K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon vaan edelleen skeptinen sen sadien kiertueella olemisen suhteen. On niin epämääräisiä ne silminnäkijälausunnot. Joku nähnyt sen jossain tupakkapaikalla, joku katsomossa, joku matkalaukun kanssa tulossa keikkapaikalle, joku bojanin kanssa menossa kaupungille. Yksi kertoi tervehtineensä sitä oikein kädestä pitäen. Mutta kaikista näistä tilanteista on aina vaan se yksi näköhavainto, kukaan muu ei ole nähnyt samaa, vaikka paikalla on ollut aina paljon porukkaa.
Mä uskon että Sadiella ja Bojanilla on suhde mutta ainakin kiertuebussissa mukana olo epäilyttää. On hajanaisia havaintoja aina yksittäiseltä ihmiseltä, mutta ei kai yhtään tunnistettavaa kuvaa. Enkä jaksa uskoa siihen että kaikki Sadien nähneet olisivat niin hienotunteisia että olisivat olleet ottamatta kuvia (perustuen mm. siihen että yhdestä ainoastaan NY:n baarikeikastakin oli heti salakuva).
Ja sitten käytännössä: Joksut olivat kiertueella töissä. Lähtisikö sinne mukaan yhden tuore tyttöystävä, suureksi osaksi ventovieraiden äijien joukkoon? Etenkin jos tiedossa oli että kiertuetauolla suht pian näkevät NY:ssa. Tietysti bussin ulkopuolella olisi kahdenkeskistä aikaa mutta aika tiukat työaikataulut Joksuilla taisi olla. Ja hikinen keikkabussi ei ole mikään romanttisin ympäristö varmaankaan, vaikka kuinka samassa punkassa pääsisikin nukkumaan ym.
 
vierailija
Mä epäilen kanssa. Olis se nyt aika todennäköistä että S olisi johonkin tallentunut ihan vahingossakin jos siitä näköhavaintojakin on. Kuvaat poikia, kiertuebussia, jonoa tms ja samalla S jää myös siihen taustalle.
 
vierailija
Mä muistan ainakin twitterissä useammankin näköhavainnon Sadiesta Berliinissä, harmi vaan kun ei muista enää yhtään niitten tilejä että vois käydä tutkiin asiaa uudestaan :D
Tänään tumppua selatessa osui tää keikkaraportti Malmöstä, joka on melko pitkä ja siinä mainitaan että ois nähty Dn ja Sn menevän Joksujen keikkabussiin


Ja joo ei näistä tietenkään voi varmuutta olla höpöttelevätkö vaan omiaan
Olin tän lukenutkin, seurataan toisiamme ton kirjottajan kanssa 😊 Just näitä mietin, kun tosiaan en tainnut muilta lukea samaa, päinvastoin tuli niitä väitteitä että sadie ei ollut ruotsissa ollenkaan mutta Oslossa näkyi taas.
 
vierailija
Mä uskon että Sadiella ja Bojanilla on suhde mutta ainakin kiertuebussissa mukana olo epäilyttää. On hajanaisia havaintoja aina yksittäiseltä ihmiseltä, mutta ei kai yhtään tunnistettavaa kuvaa. Enkä jaksa uskoa siihen että kaikki Sadien nähneet olisivat niin hienotunteisia että olisivat olleet ottamatta kuvia (perustuen mm. siihen että yhdestä ainoastaan NY:n baarikeikastakin oli heti salakuva).
Ja sitten käytännössä: Joksut olivat kiertueella töissä. Lähtisikö sinne mukaan yhden tuore tyttöystävä, suureksi osaksi ventovieraiden äijien joukkoon? Etenkin jos tiedossa oli että kiertuetauolla suht pian näkevät NY:ssa. Tietysti bussin ulkopuolella olisi kahdenkeskistä aikaa mutta aika tiukat työaikataulut Joksuilla taisi olla. Ja hikinen keikkabussi ei ole mikään romanttisin ympäristö varmaankaan, vaikka kuinka samassa punkassa pääsisikin nukkumaan ym.
Minä uskon kun kuitenkin Sadiesta on raportoinut niin moni erillinen fani, myös vanhempia fiksuja faneja kuten tuo äsken linkattu on yli 30v. Eihän Joksuja tai Damoniakaan salakuvattu kiertueen aikana paitsi se yksi ukrainalainen joka nyt on onkin stalkkeri.
 
vierailija
Minä uskon kun kuitenkin Sadiesta on raportoinut niin moni erillinen fani, myös vanhempia fiksuja faneja kuten tuo äsken linkattu on yli 30v. Eihän Joksuja tai Damoniakaan salakuvattu kiertueen aikana paitsi se yksi ukrainalainen joka nyt on onkin stalkkeri.
Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.
 
vierailija
Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.
Jos Sadie on ollut mukana, taatusti on pitänyt huolen, ettei häntä nähdä.
 
vierailija
Mä epäilen kanssa. Olis se nyt aika todennäköistä että S olisi johonkin tallentunut ihan vahingossakin jos siitä näköhavaintojakin on. Kuvaat poikia, kiertuebussia, jonoa tms ja samalla S jää myös siihen taustalle.
Nimenomaan. Eikä todellakaan kaikki ne sadat ihmiset siellä keikoilla ole mitenkään hienotunteisia, jotka eivät miks nappaisi kuvia vaan ajattelisivat tuon kokoluokan julkkiksen nähdessään ainoastaan että kerronpa tästä kavereille, katsotaan uskovatko
 
vierailija
Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.
Jos hän ei ole käynyt ruokakaupassa ym? Ja keikkapaikoilla on vaan nopeasti mennyt sisään ja korkeintaan vilkuttanut. Eihän Käärijästäkään tullut mitään kuvia Kultsalta vaikka usea raportoi nähneensä hänen saapuneen paikalle tai poistuneen. Hän tuli vasta sunnuntaina illalla moikkaamaan faneja.

Eikä Sadieta helposti tunnistaisi jos hänellä on löysät farkut ja huppari ja lippis päässä.
 
vierailija
Eipä ole Lewis Capaldistakaan kuvia vaikka hän oli Glasgown keikalla. Tai Gustaphista Antwerpenissä.
Oli capaldista kuva parvella. Tai siis varmaan useampikin mutta yhden vain näin. Gustaph taas oli lavalla, ei kukaan epäile sen mukanaoloa. Mutta sadie lienee kyllä kiinnostavampi fanikunnan kannalta, siksikin on niin outoa ettei siitä oikeastaan ole kuin huhuja.
 
vierailija
No se livettäjä Kris F sanoi jollakin keikalla pitämänsä IG liven aikana chatissä nähneensä Sadien. Muistaakseni sanoi jotenkin niin, että juuri kyseisellä keikkapaikalla ei ollut nähnyt, mutta olisiko ollut edellisenä päivänä. Itse ainakin uskon häntä, enkä keksi syytä miksi valehtelisi.
 

Yhteistyössä