Astra Zeneca myöntää koronarokotteidensa haittavaikutukset

vierailija
Tästäkö johtuu kun suuri määrä timmikuntoisia urheilijoita on kuukahtanut pelikentille koronarokotusten alettua?

En muista ollenkaan vataavista uutisista vuosikymmenten aikana aiemmin
Tänne palstalle on useaan otteeseen linkitetty tietoja urheilijoiden kuolemista, joita on lähes sadan vuoden ajalta ja myös syistä miksi nuori "terve" urheilija kuolee sydänkohtaukseen mutta tuntuu olevan että joidenkin aivot eivät suostu sisäistämään mitään mikä taistelee omia luuloja vastaan.
 
vierailija
Vauhkalalla on ollut taitava lakimieskaveri, joka on neuvonut kuinka saada rahaa helpolla ennakkotapauksella. Amerikan malliin kaikesta voi saada korvauksen mikäli asiaa ei ole erityisesti mainittu, varoitettu, kirjattu, opastettu, kerrottu.....
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Vauhkalalla on ollut taitava lakimieskaveri, joka on neuvonut kuinka saada rahaa helpolla ennakkotapauksella. Amerikan malliin kaikesta voi saada korvauksen mikäli asiaa ei ole erityisesti mainittu, varoitettu, kirjattu, opastettu, kerrottu.....
Huom tämä!

Pohjimmiltaan Mika Vauhkala pyrkiikin tuomaan esille saamatta jäänyttä kahvikuppia paljon laajemman asian.

Koronatoimet rikkoivat ihmisoikeuksia laajassa mitassa ja rokotepassi teki ihmisoikeuksien rikkomisesta laillista, vieläpä siirtämällä vallan valtiolta yksityiselle yritykselle.


Tsemppiä ihmisoikeustaistoon 👍
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ihmisillä tuntuu tänäpäivänä olevan vain oikeuksia, joista meuhkataan mutta velvollisuuksia ja vastuita vältellään kuin ruttoa. Yksilön oikeudet tuntuvat menevän yhteiskunnan ohitse heittämällä; mulle kuuluu ja minä haluan mutta ei mun tarvitse.
 
Ihmisillä tuntuu tänäpäivänä olevan vain oikeuksia, joista meuhkataan mutta velvollisuuksia ja vastuita vältellään kuin ruttoa. Yksilön oikeudet tuntuvat menevän yhteiskunnan ohitse heittämällä; mulle kuuluu ja minä haluan mutta ei mun tarvitse.
Kollektiivisuus voi johtaa perikatoon. On hyvä löytää balanssi ja hyvä kun on vertailukohtia.

Nyt ollaan tahdottomia nukkeja eikä kyseenalaisteta. Vastuu KAIKESTA on lykätty ”asiantuntijalle”. Noudatamme ja toistamme muiden virheitä vaikka esimerkki huonosta päätöksestä olisi nenän edessä.

Yksilön vastuu todella on tärkeää, se lisää vapautta.
 
vierailija
Tästäkö johtuu kun suuri määrä timmikuntoisia urheilijoita on kuukahtanut pelikentille koronarokotusten alettua? 😢

En muista ollenkaan vataavista uutisista vuosikymmenten aikana aiemmin
Ei niistä ole aikaisemmin uutisoitu tai jos on, niin todennäköisesti juuri sinun tuttavapiirisi ei ole asiasta ollut tietoinen. Vai kuulutko tiiviiseen penkkiurheilijoiden klaaniin, joka seuraa kaikki palloilusarjojen divaritkin ja lukee uusimmat jutut Etelä-Amerikan palloilukuulumisista? Tuskin muistat sitä kuinka Hank Gathers kuoli sydänkohtaukseen kesken koripallopelin vuonna 1990. Sitä ei varmaan uutisoitu silloin Iltasanomissa. Et varmaan muista muitakaan näistä muutamasta esimerkistä ajalta kauan ennen koronaa:


Pelkästään jenkeissä kuolee vuosittain kymmeniä nuoria urheilijoita äkillisesti. Oletko ollut näistä kaikista tietoinen tähän asti? Kun kerran olet niin hyvin perillä näistä trendeistä, osaat varmasti nimetä ne kymmenet esim. vuodelta 2018 ja sitten kertoa kuinka monta niitä kuoli 2022. Voidaan sitten vertailla lukumääriä. Tai vaihtoehtoisesti voidaan luottaa akateemiseen tutkimukseen, jonka mukaan urheilijakuolemissa ei ole tapahtunut tilastollisesti merkittävää muutosta koronavuosien aikana.
 
vierailija
Haittavaikutuksista ei saanut puhua? Oletko lukenut ollenkaan esim. tätä palstaa viimeisen 4 vuoden aikana? Eihän täällä juuri muusta ole puhuttukaan ja yleensä vielä hyvin virheellisin argumentein kuten tässäkin ketjussa, jossa ihmiset eivät osaa erotella eri rokotteita tai tiedä miten niitä on annettu ja kelle ja mitä tarkoittaa veritulppa vs. sydänkohtaus yms. jne.
Ei pystynyt puhumaan? Kun ei vaan näy ne viestit
 

Yhteistyössä