ystävyydestä. Ovat myös siinä mielessä eri tilanteessa, että Kärtsällä oli gf jo silloin kun tutustuivat. K n puolella tilanne ei ole muuttunut, B n kaiketi on. Samaa tunnetta ei Bojanilta enää löydy kuin ljubav videossa oli?
 

Yhteistyössä