K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, oon samaa mieltä että ovat. Musta Bojan on myös mutta ovat erilaisia kaikki. Mutta uskon että tiedän vähän mitä haet. Ehkä sellaista vähän ilkikurisen tai suoran röyhkeää kuumuutta? Ainakin k:saa ja T:ssä on sitä. Bojanillakin on välillä sitä joissain katseissa, mutta musta se hänen kuumuutensa on yleisesti sellaista herkempää.
Korjaan että sellaista kivaa ilkikurisuutta on Bojanissakin paljon, sitä suoraa röyhkeyttä ei niin paljon.
 
vierailija
En tiedä, kuinka paljon liittyy karismaan, mutta yksi ominaisuus, joka vetää puoleensa on ääni. Siis puheääni, sellainen matala, soinnukas ja syvä. Tulee itse asiassa muutama suomalainen näyttelijä mieleen näistä ominaisuuksista.
 
vierailija
"Oletko koskaan miettinyt, minkälainen on karismaattinen ihminen? Se tietty tyyppi, joka kävellessään huoneeseen, saa kaikkien huomion ja joka kiinnostaa kaikkia. Huomiota voi toki saada ulkonäönkin avulla, mutta karisma ei ole ulkonäöstä kiinni.

(...) karisma on joukko ominaisuuksia, joita voi harjoitella ja kehittää, kuten muitakin taitoja.

Karisma muodostuu kahdeksasta osa-alueesta, jotka ovat läsnäolo, innoitus, viestintä, olemus, itsetunto, tunneäly, rohkeus ja aitous. Kun nämä asiat ovat kunnossa ja tasapainossa, ihmisellä on karismaa eli vakuuttavuutta, uskottavuutta ja niiden tuomaa vaikutusvaltaa."

 
vierailija
Esim Etel on karismaattinen ja läsnäoleva tanssijana. Sen huomaa siitä, että jos on useampi naistanssija vierekkäin, katse kiinnittyy hänen liikekieleensä. (Esim viisukoreografiassa)
 
vierailija
"Oletko koskaan miettinyt, minkälainen on karismaattinen ihminen? Se tietty tyyppi, joka kävellessään huoneeseen, saa kaikkien huomion ja joka kiinnostaa kaikkia. Huomiota voi toki saada ulkonäönkin avulla, mutta karisma ei ole ulkonäöstä kiinni.

(...) karisma on joukko ominaisuuksia, joita voi harjoitella ja kehittää, kuten muitakin taitoja.

Karisma muodostuu kahdeksasta osa-alueesta, jotka ovat läsnäolo, innoitus, viestintä, olemus, itsetunto, tunneäly, rohkeus ja aitous. Kun nämä asiat ovat kunnossa ja tasapainossa, ihmisellä on karismaa eli vakuuttavuutta, uskottavuutta ja niiden tuomaa vaikutusvaltaa."

Kerran mun työpaikalla kävi 6 hengen miesryhmä tutustumassa meidän laitteisiin.
Siellä oli yksi joka täytti heti koko huoneen olemuksellaan, en ees huomannut muita vaan tämän yhden joka ei edes puhunut mitään eikä mitenkään tehnyt itseään tykö.
Vierailun jälkeen oltiin kaikki että mitä ihmettä just tapahtui...
 
vierailija
"Oletko koskaan miettinyt, minkälainen on karismaattinen ihminen? Se tietty tyyppi, joka kävellessään huoneeseen, saa kaikkien huomion ja joka kiinnostaa kaikkia. Huomiota voi toki saada ulkonäönkin avulla, mutta karisma ei ole ulkonäöstä kiinni.

(...) karisma on joukko ominaisuuksia, joita voi harjoitella ja kehittää, kuten muitakin taitoja.

Karisma muodostuu kahdeksasta osa-alueesta, jotka ovat läsnäolo, innoitus, viestintä, olemus, itsetunto, tunneäly, rohkeus ja aitous. Kun nämä asiat ovat kunnossa ja tasapainossa, ihmisellä on karismaa eli vakuuttavuutta, uskottavuutta ja niiden tuomaa vaikutusvaltaa."

Musta esim. Jussi Halla-aho ja Hjallis Harkimo tuovat karismaa koskeviin keskusteluihin usein mielenkiintoisen lisän. Toiset näkee heissä sitä aivan valtavasti ja osaa puistattaa jo ajatus siitä. Ei kuitenkaan kuulu tähän keskusteluun.
 
vierailija
Esim Etel on karismaattinen ja läsnäoleva tanssijana. Sen huomaa siitä, että jos on useampi naistanssija vierekkäin, katse kiinnittyy hänen liikekieleensä. (Esim viisukoreografiassa)
Olen samaa mieltä. Sitten on sellaisia henkilöitä, joiden karismaa ja ulkonäköä ei heti huomaa. Tanssija Jesse oli mulle sellainen. Havahduin hänen valtavaan läsnäoloon ja upeaan ulkonäköön vasta Kärtsän viisu vuoden jälkeen.
 
vierailija
Mun mielestä Cole on paremman näköinen ja valovoimaisempi. Ehkä tuossa kuvassa jotain samaa B:n kanssa mutta muuten ei.
On musta aika monissakin kuvissa samaa, tuossa erityisen paljon. Jännä miten me nähdään eri tavalla, musta juuri valovoimaisuus on se, mitä B:ssa on enemmän. B menee ihan kevyesti ohi monesta muustakin todella isosta tähdestä mulla.
 
vierailija
On musta aika monissakin kuvissa samaa, tuossa erityisen paljon. Jännä miten me nähdään eri tavalla, musta juuri valovoimaisuus on se, mitä B:ssa on enemmän. B menee ihan kevyesti ohi monesta muustakin todella isosta tähdestä mulla.
Kun käyn näissä K/B aiheeseen liittyvissä ketjuissa niin koen tulleeni johonkin vaihtoehtoiseen todellisuuteen. Näissä ketjuissa ei normaalit luonnonlait paljon paina.
 

Yhteistyössä