Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietääkö kukaan, kokemuksia, voiko tulla illalla ja viettää sen lisäksi koko yön miehen kanssa useaan kertaan rakastellen ja aamulla vielä sellaiset kunnon kyydit niin että tietää saaneensa 😂 Sellainen puoli vrk:n rakastelu aina välillä nukkuen ja syöden ja saunoen ja taas rakastelua 🥰. Tuo että ilmaiseksi antaa on erikoista🤔. Hän ehkä hyvin varakas nainen 🤑?!
 
vierailija
Tietääkö kukaan, kokemuksia, voiko tulla illalla ja viettää sen lisäksi koko yön miehen kanssa useaan kertaan rakastellen ja aamulla vielä sellaiset kunnon kyydit niin että tietää saaneensa Sellainen puoli vrk:n rakastelu aina välillä nukkuen ja syöden ja saunoen ja taas rakastelua . Tuo että ilmaiseksi antaa on erikoista. Hän ehkä hyvin varakas nainen ?!
Satu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.
 
vierailija
Näin Mimosan eilen Suomipoppareilla ja alkoi kalu kangistua heti vaikka ei ollut mitkään muodot esillä pukeutumisen suhteen. Voisi kyllä pukeutumisella tuoda esiin muotojaan paremmin koska ne on juuri oikeissa paikoissa. Odotan hetkeä että pääsen hänen sisään. Tuo mitä täällä on kirjoitettu ettei ehkä saa orgasmia täytyy yrittää korjata, itselle tärkein osa että nainen laukeaa, se tunne kalussa on upeinta mitä seksissä voi tuntea. Otan haasteen vastaan 🐇
 
vierailija
Itse miettinyt että Mimosan pillu tuntuu niin taivaalliselta jo nyt niin siihen jos lisää orgasmin supistelut vielä päälle niin varmaan oma laukeaminen olisi tuon pillun tiukkuudella sellainen että pääsisi varmaan naapureiden suureen suosioon 🤣
 
vierailija
Kun kukaan ei vastaa niin vastaan minä, kiitos Mimosa 🥰 Olet nainen ja ihana nainen ja hyvin isolla N llä !!!!!!!! Minä joka jo olen saanut kokea sinut moneen kertaan kiitän sitä päivää jolloin ymmärsin ottaa sinuun yhteyttä 🤗 Rakastelu kanssasi on ainutlaatuista. Haluan oppia tuottamaan nautintoa sinulle yhä paremmin ja paremmin ❤😍🥰 KIITOS ❤
 
vierailija
Kun Mimosa pilluaan nuolettaa, se miesten puutetta kuolettaa. Saa miehet maistaa Mimosan makeaa mettä, tätä ihanaa lemmen vettä. Mimosa naiseuden sulojaan meille suo, se hyvän olon meille luo. Kun saamme rakastella ihanaa naista, vaihtuu meillä iloksi elämän kaista, Tuo tunne kun lemmen keppi laukeaa, ah oloa kuinka elo on taas raukeaa. Ei tarvitse meidän puutteessa lymyillä, voi tyytyväisenä hymyillä. 🥰
 
vierailija
Täällä ei paljon naiset kirjoita mutta rohkenen kirjoittaa. Miehelläni ja minulla ei ole juurikaan seksiä joka itseäni ei häirinnyt mutta mies on kuin peppuun ammuttu karhu. Keskustelimme viimeviikolla aiheesta ja päädyimme siihen että kumpikin saa käydä harrastamassa seksiä vapaasti mutta vain sillä ehdoin ettei siihen liity muuta kuin seksi. Itselle aukeni sitten tilaisuus ja päädyin sänkyyn viikonloppuna ja se oli vieraan kanssa ihanaa, nyt haluan lisää. Mieheni sen sijaan ei saanut mitään ja nyt vasta sitten olikin äkäinen. Sanoi että helppoahan se naisena mutta miehenä todella paljon vaikeampaa. Lopulta päädyin sanomaan että entä jos käyt alan ammattilaisen kanssa koska itselläni ei vaan nappaa. Syy hänen hyvin vähäinen satsaus ja sen kautta myös pieni varustus häiritsee. Ennen varustuksella ei ollut niin suurta merkitystä koska tykkäsi nuolla ja muutenkin huomioida. Nyt sisään max 10 kertaa ja karjaisu saa tuntemaan itseni sahapukiksi, tehnyt tehtävänsä ja lasti luovutettu. Itse olen sitä mieltä että seksi kuuluu kaikille mutta antaa ei tarvitse edes omalle miehelle jos siitä ei saa itse mitään muuta kuin lastin sisään. Siksi on myös tärkeää että hän saisi jostain seksiä, siksi arvostan tätä mitä Mimosa teet. Autat myös parisuhteita voimaan paremmin, mistä tiedän, mieheni sai tänään päivällä ja nyt on yhtä hymyä koko mies. Kuka kärsii, ei ainakaan meillä kumpikaan.
 
vierailija
Täällä ei paljon naiset kirjoita mutta rohkenen kirjoittaa. Miehelläni ja minulla ei ole juurikaan seksiä joka itseäni ei häirinnyt mutta mies on kuin peppuun ammuttu karhu. Keskustelimme viimeviikolla aiheesta ja päädyimme siihen että kumpikin saa käydä harrastamassa seksiä vapaasti mutta vain sillä ehdoin ettei siihen liity muuta kuin seksi. Itselle aukeni sitten tilaisuus ja päädyin sänkyyn viikonloppuna ja se oli vieraan kanssa ihanaa, nyt haluan lisää. Mieheni sen sijaan ei saanut mitään ja nyt vasta sitten olikin äkäinen. Sanoi että helppoahan se naisena mutta miehenä todella paljon vaikeampaa. Lopulta päädyin sanomaan että entä jos käyt alan ammattilaisen kanssa koska itselläni ei vaan nappaa. Syy hänen hyvin vähäinen satsaus ja sen kautta myös pieni varustus häiritsee. Ennen varustuksella ei ollut niin suurta merkitystä koska tykkäsi nuolla ja muutenkin huomioida. Nyt sisään max 10 kertaa ja karjaisu saa tuntemaan itseni sahapukiksi, tehnyt tehtävänsä ja lasti luovutettu. Itse olen sitä mieltä että seksi kuuluu kaikille mutta antaa ei tarvitse edes omalle miehelle jos siitä ei saa itse mitään muuta kuin lastin sisään. Siksi on myös tärkeää että hän saisi jostain seksiä, siksi arvostan tätä mitä Mimosa teet. Autat myös parisuhteita voimaan paremmin, mistä tiedän, mieheni sai tänään päivällä ja nyt on yhtä hymyä koko mies. Kuka kärsii, ei ainakaan meillä kumpikaan.
Itsellä palaa nalli myös nopeasti jos seksiä saa satunnaisesti/ vastapuoli pihtaa yms. Toki kykenen useampaan kierrokseen illassa ja jos seksi on säännöllistä niin vehkeen hallinta on parempi ja varvit pidempiä. Säännöllinen seksi kasvattaa myös itsetuntoa, toisen huomioimista enemmän ja kokeilun halua😉. Kannattaa myös siis katsoa itse peiliin, miettiä mikä kivistää ja kasvaa👍
 

Yhteistyössä